Waar erger je je aan? #21

Dat klinkt… gezellig

45 likes

Jezus, zo geef je ook echt gelegenheid voor een goed gesprek met je kind

66 likes

Je had dit beter in het biechttopic zonder omg reacties kunnen zetten :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

31 likes

ik heb een collega die dit tijdens vergaderingen (met 25 mensen) doet wanneer de manager aan het woord is :cry: na elke zin die hij zegt hoor ik uit haar hoek ‘mmhm’ ‘uhu’

Die actieve luistertechniek is zo irritant, en zij is ook iemand die graag door de baas gezien en gehoord wil worden

1 like

Ik vind dit zo zielig :sob: zie dan helemaal die zoon voor me die al lastig uit z’n woorden komt en dan z’n moeder die voordat hij iets kan zeggen al roept SAMENVATTING

(Het gaat vast niet helemaal zo hoor maar dit beeld breekt mn hart. Het is als puber al zo lastig voelen en communiceren met je ouders.)

34 likes

Ja dat was misschien beter geweest, maar ook daar krijg je gewoon reacties haha. Ik wist van te voren dat ik deze reacties zou krijgen omdat het negatieve meestal uit een post wordt gehaald. Gelukkig is dit een momentopname zoals @Kauai ook aangeeft en gaat het soms zo. Alleen ik kan mij ook voorstellen als je dit zo leest zonder context dat het heel verdrietig klinkt

2 likes

Dat nu al de hele straat is afgeplakt met ducttape, vanwege Koningsdag. Wat is er mis met stoepkrijt?

2 likes

Mensen reserveren nu al plekjes? Het is over twee weken???

5 likes

De audacity van de NS :cry:
Je naam staat in het screenshot btw weet niet of je dat erg vindt

2 likes

Begon vorige week al :woozy_face:
Love de strandlakens mentaliteit hier

2 likes

“Met de trein weet je vooraf precies waar je aan toe bent” vertraging, uitgevallen treinen, aso’s die de hele reis op vol volume bellen of tiktokken, geen stoel kunnen vinden, en dat voor slechts €€€€€!

Ik ga standaard met de trein (heb niet geen auto) maar die treinpropaganda van de NS kan ik echt zo weinig mee

8 likes

Oh kak! Snel verwijderd :grimacing:
Maar bij deze nogmaals

3 likes

Heb je dan ook vaak dat je vriend je ergens aan herinnert en dat jij dan van niks weet en hij zegt
Dat heb ik toch verteld?

In mijn omgeving is zo’n stel, eentje is echt lang van stof maar middenin het verhaal vertelt ie bijvoorbeeld dat de dakdekker woensdag komt om dan verder te praten over zijn ganzenbord toernooi dus ja zijn vrouw mist wel eens wat

1 like

Ik sinds kort een Engelse baas. En ik heb dus 1 collega die, als hij aan het praten is in een meeting, heel erg zit te knikken en dan af en toe heel hardop met een bekakt Engels accent: EXACTLYYYYYYYYYHHHHHHH roept. Echt wat een aanstelster.

11 likes

Holy fuck ze zijn echt gestoord daar bij NS

“Reistijd = werktijd
In de trein bepaal jij wat je met je tijd doet. Mails wegwerken, je dag voorbereiden of een rapport doornemen. Of gewoon even bijkomen. Je stapt uitgerust uit, klaar voor een goede werkdag!”
Ik heb 9/10 keer vertraging of dan zijn ze weer bezig aan het spoor en doe je er 2,5 x zo lang over.
Sowieso zijn de keren dat ik in de spits kan zitten een unicum. Bijkomen is het laatste woord waaraan ik denk.

Ja nu met de brandstofprijs ben je misschien iets voordeliger uit dan met de trein, maar dat was jaren niet zo. Trein is fucking duur.

18 likes

Nee niet echt vaak omdat ik toch half luister tussen de ja’en en uhu’s door, heel soms gebeurt dat. Gelukkig onthoud ik wel vaak dingen die ik hoor of lees, dat scheelt denk ik ook wel. Maar sowieso afspraken benoemen in het midden van je verhaal is wel onhandig, dat doet mijn vriend gelukkig niet haha. Anders zou ik denk ik wel eens wat kunnen missen. Meestal maken we daar wel goede afspraken over omdat we beide niet zomaar kunnen thuiswerken dus dan spreken we af wie er thuis is.

Ik vind je voorbeeld wel grappig om te lezen en zie al helemaal voor me hoe het gaat a.d.h.v. het voorbeeld

2 likes

Nouja grote kans dat een puber ook zo denkt over elk woord wat zn moeder zegt, dus dan kunnen jullie elkaar de hand schudden. :joy:

3 likes

Dat is zeker zo. Hij zit er nu echt midden in en volgens mij vindt hij mij 90% zeuren en zeiken :joy:

3 likes

Ik neem dus meestal de directe sprinter van werk naar m’n station thuis die er 1:06 over doet, omdat ik ALTIJD gezeik heb als ik de snellere (0:56) neem met overstap. Eigenlijk haal je die overstap nooit door standaard vertraging waardoor je een half uur op een koud stadion staat. Plus als ik in die directe zit en er is vertraging zit ik tenminste gewoon lekker in de trein en kan ik werken/lezen/chillen. Nu zat ik dus in die directe en jaaaa hoor trein kapot. Inmiddels twee keer overgestapt en wacht nu weer op een trein met vertraging. Ik ging lekker op tijd weg van werk maar ben straks alsnog ruim DRIE uur later thuis (ipv de 1:20 die het deur tot deur zou moeten zijn).

3 likes

Sinds wanneer doet de VVD de marketing voor de NS?

14 likes