Waar erger je je aan? #21

Heb je het al geprobeerd met schoonmaakhandschoenen aan? Dan heb je meer grip, kan soms net het verschil maken

4 likes

Had een lichttherapiebril besteld, heb depressieve periodes die vaak erger worden als het donkerder wordt. Dacht, ik bestel hem nu alvast, ben ik er vroeg bij!

Pakketje nu al een week vertraagd en mogelijk kwijt :cry:

3 likes
  1. Ik erger me aan iets wat in mijn wasmachine zit wat de hele tijd tikt
  2. Ook aan mijzelf omdat ik binnenkort op vakantie ga naar een gure, natte omgeving (had ik helemaal zin in dus prima) maar het wordt hier echt nog megamooi weer en normaal vind ik dat niet erg, maarrrr ik weet dat als ik thuiskom het hier waarschijnlijk 4 maanden donker en grauw gaat zijn. Had ik beter thuis nog wat zon kunnen opnemen :sweat_smile: (dit is natuurlijk onzin, want dan had ik gewoon een zonvakantie moeten boeken :wink: ) (en precies dat kan ik altijd nog later in het jaar doen) (maar toch)
    Zulk typisch Hollands gedrag ook :sweat_smile:
    (edit: heb mijn buurvrouw de opdracht gegeven extra eten buiten te zetten voor de egels, jawel!)
3 likes

Dat de berichtenbox van de overheid het bericht zelf niet toont.

58 likes

Ik erger me zo aan (het gebrek aan) verlichting in het verkeer. Vooral hardlopers zonder verlichting, liefst ook nog compleet in het zwart gekleed, of (met name) fietsers waarbij de voorlamp je compleet verblindt.
En we gaan nu natuurlijk een donker seizoen in dus deze ergernis duurt lekker lang :upside_down_face:

4 likes

Wc’s die automatisch doorspoelen, maar niet doorspoelen waardoor je soms minuten staat te wachten. Deze wc had ook geen knop aan de zijkant om het alsnog te triggeren :tired_face:

9 likes

Haha dit ik krijg een mail dat er een bericht klaar staat en na met 14 apparaten inloggen open je het bericht dat er ergens anders op een compleet andere website een bericht staat

18 likes

En dan niet in de tab met berichten, maar onder documenten😅

3 likes

En dan wel doorspoelen op het moment dat je het hokje binnenkomt of wanneer je je jas goed omhoog probeert te draperen terwijl je al zit. :japanese_ogre:

2 likes

En dan ook alleen als digid niet weer een storing of onderhoud heeft. Vaak mag je ook eerst nog een wachtrij door voordat je daadwerkelijk kunt inloggen.

5 likes

Ik vind het ook zooooo veel werk om met mijn DigiD in te loggen mentaal. Terwijl ik gewoon die app heb maar het voelt echt alsof ik op mijn paard naar het postkantoor in het dorp moet

58 likes

Die DigiD app werkt nooit bij mij. Al 1000x van mijn telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd en hij doet het nog steeds niet!

Zo lief :heart::heart: ik reken zeker nog op 10 jaar maar hopelijk gaat het sneller haha

1 like

Ik moet zowel privé als zakelijk worden teruggebeld en dat vind ik toch zó irritant. Zal je zien dat ze tegelijk bellen, of net op het moment dat ik even naar de wc ga :joy:

3 likes

Hahahahah dit is echt een spot on omschrijving. Ik word altijd spontaan moe als er digid aan te pas komt

Kom ik weer met het belbeleid van de huisarts maar mijn god wat is dat een pain in the ass. Afspraken tussen 8 en 12, tussen 12 en 14u pauze en tussen 14 en 16 uitslagen of vragen en na 16u ben je overgeleverd aan de goden. En de uitslag van elke vraag die je stelt in de online portal is: bel de huisarts

8 likes

Ik bedenk me ook altijd om kwart over 10 om de huisarts te bellen, maar je mag maar tot 10 uur bellen voor afspraken :expressionless:.

4 likes

Bedrijfsrestaurant update: vandaag staat er “ramen pasta” op het menu.

Ik vermoed opnieuw spaghetti in kookwater met groente? We zullen zien.

25 likes

Wil je delen welke je hebt besteld? Ik wil ook graag een lamp of bril aanschaffen.

3 likes

Ik voel een haar op mijn kin maar heb geen pincet in de buurt. :weary:

1 like

Mijn huisarts is nu overgestapt op een systeem waarin zij jou zoveel mogelijk terugbellen, dus je kunt een terugbelverzoek achterlaten ipv direct je vraag te stellen. Dat maakt het eigenlijk onmogelijk om iets onder werktijd te regelen, want daar kan ik ook elk moment voor gebeld worden waardoor ik privé uiteraard niet kan opnemen.

1 like