Waar erger je je aan? #21

Zo heeft het nichtje van mijn vriendin een pet laten maken met ‘geef me een klap papa’ want haha nederlands is zo raar dat kan geen echte taal zijn!

1 like

Misschien net als bij kauwgum bakpapier erop leggen en dan met strijkijzer op lage stand strijken, zodat de plakkende laag op het bakpapier plakt. Maar weet het niet zeker … wel heel vervelend. Ik heb wel eens wattenschijfjes in mijn badjaszakken gedaan en gewassen, moest alles eraf pulken pff. En dus meerdere keren kauwgum aan mijn kleren gehad :frowning:

3 likes

Wat je wel zelf bepaalt is hoeveel je het erover hebt en wat je ermee doet. M’n vriend kan elke 3 minuten zeggen dat 'ie nekpijn heeft, maar elke vorm van pijnstilling, massage, stretches of whatever weigeren. Ja dan kan het pijn doen maar houd gewoon je bek erover haha

17 likes

Deze boot die minimaal eens per week langs mijn huis komt en het feit dat dit dus gewoon mag in nl?

3 likes

Ja maar dat heeft niets met pijngrens te maken, maar met pijn beleving denk ik? Of in ieder geval uiting van pijn :joy:

Ik regel met liefde een ijsberg

8 likes

Ben benieuwd: heeft dit jouw oordeel over haar verlaagd? Ik vind dit zelf zo loserachtig om zo wanhopig te zijn zeg maar. Een vriendin van me heeft iets soortgelijks en sindsdien zie ik haar toch in een slechter daglicht, van wow jij bent echt vatbaar.

2 likes

Nee dat eigenlijk niet. Het enige is dat ik het gewoon wel echt beu ben om gezeik over hem aan te horen, want het is al jaren hetzelfde patroon en iedereen kan zien hoe het elke keer weer gaat aflopen. Ik heb gewoon geen zin meer om haar ‘verdriet’ erover aan te horen, omdat ik dus wel gewoon echt vindt nu dat ze het zelf opzoekt.

Maar aan de andere kant weet ik ook dat het gewoon echt een hele leuke lieve meid is die toch elke keer weer hoop heeft dat hij veranderd is. Ik wou dat ik dat bord voor haar hoofd kon vernietigen, maar het lukt gewoon echt niet en ik wil ook niet dat ik dan weer de vriendin ben tegen wie ze niets meer durft te zeggen.

5 likes

Ik leg geld in!

1 like

Ah thanks, ik hoopte stiekem al dat iemand zou reageren met een tip, wilde het ook al in het huishoud topic gaan vragen. Ik ga dit proberen binnenkort! Laat het nu eerst ff opdrogen helemaal om te kijken of ik het er dan misschien wel makkelijker af kan halen (aangezien de sticker er voordat het geheel in de wasmachine ging natuurlijk ook gewoon goed vanaf te halen was). :crossed_fingers::crossed_fingers:

Verslavingsgevoeligheid kan toch ook erfelijk zijn? Als je kind van alcoholiekers bent ben je extra vatbaar voor dezelfde patronen?
Zo ervaar ik het iig…

7 likes

Ik keek even naar het weer. Nu lijkt het dinsdag 24 graden te worden. Ik wil dit weer op een vrije dag

10 likes

Ja dit is zo!

1 like

Als het weerbericht mij naait terwijl ik mijn zonaanbiddende lijk wil slepen naar het terras stuur ik een glitterbrief naar het weerinstituut.

6 likes

Ik word gek :joy: ik zit bij een hotel ontbijt en ik ben alleen, en elke keer als ik heel even van m’n plek loop om bijvoorbeeld wat te drinken te pakken en ik kom terug is m’n eten/drinken weg :sob: dit was de andere drie dagen niet laat me met rust!!! :joy:

8 likes

Aan mezelf, kon mijn cadeaubon van het kerstpakket tot gisteren verzilveren bij een winkel. Drie keer raden wat ik vergeten ben. :sob:

3 likes

Aan de lege schappen in de toko. Ik had zin in kimchi, al dagen. Dus ik naar de andere kant van de nabijgelegen stad rijden omdat daar de enige toko zit, was alles op?? Ik wil kimchi :smiling_face_with_tear:

3 likes

ah en jumbo hebben ook kimchi toch? misschien niet echt lekker maar voor noodgevallen

1 like

Helaas niet van het merk die echt lekker is :frowning: AH heeft ook geen lekkere, dus ik ben nu gewoon ff zielig.

5 likes

Laat je wel iets liggen waardoor blijkt dat er nog iemand aan het tafeltje zit? Het is voor personeel anders ook moeilijk in te schatten of je nog terugkomt

1 like