Waar erger je je aan? #21

De avond is nog jong

13 likes

Jaaa ik ben los!! :potato:

12 likes

Wil ik naar bed moet ik mijn bed nog opmaken. Nu heb ik dat gedaan met beddengoed wat nog vochtig is. Ik dacht toch echt dat het op de waslijn droog aanvoelde.

2 likes

Zooooooooo hinderlijk!! Heb voor mijn gevoel deze week al 800x in moneybird ingelogd met extra kutverificatie ook nog elke keer :rage: :rage: :rage:

3 likes

Nee, juist aparte fietspaden. Gewoon mensen die denken dat ze kunnen aansluiten maar daardoor van alles blokkeren.

Zoals die auto, maar die is aan het rijden en er staat geen rij auto’s voor hem.

9 likes

Maar wat onnodig van ze?? Als ik in de koopovereenkomst twee mailadressen zie, dan stuur ik de correspondentie naar beide mailadressen en maak ik een online dossier aan voor beide mailadressen. Zo moeilijk is dat niet?

9 likes

Ja het is onnodig en ook dom, want de notaris neemt echt wel een risico qua zorgplicht. Wat als de ene partner zegt de stukken vóór passeerdatum nooit te hebben gezien…

Dus een raar excuus hoor @weetikveel. Ik was gewoon benieuwd over dat koopcontract. Vet dat je dat zelf hebt gemaakt

6 likes

Ik ga voor de 2e keer dit jaar met de trein en uitgerekend nu krijg ik last van kriebelhoest. Echt de ergste hoest, word er helemaal nerveus van omdat het ook zo storend is voor anderen. Heeeelp

2 likes

Neem van die antaflu achtige snoepjes mee (de gewone, niet suikervrije). Enige wat zo een aanval enigszins kan stoppen bij mij, echt haat aan kriebelhoest.

6 likes

Ja, het is echt vreselijk want je kunt niet tegenhouden. Ik ga denk ik dan ff bij de ah to go kijken!

Ja of als ze er ietsjes voor staan maar net gaan rijden als jij groen hebt!!! Echt zo gevaarlijk. Ik ga dan altijd heel boos wijzen en soms steek ik zelfs mijn middelvinger op :joy: Zo kut.

1 like

Soms anticipeer je verkeerd he, of gebeurt er iets onverwacht (andere chauffeurs die invoegen waardoor de file niet beweegt) waardoor je vaststaat op het fietspad. Daar moet je nog geen dommerik of klootzak voor te zijn.

4 likes

Maar je rijdt toch pas verder als er genoeg ruimte is voor je volledige auto zodat je niet het fietspad blokkeert? Ik snap de frustratie van @Nefertiti volledig, heel irritant als je er dan niet langs kan omdat een auto niet goed anticipeert.

11 likes

Niet altijd, want in situaties waar je dan een fietspad+zebrapad+kruispunt+zebrapad+kruispunt moet vrijhouden, blijf je gewoon eeuwig voor het rood licht staan.

Ik zou zeggen, pak eens de auto in Brussel tijdens het spitsuur. Dan begrijp je chauffeurs misschien beter.

Edit: speciaal voor jullie een tekening gemaakt van mijn :sparkles:favoriete straat :sparkles: in Brussel

Wat verwacht je dat ik (auto onderaan) doe in zo’n situatie? Ik kan het verkeer niet zien (gearceerde stukken = gebouwen) als ik voor het zebrapad blijf staan. Om te kunnen zien of ik door kan, MOET ik met mijn neus op het fietspad staan.

Bovendien ben ik volledig overgeleverd aan de genade van verkeer dat van rechts komt, daar moet een chauffeur besluiten mij door te laten. En die kan mij alleen doorlaten als die mij kan ZIEN.

9 likes

Mijn ex heeft mij uit Netflix gegooid. Oke het is al meer dan een halfjaar uit en we spreken elkaar al drie maanden niet. Maar toch erger ik me eraan en ben ik nog meer pissed op hem :joy:

9 likes

Pffff ik had laatst seks met iemand met zo’n ding om en was in het donker en elke keer ging dat schermpje aan en gaf het echt lelijk licht??? En gewoon irritant, was helemaal afgeleid.

Ben benieuwd of er daarna een workout was geregistreerd :crazy_face:

4 likes

Whaha ik had ooit een fitbit die keihard ging trillen tijdens seks omdat hij vond dat ik moest kalmeren
Ik doe mijn horloge nu altijd af

3 likes

Bedankt voor de tekening!! In sommige gevallen snap ik het echt wel, maar alle situaties waarin ik het tegenkom is het compleet onnodig. Dan is het gewoon ‘even snel proberen aan te sluiten want stel je voor dat je een cyclus moet wachten’.

Zoals hier, dat roze is dus een fietspad direct achter het stoplicht. Heel overzichtelijk, geen enkele reden om aan te willen sluiten behalve dan dat je misschien dertig seconden later thuis bent.

4 likes

We hebben nieuwe achterburen en ik vind ze nu al vreselijk irritant.

Pas waren ze al aan het fikken in de achtertuin met vlammen van 2 m hoog en stank (ik vermoed gewoon oud hout uit dat huis, is oud huis).

En nu zijn ze met zonnepanelen bezig en een of andere kraan en er is de hele tijd (echt al meer dan een half uur) zo’n alarm geluid te horen alsof een vrachtwagen achteruit rijdt/of een inbraakalarm én allebei hun kinderen janken erdoorheen.

Zo moet de hel klinken.

1 like

Hé toevallig! die van mij heeft me gisteren van Disney+ gegooid dus ik snap je gevoel! Die van mij heeft sinds november niks doorgehad, dus heb toch nog even kunnen profiteren.

4 likes