Ik zat net bij het ontbijt in een hotel naast zo’n man die met z’n mond open probeerde zo’n portie verpakking roomboter open te maken, zag er ook zo kinderlijk uit
Oja een man die een taakje doet heeft dit ook vaak. Ook op de fiets trouwens (ook jongere mannen) en dan niet hijgend maar echt zo’n slack jaw.
Vrouwen zie ik dit bijna nooit doen!!
Dit lijkt soms de halve wereld, zoooo irritant. Echt iedereen denkt dat ze de enige persoon op aarde zijn ofzo.
hier word ik ook bijna agressief van gewoon. of vlak achter de poortjes bij het ov. ik haat het ook zo wanneer mensen heel langzaam voor me lopen (dat überhaupt al) maar dan wel zo half slalommend of zodanig schuin dat ze je afsnijden als je probeert om er langs te gaan.
Ik had dit weekend last van het dieptepunt hiervan. Er stond een man (jong niet oud) voor de roltrap naar boven te zoeken of die iemand kon vinden maar echt midden voor de roltrap. Dus niemand kon er links of rechts langs en iedereen was net uit de trein gestapt. Na een tijdje ging die een beetje aan de kant waardoor je links van hem de roltrap op kon. Ik dacht echt waarom sta je niet naast de roltrap. Dit is zo onlogisch.
Mensen die zo lopen zijn zo’n grote ergernis voor mij. Waarom doen mensen dat?! (Ik weiger het zelf uit te proberen om te zien of het lekker loopt)
God ik werd vanochtend in de trein ook weer agressief van iemand die ZO SLOOM de trein in liep, ondertussen kwamen van alllle kanten mensen aangelopen en zag ik m’n kans op een plek verdampen
Vooral als ze dan gepikeerd reageren als je ze (een beetje lomp) inhaalt. Loop gewoon door, zo moeilijk is het niet.
Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer en er zitten twee anderen die om de beurt hun neus op zitten te halen, maar echt op zo’n gore manier. Snuit gewoon je neus. Ik wil dit niet horen ![]()
Zooooo irritant als iemand dan heel traag gaat zitten in de eerste de beste stoel ipv een beetje door te lopen naar het midden OF op te schieten, en dan vanaf de andere kant inderdaad heel de trein die volloopt ![]()
Soms ga je haast begrijpen dat sommige mensen zo voordringen bij het instappen in de trein ![]()
Ja of hun jas uittrekken terwijl ze nog naast de stoel staan in het gangpad ![]()
![]()
Ik herken het allemaal haha. Of wanneer mensen in de vierzits willen zitten waar al anderen mensen zitten. Dan terwijl ze staan op hun dooie gemak hun tas af doen en jas uitdoen. En zich natuurlijk niet vasthouden. Ondertussen gaat de tram rijden en donderen ze natuurlijk om bovenop degene die tegenover ze zit. Diegene heeft overduidelijk pijn, en het enige wat ze doen is zeggen: oh hihi oepsie. Zo vaak zien gebeuren.
Ik kreeg een mail dat mijn huisarts mijn bericht heeft beantwoordt maar nu is er een storing bij dat gezondheidsnet dus nu weet ik alsnog niks
Waarom zegt niemand hier iets van haha ik zeg gewoon “pardon beetje opzij aub” soms met
soms met
afhankelijk van mijn humeur
Ik met een bericht van de apotheek. Hopelijk is de storing snel over
Al die domme nepverhalen die ik nu iedere iedere keer op facebook krijg. En ze heten allemaal Marieke, Marloes, Anne of Daan.
Ik erger mij aan schaamteloos brutale mensen. In mijn vriendenkring zit een super krenterige Karen met wie ik zelf niet direct bevriend ben. Vrienden hebben haar laatst een hele dag geholpen met verhuizen en er was eigenlijk niets te eten en te drinken geregeld. Het is ook altijd aandringen om tikkies betaald te krijgen.
Nu wilde ze een of ander groot ding kopen voor in de nieuwe tuin, maar de bezorgkosten waren hoog. Of ik dan niet even 30 km kon rijden, want ik heb toch wel een aanhanger of paardentrailer waar dat ding in past en dat scheelt haar veel geld. Heb haar gezegd dat ik het overweeg voor 50 euro brandstofkosten en 200 euro toeslag omdat ik mijn tijd op dat moment niet aan leukere dingen kan besteden. Niets meer gehoord. Doei Karen.
Ik heb helaas bij inspannende taakjes net als mijn vader mijn tong uit mijn mond, zo half uit mijn mondhoek ![]()
hoeveel mensen zooo slecht articuleren en daardoor vaak onverstaanbaar zijn
pls normaliseer naar logopedist gaan voor volwassenen ![]()
Jaaa ik heb dit zó vaak en dan gaan ze mij uitlachen en zeggen dat ik doof ben ![]()