Gister voor 500 euro verf besteld bij webshop 1 die net iets goedkoper was webshop 2 maar verschil was klein, krijg ik vandaag mail dat webshop 2 goede korting heeft
kan de bestelling bij webshop 1 ook niet meer annuleren
Het regent afvalwater in de schacht van mijn gebouw en mijn internetaansluiting zit daar en omdat een stuk nu nat is werkt mijn wifi niet ![]()
En het is too soon om te praten over hoe ik weet dat het afvalwater is en geen leidingwater
![]()
Bijna een uur geleden mac besteld en de bezorgtijd blijft weer opgeschoven worden. Ik ben te krokant om zelf de deur uit te gaan. ![]()
Mensen die het geluid van hun toetsenbord aan hebben op hun telefoon ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen die met hun mond open lopen. Vooral oudere witte mannen (met name de gegoede boomer) zie je dit zoveel doen op stations enzo, waar ze even om zich heen moeten kijken om te weten waar ze heen moeten. Mond open, beetje samengeknepen ogen van het kijken en concentreren, omg ik vind het zo debiel. Net peuters.
Nu ga ik daar op letten en kan ik het straks niet meer niet zien. Bedankt voor deze nieuwe ergernis ![]()
amerikanen die helemaal lachen om andere talen en van die domme vertalingen op twitter enzo. ja we snappen dat jij alleen engels spreekt maar er is nog een hele wereld buiten jullie ![]()
zoals dit bijv
Ohh snap deze zo, maar als je ouder wordt verander je oprecht ook steeds meer in een peuter. Ze zeggen niet voor niks: hoe je het leven begint, eindig je het ook: kruipend de trap op, 2 tandjes en 2 haren op je hoofd.
Het vergt op een gegeven moment gewoon meer mentale inspanning om bepaalde zaken te regelen die van eerder nog vanzelf gingen.
En dan nog met hun handen in elkaar achter hun rug.
Het ergste is nog dat veel ook niet door lijken te hebben dat er ook nog andere mensen zijn. Bovenaan de roltrap stil gaan staan bijvoorbeeld, zó dom en irritant vind ik dat.
Het zal dan niet expres zijn, maar toch. Zoveel mensen ook die dan gewoon ineens stoppen met lopen midden op het pad, ipv even aan de kant gaan staan om iets op te zoeken.
Omg ik doe dit
Als ik alleen door mijn neus moet aden blijf ik er zowat in ![]()
Ik zat net bij het ontbijt in een hotel naast zo’n man die met z’n mond open probeerde zo’n portie verpakking roomboter open te maken, zag er ook zo kinderlijk uit
Oja een man die een taakje doet heeft dit ook vaak. Ook op de fiets trouwens (ook jongere mannen) en dan niet hijgend maar echt zo’n slack jaw.
Vrouwen zie ik dit bijna nooit doen!!
Dit lijkt soms de halve wereld, zoooo irritant. Echt iedereen denkt dat ze de enige persoon op aarde zijn ofzo.
hier word ik ook bijna agressief van gewoon. of vlak achter de poortjes bij het ov. ik haat het ook zo wanneer mensen heel langzaam voor me lopen (dat überhaupt al) maar dan wel zo half slalommend of zodanig schuin dat ze je afsnijden als je probeert om er langs te gaan.
Ik had dit weekend last van het dieptepunt hiervan. Er stond een man (jong niet oud) voor de roltrap naar boven te zoeken of die iemand kon vinden maar echt midden voor de roltrap. Dus niemand kon er links of rechts langs en iedereen was net uit de trein gestapt. Na een tijdje ging die een beetje aan de kant waardoor je links van hem de roltrap op kon. Ik dacht echt waarom sta je niet naast de roltrap. Dit is zo onlogisch.
Mensen die zo lopen zijn zo’n grote ergernis voor mij. Waarom doen mensen dat?! (Ik weiger het zelf uit te proberen om te zien of het lekker loopt)
God ik werd vanochtend in de trein ook weer agressief van iemand die ZO SLOOM de trein in liep, ondertussen kwamen van alllle kanten mensen aangelopen en zag ik m’n kans op een plek verdampen
Vooral als ze dan gepikeerd reageren als je ze (een beetje lomp) inhaalt. Loop gewoon door, zo moeilijk is het niet.
Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer en er zitten twee anderen die om de beurt hun neus op zitten te halen, maar echt op zo’n gore manier. Snuit gewoon je neus. Ik wil dit niet horen ![]()