We hebben een wekelijkse update nodig. Als het niet te veel moeite is?
Ik ben zo benieuwd naar die guacamole
Wedden dat ze appel of iets dergelijks erin hebben gegooid
Mijn telefoon doet ineens moeilijk met opladen. Ik dacht eerst dat het aan een specifieke kabel lag, maar helaas. Nu hoop ik dat dit na een update beter is want ik heb helemaal geen zin om een nieuwe telefoon te kopen. Plus omdat hij net uit is zit je nog met levertijd en als hij zo niet meer wil opladen zit ik nog best even zonder. Gezeik.
Is het een model met draadloos opladen? Als dat nog wel werkt kun je in ieder geval een tijdje vooruit.
Ja dat deed hij dus ook niet gisteren, echt zo raar. Gisteren na de update is hij wel weer opgeladen, maar ik hoop dus als ik straks thuis ben dat hij het dan weer doet (het begon namelijk met sporadisch wel/ niet).
Dit wilde ik ook komen posten! Mijn man is net drie keer aan zijn ogen geholpen dus we doen al drie weken niet zoveel. Hebben we nu eindelijk weer allemaal leuke dingen gepland. Komt mijn collega maandag hartstikke verkouden werken. Was ook echt niet nodig geweest die dag.
En nu heb ik keelpijn natuurlijk
. Duurt ook altijd eeuwen zoiets dus dat wordt waarschijnlijk alles afzeggen. Mooi op tijd weer klaar zodat ik wel weer kan werken volgende week. En daarna wordt mijn man nog een keer geholpen aan zijn ogen, dus weer thuis zitten. Ben echt een beetje boos. Blijf gewoon thuis als je ziek bent.
GLS wat een ellende. Blijven de datum elke dag een dag vooruitschuiven, status verandert niet. Moet gewoon naar zoān 24/7 kluis dus tijd van de dag/openingstijd van een pakketpunt kan het issue niet zijn
Nee de guacamole valt heel goed mee!
De curry was niet te vreten, echt de textuur van fluimen als je zwaar verkouden bent. En geen nuance in smaak, gewoon kokos en thatās it. Qua groente: sperziebonen, paprika, kikkererwten, edamame en zoete aardappel. Ook zoān beetje de hele wereld op je bord denk ik.
Normaal gooi ik hier overal harissa bij (ook gekke fusion, maar goed het doel heiligt de middelen) maar dat staat niet meer standaard bij de sauzen blijkbaar.
Aanvullende ergernis: dat de veggie opties volgens mij standaard te weinig eiwitten bevatten.
Aanvullende ergernis op de aanvullende ergernis: ik heb het gevoel dat we de impact van de regressie naar vlees eten in de Verenigde Staten hier ook beginnen voelen. Nieuwe supermarkten hebben weer een kleiner aanbod veggie en vegan, vooral in de categorie kant-en-klaar.
En restauranten doen ook steeds minder moeite om de vegans te cateren heb ik het idee.
Edamame in curry ![]()
Maar fijn dat je jezelf voor ons opoffert š«”
ja dit is heel duidelijk vind ik ook. vaak minder opties dan bijv 3 jaar geleden terwijl het daarvoor allemaal meer werd. en ook vega restaurants zoals vegitalian die ineens vlees gaan verkopen zelfs.
Nou nadat ik gisteren met heel veel moeite een stuk tandenstoker tussen mijn tanden heb weggekregen heb ik een klacht ingediend. En ik kreeg nog een reactie ook het probleem is bekend en ik mag het opsturen en krijg nieuwe opgestuurd.
Dat ik ziek ben geworden en ik morgen ruim 550km in de auto moet zitten en ook nog met een veerdienst ertussen (en dag erna nog 400km)
En dat ik al 3 weken amper slaap (4 uur per nacht) want dat lukt niet met vakantie, ik wil graag naar huis waar mijn verzwaringsdeken is en de edelhertbrons
- nog even volhouden dus.
Mijn ergernis is vooral dat vakantie leuk lijkt tot je tegen jezelf aanloopt (wat ik thuis ook al doe en flippen/meltdownreeks in het buitenland is ehh kut)
Echt??? Wat belachelijk.
Is dit echt? Ik zie dit niet op hun menu of insta maar zou dat wel erg vinden.
Pfft ik had visitekaartjes opnieuw besteld, met wat nieuwe ontwerpen maar ook wat oude. Expres er op gelet dat ik hetzelfde papier had, zelfde soort printer etc. en nu zijn ze echt lelijk?? Flets en onscherp en als illustrator ga ik daar heeeeeel slecht op (als in: mijn tekeningen moeten echt wel uitkomen aargh!). Oh en de bestanden waren ook exact dezelfde! Heb direct een klacht ingediend en hoop dat ze me alsnog goede op gaan sturen. Heb alles hetzelfde gedaan dus snap het niet, het waren er ook 500
Maar als ik geen nieuwe krijg ga ik ze maar wel gebruiken⦠pffft.
Edit: oh en het is niks heel heftigs, maar natuurlijk zie ik het direct, maar op de foto komt het niet echt over dus ik hoop toch dat ze iets voor me kunnen betekenen ![]()
Iemand die via email heel dwingend dingen verwoord en nu ook mijn naam verkeerd heeft geschreven. Dus nu heb ik heel kinderachtig haar naam ook verkeerd geschreven.
Het verbaast me niks dat ze dit doen, gezien het concept is geflopt in Amsterdam en Rotterdam. Alleen Utrecht is nu nog open. Vega/vegan heeft nu plaatsgemaakt voor de eiwithype. Havermelk is nu āongezondā en vlees en echte melk āgezondā want ānatuurlijkā. (Dat vlees en melk ook ontzettend bewerkt zijn weten mensen dan blijkbaar niet.)
Ik zag zelfs een gerespecteerde makeup artieste die lyrisch deed over een lipstick die ze āa veganās worst nightmareā ofzo noemde. Was voornamelijk lanoline en beef tallow (is dat ossewit in het Nederlands?) en natuurlijk heel veel geplette kevertjes.
Ik ben niet eens strikte vegetariƫr maar dit soort onzin trapt ons telkens weer een aantal jaren terug in de tijd, denk ik dan.
Oh verbaast me wel dat het is geflopt in Amsterdam en Rotterdam. In Utrecht is ie voor mijn gevoel altijd druk.