Tijdens mijn vakantie is er een update geweest op het werk en al mijn opgeslagen favorieten zijn weg en niet terug te halen 🫠
Moeten die tools niet gereinigd worden? Dat neemt ook weer tijd in beslag natuurijk.
Ik vind het ook wel heel veel hoor 20 euro voor een minuutje dat er iets bij je gebeurt. Ik heb ook een keer 20 euro betaald voor “poetsinstructie” van 20 seconden ofzo haha Volgende keer blijkbaar vragen wat je dat kost als ze weer met een add on komen ![]()
Ja dit, het is toch gewoon een andere dienst waar je voor betaalt. Ik vind 20 euro overigens ook niet zo veel geld voor iets dat je zelf niet kan en wat gewoon belangrijk is voor je gezondheid. Daarbij betaal je denk ik niet alleen voor die 5 min. werk maar ook voor het pand van de tandarts, de spullen, de receptionist en de assistent, de studieschuld van de tandarts, etc.
Ik snap wel dat het vervelend is dat je er pas achteraf achterkomt
De hele zomer heb ik geen mug gehoord en ben ook niet gestoken. Vanochtend hoorde ik ineens een mug en nu ben ik gestoken op mn oor en wang. Die op mn wang valt zo op, ik lijk wel zo’n peuter met waterpokken. Alleen dan 1
Dat nieuwe nummer van Douwe Bob is best leuk maarja… Douwe Bob ![]()
Het probleem is gewoon dat het niet meer verzekerd is (schandalig) en je dus heeeel bewust bent van al die individuele regels op de factuur. Maar ik vind wel dat tandartsen daar wat gevoeliger voor kunnen zijn en daar beter over moeten communiceren. Ik raak er ook echt chagrijnig van dat ze even dit en even dat doen en dat je dat op de rekening terugvindt. Bijv die van mij zegt dat casually ‘we maken even foto’s want dat hebben we al een tijdje niet gedaan’ klikklik. Ok ja maar ik heb geen klachten en er is eigenlijk geen aanwijzing en het kost wel een berg geld?? Dan vind ik dat je dat moet overleggen. Zelfs de dierenarts doet dat
. Vervelend misschien maar ja de patiënt kan er ook niks aan doen dat ze alles zelf moeten lappen.
Nou inderdaad, mijn dierenarts is echt eindeloos bezig met vertellen wat alles kost (ja boeit me niet, wat moet dat moet. Maar opzich wel goed en ik snap waarom ze het doet), maar de tandarts werpt een blik in je mond, paar ditjes en datjes, en de rekening daarna is 1 grote verrassing.
Mijn tandarts die bouwt een of andere gare constructie met een rubberen lap in je mond als die waterslang erin hangt. Dus ik dacht wow vet handig, uitvinding van de eeuw, want normaal lig je daar half te verdrinken met een laag water in je keel omdat ze de afzuigslang altijd vacuum laten zuigen op je wang ipv er water mee opzuigen. Krijg ik daarna de rekening, moet ik €45 dokken voor die lap??? Nou doe de volgende keer maar weer een bijna verdrinkingsdood dan hoor
Bij tandartsen voel ik mij soms echt afgezet. Laatst nog voor zogenaamd 15min reiniging plus controle 80 euro betaald🥲. Het reinigen duurde ook echt maar max 10 minuten. En een keer eerder “je moet wel flossen zal ik even laten zien je hoe je dat het beste kan doen?”. Wat dan achteraf ook flink werd gedeclareerd.
Als ze hadden gezegd voor 20 euro leg ik je flossen uit, prima maar dan had ik geweigerd.
Ik heb al meerdere keren contact gezocht met tandarts als ze teveel minuten reiniging in rekening brachten. En steeds een nieuwe factuur met minder minuten terug gekregen. Dus tip is wel om dan gelijk even contact op te nemen met de tandartspraktijk.
Sindsdien time ik ook hoeveel minuten ik binnen ben geweest.
Die van mij doet dit ook! En tandsteen verwijderen met een soort zout straal machine? Ze vroeg of ik het erg vond als ze dat gebruikte. Ik dacht uh prima, als ze dan minder hard tussen mijn tandvlees hoeft te pulken is goed, maar dat is dus ook veel duurder? Thanks?
OMG dit heb ik ook gehad. Ben toen nog half gestikt omdat ik amper lucht kreeg door dat achterlijke lapje. Nooit meer. En ik schrok me ook te pletter van die kosten achteraf.
Terug naar m’n huidige aanhoudende ergernis: ik ben inmiddels ossengalzeep, groene zeep, Biotex, Dasty en many prayers verder maar die klotevlek zit er nog steeds
. Is toch een kwestie van het spul erop doen/weken in Biotex of wat doen jullie ermee?!
Ik had een factuur die twee keer langer was dan ik had geparkeerd volgens de parkeerapp. Timen is echt een must helaas.
Gebruik natuurlijk wel een andere methode dan de parkeerapp, want normaal zit je ook lang te wachten haha
Dat ik mijn stofzuiger geen mannenstem kam geven.
Hahahha ja dat had ik ook, ze vroeg zo expliciet of ze dat ding zou gebruiken en ik dacht ?? doe maar? Nou ik zag op de factuur pas wat de eigenlijke vraag was
dat vind ik wel echt stom hoor. Ook idd wat anderen zeggen die fokking poetsinstructies word je ingeluisd. Laatste keer was het ‘stoker je?’ en ik zei achteloos ja, dat is wel goed toch, of kan ik beter flossen? Nou ze legde meteen alles neer, pakte een stoker en deed hem heen en weer in de lucht en zei, je moet hem tussen je tanden doen en dan zo op en neer! BAM ahaha sucker that’ll be 20 euro.
Mijn vroegere tandarts vond het vlak voor de dure decembermaanden ook altijd even tijd voor foto’s en fluor happen etc. voor mijn hele gezin. En dan lachend in zijn Beamer naar de intertoys voor de kinderen voor kerst hahaha. Maar hem vond ik wel leuk, had wel respect voor hoe doorzichtig dat was.
Heb ook een keer van een tandartsassistente gehoord die gewoon toegaf dat ze mensen zoveel mogelijk geld afhandig maakten ![]()
Ja daar kunnen ze echt niet omheen met deze werkwijze
Waarom heeft je stofzuiger überhaupt een stem.
Ja er zijn ook mensen die dat zout spul heel vies vinden dus logisch dat ze het even checkt. Ja haha niet dus het is gewoon duurder.