Waar zie je dat dat niet meer kan? Ik doe dat regelmatig en die post komt ook wel aan. Dat zijn dan wel oude postzegels met geldwaarde ipv de 1, maar volgens mij mag je die 1 wel ook als (de huidige) geldwaarde rekenen?
Oh echt?? Ik kreeg net een ander antwoord van de PostNL chat (
). Ik ga het gewoon maandag even bij de Primera checken!
Was het weer zoân fucking AI chat?
Ik heb t voor je gevonden: Gebruik postzegels binnen- & buitenland | PostNL
Is je post zwaarder dan 50 gram en / of verstuur je post naar het buitenland? Dan kun je nog steeds Nederland 1 en 2 zegels gebruiken. Let er wel op dat je genoeg postzegels plakt, passend bij het actuele verzendtarief.
Je betaalt wel te veel met 2 binnenland zegels dus voor jezelf evt nadelig, maar het mag gewoon!
Oh wow ik voel me dom, ik had al een tijd zitten zoeken! Dankjewel, dit scheelt
ergernis geneutraliseerd!
Ik zag daarna dat op alle paginaâs van âpost verzenden naar het buitenlandâ wel alleen die internationale zegels (en de code) genoemd worden⊠ook gek. Maar je kan je postzegels plakken dus haha
Treinen die zo onnodig hard schudden als ze hard gaan, vooral dubbeldekkers ![]()
Van die influencers die een eerst een slok van hun drinken nemen in beeld en daarna pas met hun verhaal beginnen. Knip dat er lekker uit?? Extra ergernis als ze het doorslikken inclusief zoân klok geluid (
)
Ik erger me geeneens, ben op het moment eigenlijk gewoon boos. Ik heb vorige week een jurk naar de kleermaker gebracht. De jurk was een body met rok eraan en dit zat bij mij niet goed. Het was mogelijk om de rok van de body los te halen, maar daar was ik te lui voor, dus ben naar een kleermaker gegaan ermee.
Heb gezegd dat de rok verder qua maat perfect zit, dus graag loshalen van de body en afwerken volgens de rest van de rok en van de body een tshirt maken. Tshirt gedeelte was moeilijker, gezien de stof van de body. En dit weet ik, want ik heb een opleiding gedaan in maatkleding. Alleen met sommige dingen betaal ik liever ervoor dan dat ik zelf ermee ga zitten klooien.
Ik ben ooit eerder bij deze kleermaker geweest, weliswaar een tijd geleden, maar die heeft toen een lakleren rok perfect vermaakt. Nou niet deze keer. De rok zit nu te strak en hoewel ik het gelukkig nog zelf kan uitleggen, is de stof wel beschadigd waar de kleermaker de naden heeft vastgezet. En het erge is, het was geeneens nodig. Plus slordig gedaan.
Ik ben in de afgelopen 6 maanden al bij 3 kleermakers geweest en allemaal verprutsen ze dingen. Waarom zijn alle goede weg?
Ik wist dat het eraan kwam maar niet door dat het komende week al zou beginnen. Heb ook nog geen overleg gehad met mijn leidinggevende/HR hoe hiermee om te gaan. Weet dat het nodig is maar meer de ergenis dat ik het niet door had en hier ook geen rekening mee heb gehouden met mijn planning.
Huh bij een post nl punt lukt me dit echt nog weken erna
Ik stond bij een PostNL punt toen ze me dit vertelden⊠Stom zeg.
Het volume van Amerikanen. Ze zijn heel vriendelijk maar man die gasten zijn LUID
Goddd ja er was 1 Amerikaanse moeder op school, je kon haar in de klas horen wanneer ze op het schoolplein stond. En dan stond ze nier direct aan het raam maar echt een stuk verderop. âOh i see the teacher is singing with the children how cuuuuute!! Oh the teacher suddenly stops oopsieee?! Oh the teacher sees us hahahahâ ik ondertussen: ![]()
Ik zit in een eindeloos lijkende loop met een ai-klantenservicemedewerker van een verzekeraar die ik betaal, maar die niet mijn gegevens herkent en waar ik dus geen account kan aanmaken. Het gaat ongeveer zo:
Ik: ik wil advies vragen over schade melden
AI: Bedankt voor je vraag, sluit online je autoverzekering af via xxx
Ik: ik wil advies over schade melden. Kan ik een medewerker spreken?
AI: Heb je antwoord op je vraag?
Ik: Nee, ik wil advies over schade melden.
AI: Dat is jammer, misschien kun je contact opnemen met een medewerker. Ga naar de FAQ.
En dan bij de FAQ komt ik weer op inloggen of met die chat chatten?!?!?!
En nu is hij na vijf keer dit rondje al tien minuten op zoek naar een medewerker. Echt balen dat er op veel websites niet eens meer een telefoonnummer staat.
Hoe mensen in hooggeplaatste posities praten over AI. Ik moet een tekst vertalen en daarin staat:
âWe hebben nu al teams waarin mensen en agenten samenwerken.â
De agenten zijn dus AIâs.
Rot toch op man, die âagentenâ zijn geen mensen maar tools.
Ik vraag me af of die verwoording doelbewust is, of dat het het gevolg is van een totaal onbegrip van wat AI is? In elk geval: bah.
Kan je vragen: hoe kan ik opzeggen? Soms krijg je dan ineens snel een medewerker.
Sowieso op werk denken dat AI wonderen verzet. Kan in hetzelfde rijtje als Agile werken. Agile is een methode en geen wondermidel tegen personeels te kort.
Toevallig is hier vanochtend ook een aankondiging geweest rond de erbarmelijke resultaten van een tevredenheidsbevraging over de agile manier van werken haha. We kunnen bijna Corporate Bingo spelen
Ugh mijn fiets is gejat