Waar erger je je aan? #21

Mijn tandarts maakt van te voren een begroting van het worst case scenario en legt ook uit wat wat is en waarom het nodig zou kunnen zijn, maar ze doen er ook alles aan om te voorkomen dat de rekening hoger uitvalt dan strikt noodzakelijk. Vorige keer scheelde het gewoon 600 euro omdat ze toch gewoon een lastig gaatje heeft gevuld ipv een wortelkanaalbehandeling. Ik was echt positief verrast toen ik zag hoe klein de rekening was.

10 likes

Ok maar dan gaat het om een grotere, geplande ingreep. Ik word echt woest chagrijnig van m’n jaarlijkse ā€˜er is niks aan de hand’ controle van 5 minuten a 150 euro verrichtingen die niet of nauwelijks zijn uitgevoerd.

3 likes

Hahahaha laughed out loud :joy::joy: so true

2 likes

ik maakte me de laatste keer dat ik bij de tandarts was ook zorgen om de rekening en ze dacht heel goed mee dus dat was heel fijn. maar volgens haar kon ik wel in termijnen betalen, alleen toen ik de rekening kreeg was dat niet van de praktijk zelf maar een ander bedrijf, en daar kon ik wel in termijnen betalen maar dan kwam er elke termijn 5 euro bij!! ik vond dat zo debiel, echt nog nooit meegemaakt ook! dan kan je iets al niet in een keer betalen en dan wordt het zo 20/30 euro duurder :face_with_spiral_eyes: leuk ook als je echt een hoge rekening hebt, dan ben je nog verder van huis.
zou toch gewoon illegaal moeten zijn… zeker voor dingen als de fucking tandarts

13 likes

Ik deelde een tijdje geleden de rare gerechten in mijn bedrijfsrestaurant.

Vandaag op het menu:

Curry met basmatirijst EN GUACAMOLE?

19 likes

Mijn vorige tandarts bracht altijd ā€˜gebitsreiniging 2x 5 minuten’ in rekening terwijl ik daar dan korter lag (zag ik op mijn horloge). Ik ontving altijd facturen via Infomedics. Ik heb meerdere keren bezwaar gemaakt en dan werd de factuur aangepast. Nu is die tandarts met pensioen en mijn nieuwe tandarts (zelfde praktijk) doet dit niet. Maar zoiets zou je dus ook nog kunnen doen misschien?

2 likes

Mijn tandarts had me een keer aan de verkeerde kant verdoofd en dat moest ik achteraf ook gewoon betalen :sweat_smile:

4 likes

Hahaha nou mooi niet dat ik dat had gedaan.

5 likes

Het is al wat jaren geleden, zou het nu ook niet hebben gedaan, maar de assistente bleef erbij dat er nou eenmaal 2 keer verdoving was gebruikt :sweat_smile:

Ik vind het echt irritant dat sommige dingen bij Ekoplaza zo muffig smaken. Ik ben nu een vegan haverkoek aan het eten en het smaakt echt naar karton. Come on, in deze tijd is het toch niet heel moeilijk meer om gewoon iets eetbaars te creƫren?

6 likes

#doeslief

Ik wil mensen door de telefoon op hun bek slaan hierdoor. Wekt zo veel agressie in mij op

19 likes

Dat is niet lief. Maar ben het 100% met je eens.

1 like

Maar dan nemen ze ook gewoon de tijd om het uit te leggen en doen ze ook niks zonder overleg of de noodzaak ervan uit te leggen. Er bestaan ook gewoon goede, integere tandartsen.

1 like

Dat de avond voordat ik drie weken op vakantie ga, de aardlekschakelaar de helft van de stoppen uitzet en niet weer aan wil. Eigenlijk maakt het me vooral uit voor de koelkast en vriezer, zoveel gedoe en morgen een vroege vlucht.
Het ergste is weer offertes vragen om het te repareren en dat dan allemaal andere dingen ook ā€˜verkeerd’ blijken of er weer iets anders misgaat bij installeren.

2 likes

ik heb dit pas ook gepost omdat het bij mij ook echt averechts werkt hahaha

oh blijkbaar 2x haha ik herhaal mn ergernissen hier altijd lol

1 like

Ja ik kwam het tegen bij een instapost echt :roll_eyes::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Lol
Zie nu dat ik die post van jou toen heb geliked. Je hebt vast mijn agressie geĆÆnspireerd

Bij mij in de buurt hangt bij een huis zo’n hele grote poster met #doeslief, rijd 30. En aan hun vlaggenstok hangt een omgekeerde Nederlandse vlag. 2x agressie als ik dat huis voorbij fiets.

9 likes

Ik erger me met terugwerkende kracht aan de snot en hoestmevrouw van afgelopen vrijdag in de trein, ze was zo erg haar bacillen aan het verspreiden en nu heb ik keelpijn. (Lekker onredelijke ergernis dit haha)

2 likes

Vind ik niet onredelijk. Die mensen moeten gewoon thuis blijven. (Ik heb geen zin om nuancering aan te brengen in deze mening maar natuurlijk zijn er situaties te bedenken waarin het niet anders kan.)

13 likes

Ja hoor eens mijn oma is allergisch voor lucht dus die zit de hele tijd te snotteren dus die kan dan nergens heen!! Zijn ook mensen die er niks aan kunnen doen hoor!! (sorry ik moest gniffelen om je disclaimer want zo gaat het altijd hier haha)

4 likes