Waar erger je je aan? #21

Ik heb veel vrij basic pastasaus gemaakt maar ik heb het per ongeluk te pittig gemaakt want er moeten 2 kinderen ook van eten. Dus nu moet ik nog snel iets anders vinden om te maken of er een pizza in gooien. Waar ze vast geen probleem mee hebben maar toch. Is me al een keer eerder overkomen. Ik weet dat pastasaus in principe niet pittig hoort maar ik vind dat lekker.

2 likes

Beetje room/yoghurt erdoorheen?

2 likes

Ohhh dat had ik een keer met de Allerhande of een ander gratis tijdschrift, stond een barcode op en die had zij gescand dus aaaalles moest worden gescand, en het waren natuurlijk heel veel boodschappen. En ook met twee jengelende kinderen erbij haha.

2 likes

Mensen die de hele tijd zeiken dat festival x niet meer is wat het is geweest

16 likes

Als een betoog begint met ‘tegenwoordig’ haak ik af.

Hoezo ben je vergeten dat 15 a 20 jaar geleden jij de jongere was die met z’n ogen rolde toen een ouwe zak zoiets zei.

27 likes

laatste tijd valt een bepaalde menselijke geur me zo vaak op :disappointed_relieved: en walg er onmiddellijk van. beetje een ontstekingsgeur ofzo? (hoe mensen ruiken als zekeelontsteking hebben) maar dan over hun hele lichaam? vooral in OV regelmatig

bah!!!

Oh my god, zo vies is dat. Ik ruik de laatste tijd zo vaak een intense geur van een gaatje in de tand of tandvleesontsteking of zo :face_vomiting:

3 likes

Tandplak!!! Ik ruik dit heel sterk bij mensen als ze niet flossen of goed poetsen en vind dat echt het vieste wat er is. Echt een hele nare geur. Moet zeggen dat het natuurlijk meestal bij (oude) mannen is.

1 like

Hebben die niet vaak een kunstgebit? :upside_down_face:

1 like

Nee die hebben ook vaak van die half rotte gele tanden die een beetje uit elkaar staan :nauseated_face:

1 like

Dit doet mij denken aan een situatie waarin ik als student op stap was en ik werd aangesproken door mensen van 30+. Zij zeiden “oh je moet echt genieten van je studententijd!!! want dat is echt de leukste tijd van je leven!!!.” Ik dacht alleen jezus irritante lui triest. Twee keer knipperen later kom ik er achter dat ze helemaal gelijk hadden.

Maw; we worden allemaal oud en zijn allemaal jong geweest đŸ« 

6 likes

Daar krijg je ook tandplak op dacht ik? Ze zullen in ieder geval vast niet allemaal zo grondig schoongemaakt worden.

1 like

Ik zag net een filmpje van iemand die een mega spin in hun huis had en deze met de stofzuiger weghaalde. Vervolgens heb ik zelf hier even wat schoonmaakazijn rondgesprayd om ze af te schrikken. Loopt er na een uur, terwijl ik rustig in bed zit, ineens eentje over me heen. :cry:

3 likes

Ik ben echt een ouwe poep inmiddels en vind dat alsnog triest eigenlijk? Heb echt een geweldige studententijd gehad (en ook middelbare schooltijd) en mis echt wel soms bepaalde dingen maar zou het echt erg vinden als ik op mijn inmiddels 37ste zou zeggen dat dat de leukste tijd van mijn leven was.

28 likes

Dat op stations vaak (altijd?) maar een plek is waar wc’s zijn en dat dat dan helemaal aan de andere kant is dan waar je moet zijn

9 likes

Hangt er wel vanaf waar je blij van wordt en hoe je studententijd eruit zag. Ik had met mijn studie zoveel vrijheid, ik kon heel veel tijd zelf indelen. En daarnaast kon je ook gemakkelijker lange reizen maken. Nu is mijn leven veel gestructureerder, ik heb meer verplichtingen en veel minder vrije tijd. Het geld dat ik nu verdien en uit kan geven weegt daar voor mij niet tegenop. Daarnaast woonden destijds al mijn beste vrienden op maximaal een kwartier fietsafstand en moet ik nu minstens een uur reizen om ze te zien. Het spontane even samen eten is er daarmee wel vanaf.

Nu zijn er weer andere leuke dingen in het leven maar ik vind het dus niet een hele gekke opmerking, hangt gewoon af van je situatie.

8 likes

Ik moet vandaag iets tekenen en ik had me helemaal voorgesteld om lekker in een koffietentje te zitten met mijn iPad (tekenen als in een tekening :stuck_out_tongue: ) maarrrr ik wacht ook op een pakketje en de levertijd is echt NET om 11.30 pas bekend en nu komt het tussen 1 en 5 dussss nu ben ik toch aan huis gekluisterd. Zo irritant he, want eigenlijk wist ik dat dit ging gebeuren, maar omdat er toch eerst tussen 10 en 18 staat wil ik in de ochtend ook weer niet weg want zul je net zien dat ze dan om 10u op de stoep staan :skull: (echt een first world problem dit hahaha)

3 likes

Natuurlijk hangt het af van je situatie, maar ik ben het wel met @Bunnyslippers eens dat het een beetje triestig is als je je studententijd als de beste tijd van je leven ziet/moet zien. Mijn studententijd was superleuk, maar het is daarna voornamelijk beter geworden. Als dat niet zo was zou ik me toch eens achter mijn oren krabben en bedenken hoe ik dat kon veranderen

8 likes

Ja dit vooral! Natuurlijk mis je dingen, dat zei ik ook, maar iets op zo een leeftijd nog de leukste tijd noemen terwijl je hopelijk nog even hebt vind ik wel heftig.

4 likes

Maar als dat zo is, waarom leef je je leven dan zoals je het nu leeft en niet met meer vrijheid? Dat richt je toch zelf in?

6 likes