Waar erger je je aan? #21

Heel tragisch ja. Net als mensen die dan zelf op vakantie zijn en dan genieten als het in nederland keihard regent. Gun andere mensen ook iets ofzo.

11 likes

Ja, precies! Vind ik ook heel raar. Wat voor leven heb je dan eigenlijk als je dan pas meer of extra geniet van je vakantie. Zo sneu.

7 likes

De ‘coolcation’ is helemaal hip. Ze lopen gewoon erg achter

Nee, grapje, sowieso erg ‘kantoorachtig no-life’ gedrag om zo te doen over andermans vakantie

9 likes

Ik word gek van alllll die vliegen :sob: waarom zijn het er dit jaar zo veel

5 likes

Ik heb juist het idee dat er veel Nederlandse gezinnen gaan emigreren naar Spanje vooral naar gebieden zoals Dénia en Moraira.
Vooral voor het lekkere weer en meer vrije tijd. Of het is mijn algoritme wat de overhand neemt. Valt echt op hoeveel mensen villa’s huren/kopen en definitief Nederland verlaten. Persoonlijk zou ik met het steeds warmere klimaat daar wat huiverig voor zijn.

Maar ook veel gezinnen die steeds vaker kiezen voor een coolcation

3 likes

Omdat klimaatverandering :upside_down_face::disappointed:

1 like

Wat heeft dat precies met elkaar te maken? (Ps ik ben absoluut geen ontkenner)

Omdat we steeds zachtere winters hebben in Nederland overleven insecten hier nu makkelijker.

1 like

Was vanochtend bijna aangereden door een auto. Omdat mevrouw haar breaker interessanter vond dan daadwerkelijk op de weg te letten

1 like

Ik had een stapel nieuwe handdoeken bij de action gekocht en na 10 keer wassen (en een paar keer weken in azijn) geven die dingen nog steeds pluisjes af. Ikzelf en de badkamer zitten continu onder een blauwe waas na een douche, word er gek van. En omdat het niets minder wordt heb ik m’n verlies maar genomen en nieuwe handdoeken gekocht bij de ikea. Weer gevalletje goedkoop is duurkoop

5 likes

Zijn dat die donkerblauwe? Bij mij gaven ze na een jaar nog steeds wel eens pluisjes af :sweat_smile:

2 likes

Ja! Van die petrolkleur, die ik super mooi vond maar ik hoef er niet zelf als een smurf uit te zien.
Zo te horen heb ik en goede beslissing gemaakt om te switchen lol. Nu okergeel :ok_hand:

2 likes

Sowieso andermans vakanties afzeiken of het nou om t weer gaat of niet. Het is jouw vakantie, niet die van je collega. Had ik laatst ook op werk dat collega’s zeiden ‘ohhh neee hoor, nee nee, vind dat echt zo niks!! Moet er niet aan denken, vreeeeselijk hoor, mij nie belle!!’. Maar toen hun mede anne fleurtje naar exact die bestemming ging was het natuurlijk ‘oooh wat heeeeerlieeee de peeerlieee meidddd, wat zaaaaalig, waaaanzinnieeee’

4 likes

Haha neee ik heb deze ook gekocht en vond het al opmerkelijk dat ze af bleven geven na 3 keer wassen. Maar dit is dus permanent? :smiling_face_with_tear:

1 like

Van die snackwortels, dat is toch gewoon niet te doen dat geknaag? Al helemaal niet in het openbaar

11 likes

Haha nee niet permanent, maar het duurt wel lang! Ik heb geen droger, dus misschien versnel je het proces als je ze een paar keer in de droger gooit.

2 likes

Ik heb een collega die dit bijna elke dag eet :sob:

5 likes

Ik heb ook geen droger helaas :smiling_face_with_tear: Ben benieuwd haha

1 like

ik ben wel benieuwd in wat voor omgevingen jullie allemaal werken of vrienden hebben, want ik heb nog nooit commentaar op mijn vakanties gehad of dat van vrienden gehoord (ja een collega, maar die had over van alles commentaar en die nam ik niet heel serieus). Op het forum lijkt het altijd alsof iedereen in een super veroordelende omgeving leeft ofzo

18 likes

Mijn tante heeft dus een huis in Spanje, woont nog wel in NL vanwege haar werk, maar zij moest ongeveer een maand geleden haar huis uit vluchten omdat de hele berg in de fik stond. En door de steeds meer hetere en langere zomers, gaat dat ben ik bang niet de eerste en laatste keer zijn

Godzijdank heeft de brandweer het ontzettend goed gedaan, dus er zijn ‘maar’ iets van 4 huizen afgebrand daar. Maar ze hebben honderden huizen weten te redden. Overigens maakt het niet minder erg dat al het natuurgebied zo beschadigd is geraakt. Gelukkig begon dat overigens wel weer terug te groeien nu een maand later. Het was eerst helemaal zwart en nu bruinig, met nieuwe bladeren op de bomen. Anyhow, dit was mijn inbreng in het ‘Nederlanders verhuizen naar Spanje gesprek’

5 likes