Ik leg geld in!
Ah thanks, ik hoopte stiekem al dat iemand zou reageren met een tip, wilde het ook al in het huishoud topic gaan vragen. Ik ga dit proberen binnenkort! Laat het nu eerst ff opdrogen helemaal om te kijken of ik het er dan misschien wel makkelijker af kan halen (aangezien de sticker er voordat het geheel in de wasmachine ging natuurlijk ook gewoon goed vanaf te halen was). ![]()
![]()
Verslavingsgevoeligheid kan toch ook erfelijk zijn? Als je kind van alcoholiekers bent ben je extra vatbaar voor dezelfde patronen?
Zo ervaar ik het iigā¦
Ik keek even naar het weer. Nu lijkt het dinsdag 24 graden te worden. Ik wil dit weer op een vrije dag
Ja dit is zo!
Als het weerbericht mij naait terwijl ik mijn zonaanbiddende lijk wil slepen naar het terras stuur ik een glitterbrief naar het weerinstituut.
Ik word gek
ik zit bij een hotel ontbijt en ik ben alleen, en elke keer als ik heel even van mān plek loop om bijvoorbeeld wat te drinken te pakken en ik kom terug is mān eten/drinken weg
dit was de andere drie dagen niet laat me met rust!!! ![]()
Aan mezelf, kon mijn cadeaubon van het kerstpakket tot gisteren verzilveren bij een winkel. Drie keer raden wat ik vergeten ben. ![]()
Aan de lege schappen in de toko. Ik had zin in kimchi, al dagen. Dus ik naar de andere kant van de nabijgelegen stad rijden omdat daar de enige toko zit, was alles op?? Ik wil kimchi ![]()
ah en jumbo hebben ook kimchi toch? misschien niet echt lekker maar voor noodgevallen
Helaas niet van het merk die echt lekker is
AH heeft ook geen lekkere, dus ik ben nu gewoon ff zielig.
Laat je wel iets liggen waardoor blijkt dat er nog iemand aan het tafeltje zit? Het is voor personeel anders ook moeilijk in te schatten of je nog terugkomt
Ja! Ik had nog een volle kop koffie en een broodje liggen en expres mān bestek zo gelegd dat het duidelijk was dat ik nog bezig was.
Ik ben hier ook altijd bang voor maar ik zou ook een jas/tas/vest laten liggen, want genoeg mensen die wel mid meal opstaan en nooit meer terugkomen!
Maar ook iets persoonlijks? Want dit zijn allemaal zaken die mensen ook kunnen laten liggen die niet meer terugkomen.
Heb je een boek ofzo bij je? Dan dat daar neer leggen.
Ik ben hier ook altijd bang voor als ik alleen in een hotel zit haha :ā)
@Sjern @Nefertiti @FrozenFlame nee ik had geen boek of jas ofzo bij me en ik snap dat het moeilijk is te weten of een gast nog terugkomt omdat mensen over het algemeen asociaal zijn maar ik was steeds misschien 2 minuten van mān plek hĆØ
, er waren genoeg lege/schone tafels, en ondertussen was het buffet trouwens een teringzooi (niet de schuld van het personeel natuurlijk maar dat leek mij meer prioriteit hebben om even aan kant te maken dan mijn tafel).
Verder ben ik aan het pmsāen want ik weet zeker dat ik dit gister grappig had gevonden en nu vond ik het vooral heel irritant
volgende keer zal ik weer een boek meenemen voor de show (had ik wel de eerste dag maar uiteindelijk was ik toch niet aan het lezen dus heb het de dagen erna gelaten, maar handig als placeholder)
Ik zie echt zo een overijverige ober voor me die zijn eerste dag heeft vandaag en om het hoekje zit te gluren tot er iemand op staat haha.
Keertje kan gebeuren maar meermaals zou je denken dat hij even wacht.
Haha ik vind dit zo grappig dat @Evert vraagt of je een jas of sjaal ofzo laat liggen en jij zegt ja een broodje en koffie ![]()
desalniettemin mega irritant hoor dat het de hele tijd weg is
Oh lol dat had ik echt verkeerd begrepen
zie nu pas dat het waarschijnlijk anders bedoeld was