eurostar die zowel mijn heen- en terugreis vlak van tevoren cancelt omg k spring ervoor als hij weer rijdt
Jaaaa zo irritant want ik heb een oude tv met chromecast en nu kijkt mn kind Netflix ipv Disney+ ![]()
![]()
https://play.google.com/store/apps/details?id=nu.hogenood misschien ken je 'm al hoor, maar ik vond pas deze app!
Zit hierdoor (en nu even heel druk met werk want na morgen vakantie dus helpt ook niet) nu echt helemaal in de catastrofeermodus en ben er gewoon misselijk van
. Want ik zag er zo naar uit maar dat geluid is echt zo fucking irritant als een permanent aangeslagen koelkast maar dan echt nog paar x zo hard want elke 3 db is een verdubbeling van geluid ![]()
![]()
Bah waarom ben ik zo, en was zoveel geld. Kan wel huilen serieus
Dat ik net in een boek ben begonnen dat toch wel bekend klonk. Ja had het dus al gelezen.
Toch ergens handig die Goodreads app. Kon het opzoeken en dan stoppen met lezen.
Ik heb het opgezegd. Doeeeei hoor.
Ik luister een livestream van Studium Generale tijdens het was opvouwen en echt ALTIJD weer die mannen die tijdens het onderdeel âvragen vanuit de zaalâ rustig vijf minuten de tijd nemen om hun eigen levensvisie te poneren zonder dat ze eigenlijk een vraag hebben voor de sprekers ![]()
Helpt het nog om de âfan speedâ aan te passen? Of staat die al op zân laagst?
Zet m lekker uit, wacht tot die man van vakantie terug is en dan gaat ie het gewoon fiksen ![]()
Al die dingen al geprobeerd. Ik ga @Kauai inderdaad gewoon op die man wachten en na morgen genieten van 2,5 week niet werken. Dan voel ik me vast beter đ„č
Dat mensen dingen zo lang van te voren al helemaal vol plannen. Het is altijd gedoe om iets af te spreken met een groepje omdat iedereen zoân volle agenda heeft. Nu proberen we iets te plannen voor november en dat lukt niet omdat iedereen al allemaal dingen gepland heeft. Ik word er helemaal onrustig van omdat het me het gevoel geeft dat ik ook al volgepland zou moeten zitten en dat ik sneu ben omdat ik blijkbaar niet zoân vol leven heb als de rest.
Oef ja, heel herkenbaar!
Ik zit zĂł fucking erg onder de muggenbulten, echt niet normaal. De gehele zomer nog niet zoân last gehad ervan. Nog meer mensen er last van?
Ja! Kut beesten
In de zomer denk ik 1 of 2x en nu 2 bulten op .mân been en meerdere op mn arm
Ik ben nu op jacht
Net mijn muren geverfd en dat rotbeest is vrij groot maar laat zich amper zien, dus ik ben uitermate geĂŻrriteerd
Ik zou juist onrustig worden van november al sociale dingen te hebben staan. Ik vind een paar weken van te voren iets prikken al vroeg genoeg. Ik krijg juist zenuwen als mensen over 2 maanden verder beginnen.
Ja, ik vind dit ook vooral gedoe en niet benijdenswaardig ofzo. Ik krijg altijd een error in mân hoofd als ik verder dan een paar weken vooruit moet plannen, haha, dat kan ik gewoon niet goed overzien, het voelt zo ver weg en onbereikbaar/onvoorspelbaar? Komt ook best vaak voor dat ik dat soort afspraken toch moet afzeggen of verplaatsen. Een week of een dag vooruit plannen gaat me beter af. Gelukkig zijn de meeste van mijn vriendinnen daar ook van, er is maar eentje met wie ik echt maanden vooruit moet plannen.
Bij mij is het dus echt een groot deel van mijn kring waar dat zo is, wel vooral als het met een groepje is. Een op een is wel makkelijker. Maar ik ben bijvoorbeeld in begin november jarig en voel nu al druk om dan iets te plannen omdat ik het wel leuk vind als de meesten kunnen komen, terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet over mijn verjaardag na wil denken ![]()
Het voelt ook zo Nederlands, lijkt me soms zo fijn om een wat meer relaxte cultuur te hebben zoals in andere landen. Maar misschien ken ik dus gewoon de verkeerde mensen ![]()
Ohh ja dat is zo irritant en dan wil je straks dingen plannen voor december en dan kunnen mensen al helemaaaaaaal niet. Krijg dan ook altijd het gevoel dat ik een loser ben met mijn lege agenda ![]()
Ik haat ook ver vooruit plannen, ik weet toch niet wat er speelt in mijn leven over 2-3 maanden? Ik had de hele maand augustus vrij genomen en leuke dingen gepland, waaronder 2 vakanties. Eindstand: vader heeft agressieve kanker en mân kat van 19 jaar is gestorven. (En slecht weer.) Dus ben niet gegaan.