Het is 21:15 en de straatlantaarns zijn al aan
Valt me ieder jaar weer tegen hoe snel dat opeens lijkt te gaan.
Ik word ook echt al helemaal verdrietig bij t idee dat dit alleen maar erger gaat worden komende tijd ![]()
Ja, dat lijkt niet zo maar dat ís zo! De dagen worden niet lineair steeds korter, hieronder zie je dat we nu inderdaad net in een periode zitten waar de dagen sneller korter worden dan ervoor. Het valt mij ook altijd op als we op de piek of dal van deze grafiek komen, dan is de verandering van de dagen opeens zo merkbaar.
Ik weet inmiddels niet wat ik nou irritanter vind:
Overal ChatGPT posters/flyers of al die reels op insta met je wil geen designer inhuren, maar we zien heus wel dat je ChatGPT gebruikt en dan zo een muziekje eronder van iemand die niet kan zingen zeg maar
Aan die godvergeten fruitvliegjes. Krijg ze maar niet weg.
Heb al een val gemaakt van azijn en afwasmiddel maar daar trappen ze niet in.
Ik heb net de prullenbak weer helemaal schoongemaakt omdat er larven in zaten van die klote beesten. Al de derde keer deze zomer terwijl het vorige zomers echt niet zo erg was
Ik zat al een tijdje te azen op een tas op Zalando maar hij is steeds uitverkocht dus ik had van die reminders aangezet voor als ie weer op voorraad is. Nu kijk ik echt steeds 1 minuut nadat ik doe reminder heb aangezet en steeds ben ik te laat 🫠 echt alsof ik een festival kaartje probeer te bemachtigen
De gouden combi hier is water, afwasmiddel, (appel)azijn en honing.
Fruitfly ninja!
Werkt als een malle. Is echt een kerkhof in mijn keuken haha.
Edit: oh het heet nu de Super Ninja fruitvliegval ![]()
Hij is deze keer ook gestopt
Ik zou er zelf niet eens meer aan durven te beginnen joh, maar misschien komt dat ook wel omdat ik gevoeliger ben voor wat mensen van me vinden, dus ik zou echt bang zijn dat iedereen me een domme sukkel vindt.
Ik vind hem ook niet per se leuk maar hij heeft wel €18 miljoen opgehaald voor kankeronderzoek met al die zwemacties door de jaren heen.
Das opzich de cringe wel waard toch?
Top wordt besteld!
Heb net zoiets bij de Kruidvat ook gekocht maar dan met een kartonnen ‘huisje’ er omheen, die zit nu na 1,5uur ook al volgeplakt. Nog 184884 vliegen te gaan.
Ja die zwarte draai dop bedoel je? Die is eraf maar daaronder zit dat witte ‘buisje’, wist nou niet zeker of die wel of niet eruit moest dus laten zitten. Ze lijken nu vooral de blijven plakken aan het huisje, helemaal prima.
Het allerbeste bij mij is gewoon alles heel schoon houden. Geen groenafval binnen, al je lege flesjes en blikjes om spoelen en laten uitlekken, geen rijp fruit uit hebben staan etc etc. en dan ben je er na een paar dagen vanaf.
Oh zeker absoluut!
Ik hoop dat hij eerst ff goed uitziekt van z’n buikgriep (en niet alleen als de koorts is gezakt) voordat hij naar een ziekenhuis vol kwetsbare kinderen gaat.
De term moederhart ![]()
Thuiskomen van vakantie en meelmotten aantreffen in je keukenkastje
. Ik heb het kastje weer dicht gedaan en stel deze zorg wel uit tot de kampeerspullen droog en opgeruimd zijn
Dat je tegenwoordig een halfjaar van tevoren je kappersafspraak al moet boeken omdat er eerder geen plek meer is.
Ik wil gewoon nu kunnen bedenken dat ik vanmiddag naar de kapper ga:(.
Dit is dus ook echt mijn ergernis. Ik probeer al
maanden een afspraak te maken. En dan bedoel ik niet vandaag iets plannen voor over drie maanden. Maar gewoon vandaag iets plannen voor vandaag of eventueel morgen. Maar bij geen enkele kapper kant dit meer lijkt wel. Inmiddels loop ik met mega pluis haar omdat ik het knippen maar blijf uitstellen.