Waar erger je je aan? #21

Zooooo irritant als iemand dan heel traag gaat zitten in de eerste de beste stoel ipv een beetje door te lopen naar het midden OF op te schieten, en dan vanaf de andere kant inderdaad heel de trein die volloopt :frowning:

Soms ga je haast begrijpen dat sommige mensen zo voordringen bij het instappen in de trein :joy:

7 likes

Ja of hun jas uittrekken terwijl ze nog naast de stoel staan in het gangpad :sob::sob:

Ik herken het allemaal haha. Of wanneer mensen in de vierzits willen zitten waar al anderen mensen zitten. Dan terwijl ze staan op hun dooie gemak hun tas af doen en jas uitdoen. En zich natuurlijk niet vasthouden. Ondertussen gaat de tram rijden en donderen ze natuurlijk om bovenop degene die tegenover ze zit. Diegene heeft overduidelijk pijn, en het enige wat ze doen is zeggen: oh hihi oepsie. Zo vaak zien gebeuren.

3 likes

Ik kreeg een mail dat mijn huisarts mijn bericht heeft beantwoordt maar nu is er een storing bij dat gezondheidsnet dus nu weet ik alsnog niks

1 like

Waarom zegt niemand hier iets van haha ik zeg gewoon “pardon beetje opzij aub” soms met :grin: soms met :unamused: afhankelijk van mijn humeur

11 likes

Ik met een bericht van de apotheek. Hopelijk is de storing snel over

1 like

Al die domme nepverhalen die ik nu iedere iedere keer op facebook krijg. En ze heten allemaal Marieke, Marloes, Anne of Daan.

1 like

Ik erger mij aan schaamteloos brutale mensen. In mijn vriendenkring zit een super krenterige Karen met wie ik zelf niet direct bevriend ben. Vrienden hebben haar laatst een hele dag geholpen met verhuizen en er was eigenlijk niets te eten en te drinken geregeld. Het is ook altijd aandringen om tikkies betaald te krijgen.

Nu wilde ze een of ander groot ding kopen voor in de nieuwe tuin, maar de bezorgkosten waren hoog. Of ik dan niet even 30 km kon rijden, want ik heb toch wel een aanhanger of paardentrailer waar dat ding in past en dat scheelt haar veel geld. Heb haar gezegd dat ik het overweeg voor 50 euro brandstofkosten en 200 euro toeslag omdat ik mijn tijd op dat moment niet aan leukere dingen kan besteden. Niets meer gehoord. Doei Karen.

50 likes

Ik heb helaas bij inspannende taakjes net als mijn vader mijn tong uit mijn mond, zo half uit mijn mondhoek :upside_down_face:

1 like

hoeveel mensen zooo slecht articuleren en daardoor vaak onverstaanbaar zijn

pls normaliseer naar logopedist gaan voor volwassenen :pray:

16 likes

Jaaa ik heb dit zó vaak en dan gaan ze mij uitlachen en zeggen dat ik doof ben :grinning:

2 likes

Dit is mijn relatieleed. Mijn vriend praat binnensmonds en is soms zo slecht verstaanbaar. Maar volgens hem ligt het aan mij en word ik doof.

Ik praatte vroeger heel snel, waardoor niemand me verstond. Toen ik 22 was naar de logopedist geweest echt beste keuze ooit.

7 likes

Een vriendin van mij wordt echt al 2 jaar lang door een of andere loser aan het lijntje gehouden. Nu hebben we na veel met haar gepraat te hebben haar eindelijk zo ver gekregen dat ze hem blokkeert op social media en zijn nummer verwijdert etc, heeft een of andere fucking ‘waarzegster’ gezegd dat die jongen haar tweelingziel is (waarschijnlijk omdat mijn vriendin er zelf naar vroeg). Nu heeft ze weer hoop.

3 likes

Betaal a.u.b. iemand om dit beroep te spelen op een kleed op koningsdag met allemaal informatie die diegene ‘echt niet kon weten’ met de tegenovergestelde boodschap.

57 likes

Eetgeluiden, slikgeluiden, slurpgeluiden, smakgeluiden. Mensen die de hele tijd met hun pen klikken. Mensen die kauwgum kauwen met hun mond open.

12 likes

Mensen die flexen dat ze een hoge pijngrens hebben, echt zo’n rare flex vind ik dat. Zijn ook altijd mensen die zeggen dat tattoos geen pijn doen maar dan zelf een infinity teken op hun pols hebben ofzo💀

21 likes

Een hoge dan juist toch?

Ik vind mensen met een lage pijngrens ook irritant trouwens, dat is wel irrationeel van mij maar :woman_shrugging:

8 likes

Oh ja!

Boeit mij allemaal niet zo maar erger mij er wel aan als iemand zegt pijn te hebben maar nog geen 2 paracetamol en ibuprofen heeft genomen. Daarna mag je pas zeuren (vind ik).

12 likes