Ik vind het uitstappen ook zo erg. Waarom blijf je gewoon midden voor die deur staan op t perron??
Ik heb ook wel eens een afbeelding gemaakt met tekst er in (in canva, kan zelfs in paint) en die als foto er in geplakt.
Ik zat laatst in een trein met een conducteur die dit zo goed managede. Telkens omroepen dat ze echt zouden wachten als mensen even uit zouden stappen om mensen erin of uit te laten bijvoorbeeld. Die man riep ook heel vriendelijk naar specifieke mensen dat ze nog even wat moesten inschikken bijvoorbeeld. Het was kapot druk maar het verliep zo onwijs goed, verbaasde me er echt over
Ah nee ik snap jou 10000%
Dit is ook gewoon zuur
En ik kan m’n mood ook laten verpesten door t weer ![]()
Hoop voor je dat het toch nog omslaat
Gezeik met stremio wat ik na 5000 uur proberen niet kan oplossen en als je je vraagt opzoekt op Reddit dat je dan wordt bedolven onder nerden-taal. Geef me gewoon een stappenplan wat ik 1 voor 1 moet doen in plaats van er allemaal shit bij te halen.
oh ja beledig de mensen die proberen te helpen, is chill van je ![]()
Ik dacht, lekker snel thuis want hoef maar kort met de trein. Was al bang het te jinxen. Trein stond al na 5 min stil vanwege een technische storing. We staan nu al 20min stil en had anders nu thuis geweest ![]()
![]()
Ik wil naar huiiiisss ben moe en wil chips. (Heb meteen een flashback naar mijn tokyo-ams reis waar het vliegtuig door een technische storing 4u op de grond heeft gestaan terwijl we er al in zaten
)
Dat de pax kasten van ikea niet meer in het zwart te koop zijn maar in een vaag soort grijs.
Ik rijd al 2 jaar elektrisch en dat is nu natuurlijk echt chill. Mijn auto is weg dus rijd dit weekend in de auto van mijn vriend. Die was leeg, dus gooi even wat erin. Rijd naar de fysio en ik rij nu alweer in reserve ![]()
godver ik moet met het ov en ben mijn koptelefoon vergeten. ik woon tegenover de halte en die bus heeft vertraging maar er komt telkens een minuut bij dus ik durf niet terug naar huis te lopen. maar inmiddels had ik al 3x heen en weer gekund
Ugghgghhh er staan twee artikelen met echt prachtige titels in NY Mag maar precies nu ligt het Filipijnse archief er kennelijk uit en kan ik het niet lezen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh raar, bij mij werkt het wel via de Filipijnen.
België?
IJsland doet het bij mij ook gewoon
Oh flauw bij mij doet niks het
.ph
Bevestigd Belg ![]()
![]()
Ik heb een afschuwelijke ontmoeting gehad met een mega grote spin die in de wasmand zat. Kan al bijna kokhalzen als ik het opschrijf
Maar nu durf ik de was niet meer te doen
Gewoon iemand voor inhuren voortaan
Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad maar dan met een (gigantische) spin op de binnenkant van een kastdeur die ik opentrok. Net nu mijn ex-vriend het huis gaat verlaten.
Om te janken.