Betaald parkeren als ziekenhuispatiënt
Dat ze er verder niet over na dacht 🫠
Ja pfffff ook in de bios al die felle schermen. Laatst bij Wuthering Heights zat iemand de hele tijd Snapchats te maken?!
Omg aanvullend hierop
Gisteren met uitgaan, heerlijk dansen en dan zijn er van die mensen die tering veel lullen
Hou eens op, ik wil dansen, niet hele tijd hard m’n best doen om te luisteren en dan maar half horen wat je vertelt en dan zo hele tijd van oor tot oor praten
Niet interessant voor nu, gewoon dansen ![]()
Een moeder die tegen haar dochter zei dat iets ze mannekijk inzicht had omdat haar dochter wist waar de auto stond.
Heb iets te hard geroepen dat vrouwen ook absoluut inzicht kunnen hebben. Inzicht is niet zomaar mannelijk.
Vorig jaar met het bevolkingsonderzoek was er HPV gevonden en dus moest ik dit jaar weer opnieuw een uitstrijkje laten maken. Laatst gedaan, en het duurde wat lang voordat de uitslag er was en ik las ook in m’n online dossier iets over dat er wat dingen niet helemaal goed waren gegaan met m’n potje/dossier/stickers ofzo. Maar uiteindelijk zou het wel goed zijn opgestuurd.
Nouja ik heb nu dus na 5 weken uitslag van het BVO dat er geen afwijkingen zijn dus dat ik gewoon weer met het normale onderzoek mee kan, maar door dat “gedoe” ben ik er niet gerust op? Totaal irrationeel maar wel irritant.
Ik denk dat ik over een jaar zelf maar gewoon ga betalen voor een uitstrijkje voor de geruststelling.
Ik had vandaag een uitje/afspraak georganiseerd en iedereen heeft last minute afgezegd… Kan daar echt van balen en het persoonlijk nemen. Nouja, we (met gezin) gaan toch gewoon het uitje doen!
Wat asooooo zo last minute ook
Ik zou gewoon even bellen en vragen of je nog een keer mag door wat je zegt. Ik moet dit jaar ook weer ter controle, zelfde situatie als jij. Echt geen zin in, maar goede reminder!
Allemaal mensen (3) die zwanger zijn of kleine kinderen hebben, dus prima valide, maar vind het jammer en het gebeurt zo vaak voor mijn gevoel!
Ik kan hier ook zo slecht tegen. De hele bioscoop etiquette is uit het raam tegenwoordig. Tijdje terug dat ik bij een film en 2 rijen voor me zat een man de hele tijd op z’n telefoon naar koffers en parfum te kijken. Dus halverwege de film zei ik er wat van en toen was ik ineens de boosdoener omdat ik op zijn scherm keek?!
Dit herken ik zoooo erg. Sowieso de reacties wanneer je zegt dat je liever kou hebt dan hitte.
Je bedoelt bellen naar BVO? Over ongeveer een jaar of nu al?
Ik vind het ook geen ramp om het zelf te betalen hoor (denk ik? ik weet niet wat het kost eigenlijk haha) - want ik neem aan dat het gewoon goed is gegaan.
Ik zou het eerst aan je huisarts vragen, idd voor nu. Geen idee of je zelf om een extra uitstrijkje kan vragen ook eigenlijk, heb je dat ergens gezien?
Ja echt raar! Ik was pas bij een concert en ik stond vooraan, stonden denk ik 4 mensen voor me dus je kon onderhand oogcontact maken met de artiest. En de persoon voor me was constant op zijn mobiel, hij was een to do lijstje aan het maken en een email aan het beantwoorden??
Blijf lekker thuis dan!!
Bij mijn vorige werk in het ziekenhuis moest je zelfs als personeel betaald parkeren
.
Dat je overal tegenwoordig wordt geholpen door een AI chatbot die 9 van de 10 keer het antwoord niet weet. En dat je dan in een soort oneindige loop van keuzemenu’s terecht komt en het ook niet helpt om ‘medewerker spreken’ te typen ![]()
Als je lang in het ziekenhuis bent kun je vaak wel een goedkopere dagkaart kopen volgens mij.
Ja klopt, gaat me vooral om het idee. Als er een plek is waar je niet vrijwillig komt is het daar wel.
Ja, helemaal mee eens hoor. Voelt als een soort extra boete bovenop het daar niet eens willen zijn.