Ja precies, je wilt ze niet weg organiseren, dus dan zouden ze toch een verrijking van je leven moeten zijn? Waarom ben je ze anders aangegaan? Er is niemand die je dwingt om een gezin te stichten of een huis te kopen, dat zijn bewuste keuzes die je maakt.
Ik weet bijvoorbeeld dat dat voor mij persoonlijk verplichtingen zouden zijn die mijn leven niet leuker zouden maken, daarom ben ik ze ook niet aangegaan. En heb ook werk wat ik er bewust op uit heb gezocht dat het me een bepaalde mate van felxibiliteit geeft, omdat ik weet dat ik daar behoefte aan heb om mijn leven leuk te houden.
En dat betekent overigens niet dat ik periodes in het verleden niet leuk vond hè? Zoals ik al zei, ik vond mijn studententijd top. Maar ik vind mijn leven nu wel echt leuker dan toen.
@Dibs dan denken we daat duidelijk heel anders over
Ik hoop toch echt (en streef er ook naar en richt mijn leven er zo op in) dat mijn leven minstens net zo goed/leuk blijft of zelfs beter/leuker wordt naarmate de tijd verstrijkt. Uiteindelijk zal ik hopelijk zo oud worden dat er lichamelijk en/of geestelijk verval intreedt, dan zal dat waarschijnlijk niet meer opgaan, maar tot die tijd hoop ik dat toch echt zo door te zetten