Waar erger je je aan? #21

Mensen lijken echt niet te begrijpen hoe zo’n bieb werkt. Zie op TikTok ook weleens mensen die echt van alles meenemen zonder wat terug te zetten. Ik heb ook een keer een boek wat ik erin gezet had teruggevonden op Marktplaats de dag erna. Het was een super specifiek boek uit de jaren 90, no way dat diegene die toevallig had liggen.

2 likes

Echt heel stom! Ik vind rond de drie boeken ofzo meenemen zonder iets terug te zetten helemaal prima maar nu waren het denk ik 20 boeken. Gelukkig heb ik een voorraad maar ja straks is het weer leeg :rage:
Even denken of ik nog specifieke boeken weet om te zoeken of ik ze op marktplaats kan terugvinden.

3 likes

Aan de ene kant zonde van de boeken, maar misschien gewoon met watervaste stift op de kaft ‘minibieb’ zetten. Dan is de aantrekkingskracht van doorverkopen in ieder geval weg

12 likes

Ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Of nou ja misschien niet voor doorverkopen op marktplaats.nl maar in de kringloopwinkel kom ik regelmatig boeken tegen waar zoiets op staat en ook van die boeken waar een zwerfsticker opgeplakt zit worden veel aangeboden in de kringloopwinkel.

2 likes

Of mensen die op Facebookgroepen gratis boeken verkopen (die je bij een pak koffie kreeg)…

1 like

Zou dat ook niet kunnen komen doordat mensen het boek lezen en dan weer naar een kringloop brengen?

4 likes

Vouw-fatbikes in de trein. Die dingen nemen nog meer ruimte in dan een normale fiets…

4 likes

Ja maar ik vind dat dus raar van een kringloopwinkel die boeken kujn je er toch uit halen en weer laten zwerven?

3 likes

Jaaaa ik vind dit soort dingen altijd ook zo opvallend

Gisteren met vriendinnen een gesprek gehad waarin we het over basic fit hadden. En vandaag krijg ik daar ook reclames van :upside_down_face:

1 like

Ooh maar die minibiebs zitten ook zo vaak ramvol dat ik wel snap dat ze bij de kringloop belanden haha

5 likes

dat er weereens iets is veranderd in graftakken outlook en ik al een kwartier niet kan vinden hoe ik een nieuwe mail kan sturen ARGH! wat onnozel maar dit is ZO slecht ontworpen jezus

1 like

Sorry wát

Ik vind het geen toevoeging aan mijn leven dat ik nu weet dat dit bestaat :sob:

Zondag is een van mijn kippen dood gegaan. En een andere kip is nu heel erg ziek. Ben al 2 dagen continue met haar bezig, naar de dierenarts geweest. Allemaal dingen gekocht om haar op te lappen, hok schoon te maken etc. Vandaag hun hele hok leeggehaald, schoongespoten, daarna alles met een gas brander na gegaan toen nog alles ingesprayd.

De zieke kip is heel mager en moet echt meer gaan eten maar t is zo moeilijk. Liefst zou ik vannacht een paar keer opstaan en haar gaan voeren maar als t eenmaal donker is worden kippen zo moeilijk wakker dus heeft geen zin. Ben er helemaal gestresst van.

6 likes

ik erger me zo aan mezelf, heb een cadeautje gekocht voor mijn broertje op vakantie en ik denk dat hij het heel leuk gaat vinden. dus nu kan ik niet wachten tot ik hem zie en kost het helemaal moeite om mn mond te houden haha zo kinderachtig

7 likes

Nu ben ik zelf ook nog ziek geworden. Hoesten, keelpijn en pijn aan mijn rug enz alsof ik de griep heb.

Nu ben ik bang dat ik de vogelgriep heb

Hahaha ja ik zag het ook vorige week voor het eerst, het ziet echt debiel uit en iemand nam echt het hele gangpad er mee in beslag.

1 like

Waarom heeft outlook ineens een nieuwe look?! Ik wil gewoon dat mn mail er altijd hetzelfde uit ziet en ik niet moet wennen aan functies op een nieuwe plek

4 likes

Ohnee, alweer?

Werklui en hun afspraken. Van de 5 dagen komen ze er 4 meer dan een uur te laat en de enige dag dat ik 5 min te laat was staan ze er natuurlijk al 20 min :joy::weary:

Mijn supermarkt en het assortiment. Elke vrijdag is het maar weer een grote loterij op wat er wel aangevuld is en wat niet. En daarbij moet ik 9/10 het vak herordenen omdat het verkeerd gevuld is. Nu moet ik weer ergens deze dagen even snel naar binnen om te kijken of dat ene product die ik vandaag niet heb kunnen halen wel geleverd en gevuld is.

1 like