Waar erger je je aan? #21

Ook dat je net zit en het overduidelijk is dat ie bezet is want ja je ziet licht branden en het slot staat op rood. Dat er dan toch nog mensen zijn die met hun klauwen aan de deur gaan lopen trekken.

10 likes

Het is vreselijk idd. Ik moet er dagelijks in werken. En dan niet alleen de radio, maar ook collegas die denken dat ze op een school voor dove mensen werken en dus de HELE dag aan t krijsen zijn.
Ik werk nu dus ook met oordopjes

3 likes

Ik ga serieus 4 verdiepingen naar beneden, omdat ik daar een wc-ruimte heb gevonden met tientallen wc’s waar nooit iemand is. Ik maak namelijk ook altijd geluid, dus heb echt totale privacy nodig. Soms heeft iemand anders net hetzelfde idee en is er dus nog een wc bezet. Dan hebben we een soort poop-off, waarbij we allebei wachten tot iemand het opgeeft en weggaat. Ik ben wel altijd degene die wint. :sunglasses:

27 likes

OMFG SAME!
Laat me in rust kakken!

@Sazie en dan zo hard aan de deurklink rukken

3 likes

Ik hoor nu echt de page reclame die je krijgt als je een podcast luisterd. Poeeeeeepen poeeeeepen

4 likes

Ik wilde fotolijsten van de HEMA maar die hadden ze niet op voorraad. Dus besteld en net opgehaald in de winkel, ze lagen blijkbaar flink verstopt en er stond een hele rij taartkopers zuchtend te wachtend. Is bij twee van de vijf het glas stuk. Zoooo geen zin om weer terug te moeten met die dingen…

1 like

Ik ben jarenlang bij een bepaalde baan met wc’s ongeveer in de kantoortuin als ik moest schrijten naar de HEMA in het dorp gelopen.

5 likes

De pitjes in granaatappelpitjes :frowning:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Aan de brief van de belastingdienst waarin ze in de ik-vorm schrijven, terwijl ze het niet persoonlijk afsluiten, maar met een afdeling. Dan gebruik je toch normaal gesproken de wij-vorm? Ik kreeg er een beetje scam vibes van. Er zat ook een tab in het adres wat er niet netjes uitzag, dus of ik ben een zeikerd of ik heb mijn rekeningnummer aan de verkeerde persoon afgegeven.

4 likes

Haha wow, om deze reden heb ik vorig jaar ook de Belastingdienst gebeld. Ik dacht dat ik een neppe brief had ontvangen, zo een lelijke en slordige opmaak incl taalfouten. Maar het kwam toch echt van hun :sweat_smile:

13 likes

Aan alle fall outfits op insta waarin de creators nog slippers dragen. Ik draag in de herfst geen trenchcoat met slippers

24 likes

Ook ooit gehad, met een met super veel plakband dichtgeplakte enveloppe en mijn naam en adres (met schrijffout) met de hand erop geschreven.
Bleek ook legitiem te zijn, maar heb wel melding gemaakt dat dit niet helemaal werkt.

5 likes

Ik heb een jurkje gekocht, 1x gedragen en daarna kapot. Dus ik de klantenservice gemaild, mag hem terugsturen dus helemaal top. Zeggen ze"plak het retourlabel op de originele verpakking’. Ja die heb ik natuurlijk niet meer he als ik de jurk ging houden :joy:🫠

Ik ben in de stad en heb zojuist 3,5 km moeten rondlopen voor een toilet, moet er bijna van huilen. Station was buiten gebruik, toen verder naar een plek waar ik normaal ga, is nog niet open, toen door naar een mac, is de verdieping met toilet dicht. Twijfelde of ik het maar gewoon in een portiek ging doen… nu uiteindelijk bij de Hema terecht gekomen en zit as we speak eindelijk op een toilet.

10 likes

ik werd laatst ook door iemand van de belastingdienst gebeld met een 06-nummer, had nog niet teruggebeld want vergeten en ook doordat het niet met een officieel nummer was vond ik het best wel scammy overkomen

2 likes

Dat vond ik vroeger ook altijd bij Gossip Girl, dan hadden ze korte rokjes met blote benen en hoge laarzen. Het stond ze prachtig, maar was totaal niet mogelijk met ons herfstweer.

2 likes

Dit is ook lelijk

6 likes

Dat je tegenwoordig niet meer meerdere ā€˜normale’ postzegels kunt plakken voor post naar het buitenland :rage: ik heb veel Nederland 1 zegels en wil een kaart naar het buitenland sturen en daar moet ik aparte zegels voor kopen. Echt boevenshit dit, ik dacht dat postzegels valuta waren?

2 likes

Ik had laatst in de app een label voor een brievenbuspakket gekocht. Doordat de PostNL pakketjesmuur niet functioneerde kon ik pas na een aantal dagen het pakketje verzenden.

Blijkt dat zo’n label maar 2 a 3 dagen geldig is :rage:

3 likes