Haha maar als je dit al maanden doet kun je toch beter een maand vooruit plannen? ![]()
Ik kan het niet uitleggen maar dat kan ik dus niet. Ik kan nu niet iets plannen voor over een maand omdat ik nu al weet dat ik het dan moet gaan annuleren. Wat ik vervolgens weer vergeet.
Maar waarom moet je dat dan annuleren? Je hebt dan toch gewoon een afspraak in je agenda?
Ik ben tot nu toe in ieder hotel iets vergeten. 1e hotel mijn ā i š©· my boyfriendā slaapshirt en vandaag in het 2e hotel mijn airpods.
Echt fantastisch. Ze willen ze ook nog eens niet opsturen maar we moeten zelf een koerier regelen. Denk dat nieuwe goedkoper zijn.
Ik heb precies hetzelfde! Er komt dan altijd iets belangrijkers tussendoor. Ik kan echt niet zo ver vooruit plannen. Komt ook omdat als ik een nomade leef tussen mijn eigen huis, mn familie en mn vriend. Weet zo ver van tevoren ook gewoon nog niet waar ik ben.
Vroeger kon je gewoon spontaan binnenlopen zonder afspraak en vind het gewoon stom dat dat nu niet meer kan.
Aan de ene kant omdat ik gewoon echt nog niet weet waar ik ben over drie maanden. En daarnaast kan ik nu nog niet voorspellen of ik over drie maanden naar de kapper moet. Vroeger keek ik gewoon in de spiegel en dan dacht ik āik moet naar de kapperā en dan belde ik de kapper en dan kon je terecht.
Ja eens. Er zijn best dingen die ik ver vooruit wil plannen maar de kapper is er daar absoluut niet een van
Niet echt een ergernis maar ik vind het wel een beetje stom. (En misschien ben ik ook gewoon een beetje kinderachtig)
Gisteren zijn de septemberissues van alle modetijdschriften in de winkels beland en vanaf ongeveer de devil wears Prada 1 is het mijn jaarlijkse quilty pleasure om deze te kopen. Dus ik gisteren naar mijn favoriete boekhandel blijken alle elleās al uitverkocht omdat daar blijkbaar een cadeautje van Charlotte Tilbury bij zat. Nou ja kan gebeuren ga ik wel naar een andere winkel. Lagen er nog een paar exemplaren in een andere winkel maar degene voor mij neemt gewoon alle exemplaren mee die er nog lagen. Echt waarom? In allemaal staat toch exact hetzelfde. Ik snap waarom maar ik vind het ook gewoon stom. En vervolgens staat heel Vinted er vol mee.
Moet ik voor je kijken of ie hier bij de boekhandel ligt? Volstrekt belachelijk dat mensen dat voor zieke prijzen doorverkopen joh.
Dat is lief en je mag kijken maar ik vrees met de aantallen die ik op Vinted zie dat ze echt overal zijn uitverkocht. En ze zitten wel in een pakket met een ander blad maar dat blad had ik al meegenomen dus ik vind het een beetje zonde om die dan dubbel te kopen.
Wat leuk dat je enthousiast bent over tijdschriften kopen!! Wat is er zo speciaal aan de september issue en welke bladen raad je aan voor mode en lifestyle liefhebbers?
Ja, ik ben dol op tijdschriften. Ik lees sowieso heel graag dus krijg ik ook elk weekend allemaal kranten op de mat en ik kan geen boekhandel verlaten zonder een stapel nieuwe boeken. Ik denk dat ik dat echt vanuit huis heb meegekregen. Mijn ouders lezen ook veel. En toen mijn oma nog leefde ging elke week bij haar langs om samen allerlei boeken en tijdschriften te bespreken.
Vroeger kocht ik echt elke maand alle (fashion) tijdschriften: elle, vogue nl en usa, grazia en titels die niet meer bestaan. Maar ook bladen als VN, groene Amsterdammer, the new yorker etc. Maar dat is best een dure grap dus inmiddels koop ik alleen nog tijdschriften omdat er iets instaat wat ik graag wil lezen.
De september issue wordt gezien als de aftrap van het nieuwe modeseizoen. Over de Amerikaanse vogue is ooit een docu gemaakt waar je echt ziet hoe zoān september issue ontstaat. En ondanks dat ik mij inmiddels totaal niet meer bezig houd met fashion blijft de september issue voor mij een beetje nostalgie.
mensen die zeuren dat de kruidnoten āelk jaar vroegerā in de schappen liggen. dat is ten eerste niet zo en ten tweede boeiend??? het is niet verplicht om ze te kopen
Heb gister de eerste zak gehaald en was heerlijk ![]()
Wn ze gaan er op de socials goed op in. Ze hebben allemaal de marketing op ingezet. Op kantoor riepen ze ook al nu al pepernoten, toen ik ze in de snoeppot deed om een statement te maken.
Pepernoten kunnen altijd. Nu al zin in de eerste oliebol.
Ik blokkeer een man op whatsapp omdat die gelijk over seks begint
Gaat die me met een ander nummer appen?
Ik haat mannen
@McApple wil ik ook gerust doen. Ik woon in een dorp, geloof niet dat die hier zomaar uitverkocht zijn ![]()
Stuur maar PB als je wilt dat ik kijk volgende week ![]()
Nu heb je ook zijn werknummer dus. Daar weten we wel raad mee ![]()
Dat ze bij de Albert Heijn bij een steekproef niet kunnen kiezen voor āverkeerd gescandā (door medewerker).
Week boodschappen gedaan, steekproef, prima. Maar het 5e product of zo moest ze niet de echte sticker op het brood maar de afprijs sticker scannen ![]()
Systeem gaf dus aan dat ik een product niet gescand zou hebben en vervolgens moest ze ALLE boodschappen scannen. Die ik netjes tijdens het scannen had ingepakt in tassen. ALLES ER UIT. Alles vervolgens naast die tassen gepleurd in die kar.
āJa sorry ik scande de verkeerde sticker.ā Ughhh
Waarom kunnen zij dat als medewerker niet aangeven ofzo.
Ze sloot af met: nou u had alles gescand hoor!
⦠bedankt. Dat wist ik al
OkƩ dat ik er op 4u slaap sta (net terug van vakantie en dus 15u in de auto gezeten) en met een huilende baby hielp niet mee ![]()
Oh ja dat zouden ze echt moeten invoeren.
Ik had een keer de gewone barcode gescand en niet de kortingsticker tijdens zoān steekproef. Ik had haast dus zei dat die korting mij niet uit maakte. Maar toen moest ook alles opnieuw gescand worden, waardoor ik dus zelfs minder betaalde.