Waar erger je je aan? #21

Ik heb gister (of van de week idk) hier op een poll gestemd over NLP, verder nog nooit van gehoord of iets over opgezocht, hoezo krijg ik dan nu daar reclame over???

Welke beamer heb jij en ben je tevreden? Ik heb een hoge lege muur in huis en ik wil eigenlijk geen tv omdat dat meteen zo prominent in de huiskamer staat. Maar als vrienden langskomen kunnen we niet echt gezellig iets kijken achter m’n laptopje :sweat_smile:

2 likes

Ik ben ook op beamerjacht, dus lees mee. Mijn plan was eigenlijk ook om een chromecast te kopen tot ik hoorde dat al die ondersteuning stopt. Dus thanks voor deze info @FrauHelga

2 likes

Ik heb deze

https://www.bol.com/nl/nl/p/cahaya-2025-vernieuwd-model-gratis-hdmi-kabel-pro-versie-mini-beamer-mini-projector-draagbare-beamer-projector-beamer-geintegreerd-android-12-0-systeem-screen-mirroring-smartphone-home-cinema/9300000225798344/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Heel tevreden, heb er net nog een statief bij besteld.

Enige wat ik minder fijn vindt is het blazen.
Maar ik gebruik nu een extern boxje voor het geluid.

4 likes

We gaan voor de verjaardag van mijn kind 3 dagen naar Disney. Het is pas half oktober dus ik vind dat best wel netjes qua boeken.

Wilde op haar verjaardag dan ontbijten in een hotel waar disney figuren rondlopen. Zitten al die restaurants al vol voor ontbijt, lunch of diner.

9 likes

Ja echt erg is dat. Je moet echt heeeel ver van te voren reserveren, slaat nergens op.
Wel heel leuk dat ze dit krijgt voor haar verjaardag!

Edit: nu ik er over nadenk wordt het dus in stand gehouden omdat mensen dus bang zijn geen plek te hebben en juist meteen reserveren.

4 likes

Ben je op haar verjaardag daar? Je kan een button halen bij het ‘gemeentehuis’ en dan krijgt ze extra veel aandacht.
Volgens mij werd mijn nichtje door Mickey gebeld en kreeg ze veel cadeaus.

5 likes

Ja kut is dat he. Op de dagen zelf komt er vaak wel nog wat vrij, dus als je rond de tijd dat je gaat de app blijft checken heb je kans dat het wel lukt. En vaak kan de conciërge in het hotel ook nog wel wat fixen.

2 likes

en @matroos

ik heb ook een beamer, iets hoger segment dan die hiervoor werd aangeraden wel, maar heeel tevreden over: deze

je kunt er gewoon apps als nlziet, netflix, videoland, hbo max enzo op zetten

en hij kan ook draadloos dus je kunt m ook een avondje in de tuin ofzo zetten in de zomer om een film te kijken :heart:

3 likes

En ook @matroos ik heb een optoma beamer, behoorlijk duurder dan de andere tips. Ik heb hem aan het plafond bevestigd. Wel ook met externe jbl speaker. Voordeel is idd dat je geen zwart vlak van een tv hebt. Nadeel vind ik wel dat je dus altijd een witte lege muur moet hebben (ja of een scherm maar dat heb ik niet).

@Fukaeri in de zomer in de tuin met een beamer, dan is het toch veel te licht en zie je niks?

2 likes

haha jezus vanaf half 10 ofzo, je snapt het idee toch wel

9 likes

Nouja sorry maar om half 10 een film starten ken ik niet. In dat geval goed idee ja!

1 like

Zo’n reclame-filmpje van Colourful Rebel. Dat mens heeft een irritant hoofd, ze praat irritant en ze zegt “deze kleuren doen me helemaal denken aan de herfstwinter”. Wtf is de herfstwinter.

1 like

Ohhh ik zie nu zo’n lekker knusse zomeravond voor me in de tuin met heel veel kussens, lichtsnoertjes, snacks en een openluchtbios :heart_eyes:
Thanks voor de tips, ook @Nova en @still! Ik ga even op onderzoek uit

2 likes

Als je daar bent nog even informeren, zijn vaak wel nog last minute uitvallers! En zo’n verjaardagsbutton is inderdaad erg leuk voor haar.

2 likes

We zitten niet in een disney hotel maar in een centerparcs in de buurt, wel via disney geboekt dus hoop dat ze misschien kunnen helpen.

Ik kijk dat weekend zelf wel paar keer! Ze weet zelf niet dat het bestaat dus in die zin mist ze niks maar voel me zelf dan zo’n mislukte moeder :joy:

2 likes

Die centerparcs is super leuk! :grinning: veel plezier!

4 likes

Een troost, ik heb als kind meerdere malen dit dure ontbijt/diner onder de eettafel doorgebracht omdat ik de figuren eng vond zo dichtbij.

10 likes

Ik ben er (perongeluk) geslagen door Knabbel of Babbel, haha. Ook een jeugdtrauma aan overgehouden :sweat_smile: :joy:

3 likes

Iemand heeft zo’n beetje heel m’n minibieb in een keer leeggehaald, echt stom gedrag :rage:

1 like