Waar erger je je aan? #21

Ik ben niet anders gewend eigenlijk. Al lopen de bedragen wel flink uiteen

2 likes

Ja is volgens mij bij de meeste ziekenhuis afhankelijk van hoe dichtbij je woont? Alsnog belachelijk natuurlijk.

1 like

Zeker met personeelstekort vond ik het echt raar.
Kun je niemand vinden voor je vacature, reageert eindelijk iemand uit een andere stad. Ga je die laten betalen voor parkeren.

En er was natuurlijk wel een parkeerplaats op nummerbord die gratis was voor alle hoge managers :roll_eyes:.

4 likes

Bij ons is het betaald (wel stuk lager dan voor bezoekers) als je meer dan een bepaald aantal km van het ziekenhuis woont, maar als je dichterbij woont mag je überhaupt niet eens parkeren :sweat_smile:

1 like

ik snap de ergernis niet, ben je geĆÆrriteerd omdat de thuiszorg aanbiedt om zijn telefoon op te nemen? of mis ik iets?

7 likes

Je kan het wel opvoeren als kosten met je belastingaangifte

2 likes

Oh nee die regel ken ik ook niet haha. Gewoon altijd

Ik weet dat ze het in het ziekenhuis in mijn geboorteregio hadden ingevoerd omdat mensen het als carpoolplek gebruikte want gratis parkeren en toen zijn ze betaald parkeren gaan invoeren omdat patiƫnten en bezoekers anders niet konden parkeren. Personeel parkeerde wel gratis maar alleen op een specifieke plek en als die vol was had je pech en moest je verderop parkeren.

Wauw wat asociaal om daar te carpoolen :scream:

8 likes

Ja waar ik eerst woonde was een theater tegenover een ziekenhuis en die parkeerplaats stond in de avond ook altijd vol met theatergangers, totdat het betaald parkeren werd idd

1 like

Ja alleen boven een bepaalde drempel. Ik ben vorig jaar veel in het ziekenhuis en kwam niet boven de drempel uit…

1 like

In ons geval ligt de drempel daarvoor zo hoog dat ik hoop dat we er nooit overheen gaan. Is verder ook vooral een algemene ergernis want ik woon dichtbij vier ziekenhuizen en kan dus 95% van de tijd op de fiets. Als ik langer moet blijven kan mijn vriend de auto ook weer thuis zetten. Vind het vooral gewoon heel raar.

1 like

Aaaargh ik heb mieren in huis KILL IT WITH FIRE ik voel het overal kriebelen :joy:🫠

3 likes

Eens. Het gaat me niet om het geld maar om het principe. Laat bezoekers lekker gratis parkeren (afstempelen bij receptionist bijvoorbeeld) en maak dan het gerust duur voor anderen als je kiss en ride wil ontmoedigen

2 likes

Ah getver zijn ze er al weer? Hier helpt het om kaneel te strooien op de plek waar ze naar binnen komen en dan elke twee weken verversen

2 likes

Sorry maar ik vind dit echt een trap na. :angry: (al uit het assortiment vanaf 29 maart ook, fuckers).

6 likes

Omg echt he. Ik had ze ook in mijn bonusbox en had even hoop, maar helaas…

3 likes

Toen ons kind eens langdurig was opgenomen kregen wij een parkeerpas. Dus ze staan er zelf blijkbaar wel bij stil dat het in sommige gevallen niet ethisch is om kosten te vragen, je moet er toch niet aan denken dat mensen hierdoor een drempel voelen om hun kind te bezoeken.

1 like

Aan zo’n kutartikel (en sorry onderzoek) dat vrijwel helemaal gebaseerd is op mannen wat dan weer nergens genoemd wordt terwijl we allang weten dat een vrouwenhart compleet anders (uiteraard beter) reageert op topsport.

14 likes

Ik heb een samenwerking die best stroef verloopt en aan het begin van de vergadering zegt de leidinggevende van een ander team: ā€˜je ziet er best slecht uit. Je hebt zo’n rode neus.’ Ik was helemaal van mijn stuk. Omdat we niet zo lekker gaan samen voelde het echt ongepast.

6 likes