Waar erger je je aan? #21

Ja klopt is natuurlijk niet netjes maar ik vind het toch zo’n schijtbedrijf :joy:

4 likes

Hahaha ja ik schaamde me ook een beetje on daar te bestellen. Maar die gaatjes heb ik ook al gedaan bij 2 skims shirts, scherpe nagels blijkbaar

Dat de Kijk-app op mijn tv om de haverklap vastloopt. Kan niet eens normaal een programma kijken

3 likes

Ik wilde graag de film paaz zien. Had er geen tijd voor en vandaag eindelijk mogelijkheid. Draait ie niet meer?..

Dat als je net verhuisd bent, je nooit zeker weet of je bezoek een hele house tour wilt of niet. Dus moet ik nu mijn hele bovenverdieping op gaan ruimen ja of nee :sob:

12 likes

Gewoon appen vtv, of ze dat willen :grin:

Als je het zelf aanbiedt denk ik? Mijn man deed het wel actief in het begin, maar ik weet niet ik vind de slaapkamers/zolder van iemand niet zo interessant, heb het bijvoorbeeld ook niet aangeboden toen mijn vriendinnen langskwamen. En meestal met kids/handen wassen etc kwam ik toch wel boven. Denk dat even snel opruimen wel voldoende is

4 likes

Ja ik heb inderdaad boven alleen de kamers opgeruimd waarvan ik denk dat er kinderen komen :sweat_smile:

1 like

Dat er bij het nieuwe seizoen van een serie niet altijd een recap is. Laatst bij Virgin River en nu ook weer niet bij Knokke off. Alsof ik nog weet wat er een jaar of langer geleden precies gebeurd is…

8 likes

Bij Knokke off wel toch? Heb het vanavond nog gezien. Was ook wel nodig, ik vergeet bijna alles haha

1 like

Wauw, ik zie nu dat er een apart kopje is met ‘trailers en meer’. Daar staat het idd bij! Bij Virgin River ook.

Ik verhuis naar het topic: dingen waar je pas heel laat achterkwam.

10 likes

Mijn partner die alleen haar eigen kleding van het rek buiten haalt, waardoor ik nu net uit bed moest om mijn eigen van het rek te halen omdat ze anders weg waren gewaaid.

4 likes

Dat is wel echt aso?

28 likes

Nah wat suf, je kunt toch even dat hele rek leeghalen

3 likes

Ja, vond ik ook. En ze vond het gek dat ik boos werd. Clown.

3 likes

Deze ergernis komt geloof ik maandelijks voorbij, maar: mensen die tijdens een concert uitgebreid gaan lopen lullen, op hard volume. Vrijdagavond ook weer 2 kakelende boomervrouwen, tijdens een intiem concert. Ik gebaarde :shushing_face: en ze bleven doorgaan, ben uiteindelijk naar een andere plek gelopen.

Echt als je al 1,5 uur niet eens je klep kunt houden. Ik zeg ook wel eens een zinnetje op fluister niveau (“oh deze is lekker” oid), maar dit spande echt de kroon.

18 likes

Waarom heeft ze dat gedaan dan? Wat zegt ze?

3 likes

Haha ja ik zat ook al te denken, waarom zou je zoiets doen? Doet me denken aan een vriendin van mij die opgroeide met 3 zusjes en zij wilden nooit elkaars was buiten van de lijn halen. Maarja dat was gewoon typisch puber gedrag.

1 like

Oh zo ergerlijk inderdaad! Net als mensen die tijdens een concert (of film of ander soort voorstelling) de hele tijd op hun telefoon zitten. Zo raar vind ik dat ook. Waarom ga je dan?

3 likes

Dat mensen het heel gek vinden dat ik niet naar een ‘warm land’/ Zuid-Europa op vakantie wil in de zomer omdat ik hitte echt kut vind. “Maar… dan kun je niet in de zomer naar Italië!?” of "Maar je kunt ook naar noord Spanje, daar is het niet zo heet!’ Hou op hoor, laat mij gewoon lekker naar scandinavie gaan en heel gelukkig zijn met die keuze. Er is meer dan zuid europa qua vakantie

28 likes