Waar erger je je aan? #21

Vegan visolie is echt zo veel fijner

4 likes

Welke gebruik je? Ik moest dit vanaf mn 15e slikken en het was op aanraden van de cardioloog (ik heb geen hartproblemen maar in mn familie). Ik heb nooit gedacht aan de vegan variant moet ik zeggen.

Dat slik je voor omega toch? Ik heb gewoon die van lucovitaal en heet vegan omega.

1 like

Ja o.a. voor omega, maar het schijnt ook goed voor je geheugen te zijn en voor adhd’ers. Daarom legde mn moeder het elke ochtend klaar haha. Ik zal eens kijken bij holland en barrett.

1 like

HEMA heeft ook vegan omega 3 en vaak 1+1 in de aanbieding.

3 likes

Die komt steeds langs op mn twitter :older_woman:t2: en die meid kan eeeeeecht niet zingen, nul talent.

3 likes

Nee vast niet, maar op het traject waar ik reis wordt echt zelden gecontroleerd in de spits. Dus komen ze vast mee weg :sweat_smile:

1 like

Zo net een uitnodiging ontvangen van een (huis)feestje met oud & nieuw. Het is september, gaat het ff

3 likes

Ik erger mij aan de jordan tandenstokers. Gebruik ze echt al jaren maar het meest recente doosje daar breekt letterlijk elke stoker. Bloedirritant

2 likes

Bij mij ook! Daarvoor nooit last van gehad. Ik hoop dat het om een slechte batch gaat, want nu ben ik ook steeds een halve tandenstoker tussen m’n tanden vandaan aan het halen.

5 likes

Heb de boekenrover inderdaad op MP gevonden en een bericht gestuurd, ik verwacht niet dat hij reageert maar hoop dat hij zich betrapt voelt

31 likes

Kon disney niet meer streamen dus heb het opgezegd maar nu kan ik Netflix ook niet meer streamen, wat is dit voor gezeik. Dat komt zeker door een oude chromecast ofzo? Van de een op de andere dag, fucking eikels

1 like

Ik denk het eerlijk gezegd niet, die verkoper heeft heus wel geweten wat ie deed

Als je het aandurft zou ik interesse tonen en langsgaan, desnoods samen met iemand, de confrontatie aangaan en ze meenemen en terugzetten in de kast :rage: @Evenveel

Edit: Dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn natuurlijk, anders wordt het heel ongemakkelijk :joy:

1 like

Ik zat op vakantie in een Airbnb van Nederlanders (niet in Nederland dus) en die mensen hadden een vlag van het land + de AMSTERDAMSE vlag.

Toen ik dat zag had ik ook meteen een heel beeld van die mensen.

4 likes

Wtf is dit voor een samenzwering tegen oude tv’s opeens. Wel lekker goedkoop zo zonder streamingdiensten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Netflix is al een tijdje gestopt met de optie tot streamen helaas. Echt heel kut

3 likes

Bij mij doet hij het nog wel? Ik hoop niet dat ik de goden verzoek door dit nu te zeggen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik hoop het ook niet voor je. Was woensdag net een nieuwe serie begonnen en had ijs gehaald om vrijdagavond op de bank te hangen en serie te kijken. Nou mooi niet dus :rage:

Dat mijn huis nooit opgeruimd voelt :weary:
Ook als ik een hel dag mijn best doe om te ordenen en organiseren, blijft het rommelig voelen. Inmiddels heb ik al veel extra opbergrruimte gecreëerd en zou alles een plek moeten hebben, maar toch voelt het niet zo

14 likes

Ik zou het wel aandurven maar vind het het niet echt waard, hij geeft er blijkbaar helaas ook niks om want hij heeft het bericht gelezen en daarna stoĂŻcijns (zonder te reageren) de rest van de boeken op marktplaats gezet. Weet dus ook wel echt 100% zeker dat het zo is. Ik wacht wel even af of het ooit nog eens gebeurt en kijk dan of ik nog ga stempelen ofzo!
Ik wil in ieder geval niet zo’n stomme kerel het plezier van die minibieb laten overschaduwen, genoeg leuke dingen meegemaakt sinds ik hem heb!

3 likes