Haha ja dacht ik al
Ik heb zo veel moeite om de juiste kledingmaten te kiezen, omdat er tegenwoordig enorm verschil in zit. Ook binnen een merk zelf. Ik heb jaren dezelfde maten gehad en kies sinds dit jaar voor het gemak standaard een kledingmaatje kleiner. En zelfs die maat is regelmatig te groot. Mijn lichaam is niet eens veranderd. Echt schijtirritant dat je gewoon niet meer weet welke maten je moet hebben.
De nieuwe seresto reclame op YT.
Welke vind jij zo lekker?
(ik vind die van de jumbo wel lekker maar dit zal ongetwijfeld nog beter zijn!!)
Jongga!
M’n moeder is hier op bezoek voor het lange weekend en precies nu word ik heel erg verkouden ![]()
Met nog geen 200 volgers vragen om een samenwerking
deze DM’s krijg ik steeds vaker. En ik snap dat brutale mensen de halve wereld hebben, maar jongens wat denken jullie hier zelf van?! Ik heb met mijn eigen insta meer engagement.
Ik zit me hier ook over te verbazen. Zag bij de karwei wel een leuke en betaalbare, maar die is dan weer net te groot. Vind het een saaie zoektocht
Was zo blij dat ik niet meer eindeloos veel spam kreeg op mijn zakelijke mail, en nu ineens stromen ze weer binnen? Neeeeee ![]()
Al die influencers die ineens Upfront atleet worden. Spul is niet eens te nassen joh.
Aan mezelf. Man en ik zijn aan het klussen want vrije dag en kind naar de opvang, en boren/dingen ophangen is ons zwakste punt (te grote gaten, dingen scheef ophangen, toch weer niet goed gemeten enz) en dat geeft mij zoveel stress dat ik er echt helemaal loco van word want ik wil het recht, netjes en ik ben als de dood dat ik in een leiding boor. We hebben al een kruislijnlaser en zo’n ding om de muren mee te scannen op leidingen en zo maar het ontbreekt ons gewoon echt aan inzicht en precisie. Ik ben maar weer even naar beneden gegaan omdat ik op het punt stond te gaan skreeuwen en we moeten nog zoveel boren vandaag ![]()
Edit: ik sta al op de wachtlijst voor een kluscursus
Nanotape
Ik zoek een miniatuur van een (grijze) fiat panda uit deze eeuw voor een cadeau, maar ik vind alleen andere kleuren of oudere modellen. Heb gelukkig nog wat maanden om het te vinden.
Ik heb vorig jaar een miniatuur twingo aan m’n broertje gegeven en die kon ik niet vinden in de juiste kleur, dus heb ik ‘m zelf geverfd met modelbouwverf. Dus dat zou eventueel ook een optie zijn. Het was best goed gelukt, alleen de kleine hoekjes moest mijn vriend verven omdat m’n ogen niet goed genoeg zijn haha.
Ik heb zo’n creamy fabrics top/body gekocht. Ik hou wel van strakke hemdjes en shirts maar had voor de zekerheid xxl genomen want wil gewoon lekker kunnen zitten. Heb nu alsnog helemaal buikpijn zo strak is dat ding. Wil niet weten hoe mijn eigen maat zou zitten. Ook nog nadat ik de kaartjes eraf haalde een gat in gemaakt met m’n nagel ![]()
Ik zou ze lekker mailen dat er al een gat in zit na 1 keer wassen ofzo en op z’n minst een nieuwe eisen
huh hoezo?
Ze heeft het gat zelf gemaakt. Superkut natuurlijk, maar geen reden dat het bedrijf een nieuwe op moet sturen.
Een nieuwe “eisen” voor iets wat je zelf kapot maakt?
En die zit dan toch ook niet lekker