Oh hm volgens mij is dit in Utrecht niet zo? Want ik ben er een paar maanden geleden nog geweest en toen was het nog geheel vegetarisch.
Ik heb weeeeer een aft in mijn mond en ik bijt er steeds op tijdens het eten ![]()
![]()
Smeer je er al pyralvex op?
Klopt, in Utrecht is het gewoon nog Vegitalian. In Rotterdam is het nu Bar Picar met dus ook vlees en vis. Amsterdam weet ik niet.
Effe over tandartsen:
Ik loop al 2 jaar elke 8 a 10 weken binnen bij de tandarts voor opvolging van mijn Invisalign en ik betaal elke keer 60 euro. Prima, dat was zo vastgelegd in de offerte. (Al ging de offerte ervan uit dat ik na 18 maanden wel klaar zou zijn, nou niet dus lol.)
Maar nu is mijn tandarts naar een andere praktijk verhuisd en daar betaal ik ook 60 euro⊠Maar krijg ik 26 euro terug van mijn verzekering?
Heb ik al die tijd bij de andere praktijk die terugbetaling op de een of de andere manier misgelopen? Daâs toch 260 euro ![]()
(Volgende week moet ik terug, dus ja ik ga het effe navragen)
Is hij geconventioneerd of niet? Tante loopt bij een tandarts die in drie praktijken werkt en als hij haar zou zien in Woluwe dan krijgt ze terug, doet hij dezelfde behandeling in Ukkel dan krijgt ze niets terug.
Allebei de praktijken zijn expliciet niet-geconventioneerd ![]()
Ze heeft wel wat tandsteen verwijderd denk ik, dus misschien heeft ze dat wel aan de mutualiteit gefactureerd maar niet aan mij haha.
Heb je de invisalign nog steeds, of is dit enkel controle? Want mijn orthodontist wilde me ook nog maanden na het verwijderen van mijn beugel zien. Ik ben nog twee keer geweest en daarna heb aangegeven dat verdere bezoeken voor mij niet nodig waren.
Ik heb ineens heel veel haaruitval en begin er nu echt een irritante hyperfixatie van te krijgen ![]()
Ik heb de Invisalign nog ja. Nog een vijftal functionele aligners, daarna draag ik ze alleen nog om het gat te verbergen waar begin volgend jaar een implantaat komt (eindelijk
)
Ff lang verhaal maar ik moet het even kwijt. Beste vriend (wel nu niet meer lol) houdt nogal van dingen fixen en knutselen en prutsen dus lang geleden een vintage aansteker die ik van mijn papa heb gekregen, geleend om te repareren zodat hij zou werken. Vriend bleek uiteindelijk al superlang gevoelens te hebben, we hebben even geprobeerd en it didnât work out want hij begon echt obsessief, stalkerig, super labiel en raar te doen. Dus vriendschap is verwaterd, al probeerden we eerst wel nog af te spreken soms. Ik ben maanden geleden dus al beginnen mijn spullen terugvragen. Voor mij hoefde dat ding ook nooit te werken, ik wou hem gewoon terug want waardevol (emotioneel en gewoon qua prijs). Dan laatste keer dat ik hem zeg nogmaals erom gevraagd, hij ging het asap in orde brengen. Dan maand geleden berichtje op IG en weer een ânatuurlijk, je had hem al lang moeten hebbenâ en dan weer niks. Nogmaals berichtje, nooit bekeken. Onlangs nog een sms dat ik het beu was erom te zagen en smeken, nogmaals ânatuurlijk, je krijgt hem meteen terugâ en dan weer NIKS. Wtaf? Sorry, maar als ik iemand iets verschuldigd ben, zeker al ZO lang, zou ik mijn best doen dat asap in orde te brengen. Heb dus uit woede aan zijn broer gevraagd het gewoon terug te nemen voor me, blijkt er gewoon een stuk af??? Dus hij heeft 1) superlang mijn emotioneel item gegijzeld 2) meermaals mijn vraag erom genegeerd 3) kan het niet eens zelf teruggeven 4) ook geen sorry of uitleg 5) en het is nog eens kapot? En dan durft die nog zo petty in dat laatste antwoord te beginnen van âmag ik dan ook dat ene boek terug?â (wat hij overigens indertijd bij het afval ging gooien).
Ik weet dat het iets stom is maar ik jaag me hier zo belachelijk hard in op, jezus. Geen idee ook of ik nog tegen hem moet uitvliegen of het gewoon laten en hem verwijderen. Dit hele gedoe gaat ook gepaard met allerlei andere soorten âverraadâ dus extra vies gevoel omdat ik DACHT dat het echt een super goeie vriend wasâŠ
Jeetje wat kut zeg. Zeker als hij in het verleden stalkerige neigingen had zou ik hem blokkeren, negeren en des noods beheksen, maar niet confronteren. Je weet maar nooit of het hem daar om te doen is. Heel erg kut van zoân waardevol item, maar je rust is je denk ik meer waard
Wat rot dat het uiteindelijk zo is gelopen en dat het nu zo gaat tussen jullie! Alleen ik wil even zeggen dat je het echt niet stom moet vinden dat je jezelf hier zo druk om maakt. Dat is heel begrijpelijk omdat die aansteker voor jou emotionele waarde heeft en vooral hoe hij heeft gehandeld maakt het dan nog kutter. Het is wel fijn dat je de aansteker nu uiteindelijk terug hebt.
Ik zou het zelf laten gaan (want je hebt wat je wil) en kijken of er een ander bedrijf is o.i.d. waar je hem kan laten maken.
En als hij om dat boek blijft vragen zou ik scheuren in de paginaâs maken en het dan zo teruggeven, dan heb je nog iets van wraak!
Ieuw dat beef tallow overal ![]()
Ahh scheisse, dan moet je nog wel haha. Nog een paar maanden volhouden! Je gaat denk ik wel zo blij zijn met het resultaat.
Verbouwseries op insta en dat dan voor de 628293e keer Jan van Ijken oude bouwmaterialen als tip word gegeven. Of dat een lijstje ophangen in de gang een 3 delige serie is met inspiratie, proces en de reveal is
What about Jan reek natuursteen
Lijstjes bij het schippertje
Die sierlijsten is ook een ergernis ja. Vooral omdat het âwe hebben een oud huis en brengen authentieke details terugâ maar dat dat huis uberhaupt geen sierlijsten heeft gehad
Ik wil zo graag die brandbrief lezen over euthanasie bij psychisch lijden om zelf in elk geval de inhoud van die brief te kunnen beoordelen maar ik kan alleen vinden dat ie te downloaden is achter de betaalmuur van medisch contact ![]()