Waar erger je je aan? #21

Ik heb een bestelling van 3 paar schoenen gekregen die ik niet besteld of betaald heb (naast mijn eigen bestelling die gewoon goed afgehandeld is). En nu zit ik met 3 paar lelijke schoenen die niet mijn maat zijn en is het dus allemaal gedoe om ze terug te sturen. Ik snap dat er een foutje gemaakt kan worden, maar los het dan ook op en maak het niet mijn probleem.

Dat mijn pakket ergens in het luchtledige verdwenen lijkt te zijn.
En het is geen klein pakketje. Fuck ups, altijd gezeik mee

3 likes

Waren het 3 paar schoenen? (grapje)

34 likes

Ja dat is zo irritant als je in zo’n loophole terecht komt en het bedrijf verder heel ontoegankelijk is qua klantenservice.
Ik moest laatst bij Vinted een medewerker spreken (sowieso een onmogelijke opgave).
Antwoord van de AI bot: U kunt geen medewerker bij ons worden.

1 like

Op vinted zetten

2 likes

Ja maar er is geen sprake van samenwerken met AI. Een LLM is geen mens, het is een tool. Je zegt toch ook niet dat je samenwerkt met Word?

LLM’s worden ziekelijk overschat. Er is een reden waarom chatgpt en Claude hun eigen teksten watermarken en uitsluiten als bron hé. Wat eruit komt is slop.

10 likes

Hahaha nee,
Inzet zonwering voor mijn auto.
Lang en niet flexibel

2 likes

Vandaag twee keer geprobeerd een bus te nemen en beide keren reden ze niet, dus toen moest ik extra veel lopen naar de tram die maar tot een bepaalde halte reed dus nog meer lopen. Vroeger reden de bussen elke tien minuten dus dan was het nog wel het wachten waard maar nu elke vijftien minuten.

Ik haat dit achterlijke bussysteem in Utrecht. Kut Transdev.

6 likes

Bij H&M bestellen. Het duurt elke keer zo lang voordat er iets op de post gedaan wordt dat ik denk dat ze aan dropshipping doen.

1 like

Mezelf. Airco hangt sinds vorige week en vanmiddag warm dus beetje klikken en proberen. Knopje ‘quiet’ doet niks, blijft gewoon steady zo’n 30 db produceren. Nouuu ik haat geluiden dus al denk direct: had ik een ander merk moeten kiezen? Waarom adverteren ze met een geluidsrange van 21-42? Ben ik gewoon een debiel en moet ik dat ding anders instellen? En dan heb je er zo’n hyperfocus up en dan haat ik mezelf echt :unamused:. Heb die monteur al gemaild of dit normaal is en hellep. Maar die man heeft vakantie en airco is nu ook niet nodig (tot de winter om te verwarmen)

2 likes

Vraag chat!

Ik heb geen chat. Heeft een vriendin van me wel gedaan maar daar komt niks zinvols uit

5 likes

Stuur me is een pb!

1 like

Was het uiteindelijk wel gelukt? Ik wacht al dagen op antwoord terwijl er stond dat het max 48 uur zou duren

Wat irritant. Ik heb wel antwoord gekregen, denk na 3 dagen ongeveer. In ieder geval niet binnen die 48 uur.

3 likes

Hangt ie niet net een beetje te trillen tegen iets aan? Soms zijn die klepjes ook net niet helemaal goed vast en dan hoor je dat vooral ratelen. Wordt het minder als je op bepaalde plekken drukt?

2 likes

Is niet echt een ratelend geluid. De installateur mag gewoon fijn even langskomen na z’n vakantie, heb er genoeg voor betaald iig :smiling_face_with_tear:

Dat ik gvdmm al bijna 30 jaar menstrueer en het nu zo heftig is dat ik ben doorgelekt.

Heb m’n onderbroek ik de plee weggegooid in de prullenbak en met natte doekjes zoveel mogelijk weggewerkt. Gelukkig een zwarte broek aan en schade aan buitenkant lijkt beperkt.

Zit ook nog eens extern ergens en heb een drukke dag :disappointed:

6 likes

Dat het casten op disney plus het niet doet en ik alleen maar kijk met die functie op de beamer :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Same, maar blijkbaar blijft dit nog even zo. Alleen in Nederland en Duitsland, iets met een licentieovereenkomst

1 like