Waar erger je je aan? #21

Denk dat dat voor buitenlanders echt onnodige informatie is

3 likes

ik zie vaak van die videos dat ze op een random campus topovragen gaan stellen aan studenten en die weten echt niks. en dan zie ik altijd comments van ‘nou laat europeanen dan eens 50 staten opnoemen!!!’ en ik vind dat dat het rare main character complex van amerika zo goed samenvat (denk dat de gemiddelde europeaan wel rond 30 a 40 komt maar toch)

8 likes

Oh wat erg he, mn vriend zegt altijd dat ze er een liedje ervoor hadden en ik moet zeggen hij kan bijna alle staten opnoemen bravo :joy: maar misschien doen ze dat niet meer. Net zoals bijv het abc liedje.

Ik kom zelf vaak maar tot max 40 , ligt eraan hoe moe ik ben. En no way dat de gemiddelde europeaan aan zoveel komt, simpelweg omdat het ons niet boeit. Het is 1 grote booming shithole.
@Vuile_bitch de gen z generatie weet volgens mij niet eens meer wat een provincie is en hoeveel we er hebben. Whaaa

3 likes

Gemiddeld?! Lol dan schat je mensen echt te hoog in hoor. De gemiddelde Nederlander is ook echt een vrij dom iemand hè, laat staan mensen uit landen waar ze veel minder reizen.

Denk dat veel mensen echt niet verder komen dan New York, Texas, Californië, Florida, Hawaii en misschien Alaska?

12 likes

Ze kennen zelf amper de 50 staten :joy: ik heb de 50 staten en hoofdsteden geleerd en hoor echt zo vaak dat Amerikanen denken dat Miami de hoofdstad van Florida is ofzo (het is Tallahassee)

4 likes

ja sorry jullie weten niet hoe moeilijk het is om extreem hoogbegaafd te zijn, soms praten jullie echt alsof ik gewoon een iq heb van 120 ofzo

10 likes

Dat sommige merken meer producten aanbieden in Amerika dan hier in Nederland, ik nog lang niet in Amerika kom en het bestellen veeeel te duur is.

2 likes

Wil je per se naar het buitenland? Als het vooral om vuurwerkvrij gaat zou ik een huisje van staatsbosbeheer boeken. Ze hebben er meerderen midden in beschermd natuurgebied, interieur is altijd top en je kunt zo uren wandelen in de omgeving.

3 likes

Geen huizen vrij als je met hond bent

Ugh ik ben vannacht helemaal lek geprikt!!

2 likes

7 uur geleden een ibuprofen in genomen en het voelt nog steeds alsof die vast zit in mn keel. Helemaal misselijk van.

Dank voor de tip maar ik wil inderdaad naar het buitenland omdat ik bang ben dat ook midden in de natuur je in Nederland nog knallen hoort (heel ver weg). M’n hond is héél gevoelig voor de kwaliteit van dat geluid? Dus het gaat niet om ze het hard hoort, maar een kleine plof van vuurwerk heel ver weg is al te veel.

3 likes

Er moeten een aantal klussen aan ons huis gebeuren en het ik vind het echt opvallend hoe slecht bedrijven zijn in opvolgen, zelfs als je al akkoord hebt gegeven op een offerte? Het lijkt wel alsof ze geen geld wíllen verdienen :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Ja dit hoort er een beetje bij, altijd al wel maar tegenwoordig nog wel meer omdat veel klusbedrijven echt een overload aan aanvragen krijgen. Tel maar op: voor veel klussers is communicatie/administratie al niet de sterkste kant + ze hebben het druk + misschien wel zó druk dat jouw opdracht misschien eigenlijk helemaal niet zo interessant voor ze is.

Er achteraan bellen en iemand gewoon even spreken kan wel helpen, heb je dat al geprobeerd?

1 like

Fucking Dove met al hun lekkere geurtjes

Wanneer je bezig bent met iets, het niet lukt en dan iemand vraagt waarom het niet lukt.
GEEN IDEE, PIPO! ALS IK HET WIST DAN ZAT IK NIET TE KUTTEN EN GING HET WEL GOED!

4 likes

Ja… mijn ervaring is dat in rustige gebieden zonder vuurwerk carbid wordt geschoten, dus dan nog steeds knallen in de buurt.

2 likes

Zou in Engeland wel rekening houden met jacht, klinkt net als vuurwerk.

2 likes

Ja dove o.a. qua shampoo en ook neutrogena!

1 like

Iemand anders heeft laatst mijn douche versteld en dat met zoveel brute kracht gedaan dat ik hem gewoon niet meer aangepast krijg. Die draaiknop is zo hard aangedraaid en mijn douchekop staat helemaal niet chill nu.

Extra ergernis want ik ben normaal best sterk, maar heb veel te weinig gesport en ben nogal wat spiermassa kwijt. Anders had ik dit wel kunnen fixen :smiling_face_with_tear:

Dus nu ben ik elke keer een beetje boos op die man én op mezelf onder de douche.

1 like

Ik hoop zo erg voor jou en je hond dat dat vuurwerkverbod gaat inburgeren de komende jaren

3 likes