Haha ja het was ooit nooit heel serieus, volgens mij vonden mijn ouders het vooral niet zo romantisch. Ze deden wel hun best om ons het niet te veel over te laten nemen. Onze campingbesties waren oude mensen met een caravan <3
We hebben ooit wel een tent gehad die wat praktischer was, maar deze was heeeeel groot en we konden met zijn vijven gezellig naast elkaar slapen in hetzelfde vak. We bleven ook altijd 3 weken dus het was alle moeite waard
Iedereen die in een relatie zit en zegt: Oooh het is echt break up season, uitkijken dat het break up virus mij niet pakt ![]()
Hahahah serieus??? Zeggen mensen dit?
Mensen die nu al helemaal hyped gaan doen met hun herfstdrankjes
Kom niet bij mij met jullie ![]()
pumpkin spies latte
aub
Ah natuurlijk, daarom is het hele schap pompoenpotjes bij de babyvoeding opeens uitverkocht. Moge de herfst girlies net zo gelukkig worden van pompoenpuree in hun koffie als mijn baby
Gelukkiger ![]()
![]()
![]()
Ach, van de zomer waren de babypotjes/knijpfruitjes met mango op door iced matcha girlies ![]()
Sowieso worden we steeds verwender haha. Zag laatst de foto’s terug van toen mijn ouders hun nieuwbouw huis kochten. Casco. Gingen alles zelf doen. Op de foto’s hoe ze op een camping gas stelletje aan het koken waren op de betonnen vloer en sliepen op matjes want de dag dat ze de sleutel kregen gingen ze er in. Scheelde geld enz, want geen dubbele lasten. En met hen deed de halve straat dat. Dat is nu toch wel ondenkbaar?
Oh, ik ken nog best wat mensen die dit doen eigenlijk. Of die bijv. ergens gaan wonen en dan jaren lang kamer voor kamer verbouwen. Denk dat dat er gewoon aan ligt hoe rijk je omgeving is. Ik ken ook veel dertigers met huisgenoten.
Maar goed, je hebt misschien wel gelijk dat er nu meer mensen zijn voor wie dit totaal ondenkbaar is en voor wie alles af moet zijn vóórdat ze verhuizen
Snap nooit hoe mensen een jaar lang twee hypotheken kunnen betalen en dan ook nog kinderopvang voor twee ofzo. Is toch ook krankzinnig.
Ja ergens gaan wonen waar je een keuken en badkamer hebt enz. Maar in een casco huis heb je… niks. Geen toilet, kraan, vloer, stopcontacten. Het is wind en water dicht and that’s it haha
Het is gebeurd
Oh hahah zie dit nu pas ![]()
Dit is echt zoals iedereen in mijn omgeving een eerste huis koopt als het nog verbouwd moet. Een tweede huis aanhouden tot alles helemaal af is, is echt een influencer/rijke mensen ding. Ik heb tot twee keer toe meerdere weken geen douche/keuken gehad.
De eerste keer douchte ik bij mijn ex😂
Volwassen mannen met op afstand bestuurbare autootjes. En dan vooral lekker op de openbare weg rijden.
Kantoor overheid banen
goed salaris en allerlei extra’s
I wish. Wij hebben allebei een goed betaalde kantoor overheidsbaan maar zeker niet zo goed betaald dat er een jaar lang een tweede hypotheek + grote verbouwing (én kinderopvang voor 2 kinderen, stuk duurder dan onze huidige hypotheek) af kan hoor. Gaan nu weer een bod uitbrengen op een klushuis en dat is een flinke rekensom hoe lang we dubbele lasten kunnen/willen dragen.
Ohhh ik verbaas me altijd over de salarissen die niet zelden minimaal 4000€ netto per maand zijn
Dat is toch totaal iets anders dan daadwerkelijk een jaar lang dubbele woonlasten hebben, een dusdanig grote verbouwing kunnen bekostigen dat het een jaar duurt en ondertussen een semi normaal leven te leiden. Denk dat je dan echt onderschat wat dat kost.
Ik vergeet zo vaak m’n parkeerapp uit te zetten, bestaat er geen app die een melding geeft als je x km bij het gebied vandaan bent ofzo.