WERKEN LOONT!
De mensen die niet in de trein kunnen werken, hebben gewoon geen zin om te werken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WERKEN LOONT!
De mensen die niet in de trein kunnen werken, hebben gewoon geen zin om te werken ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel echt goed zijn voor sommige patiënten op mijn poli, “nee sorry, uw afspraak duurde tot Zoetermeer-Zuid, snel uitstappen anders mist u de trein terug!” ![]()
Ik ben ZO moe en oververmoeid maar het lukt me gewoon niet om een dutje te doen en dus in slaap te komen
Is dit hoe kleine kinderen zich voelen als je weet dat ze tering moe (moeten) zijn maar alsnog NIET inslapen?? Hahahaa fucking hell
Haha waarschijnlijk. Misschien kan iemand een rondje met je rijden terwijl jij op de achterbank slaapt.
Haha mijn moeder doet dit ook en het grappige is dat wij zo op elkaar zijn ingespeeld dat ik 99% van de tijd weet waarover het gaat. Als mijn broer dan bij het gesprek zit zie je hem echt kijken van ‘QUE??’ en dan geef ik hem vaak effe een snelle update ![]()
Dit ‘lekker werken of uitrusten’ geldt misschien alleen als je werkgever je een eersteklas kaart geeft en het daar niet druk is en de trein überhaupt rijdt. Is dat niet het geval, dan is het survivallen in de tweede klas, waarin je inderdaad blij bent als er een zitplek is in die spits waar je vanwege je kantooruren aan vast zit en je niet met je neus op de rugzak van iemand anders in het gangpad staat. En als je al zit, dan is dat soms met je voeten aan de vloer geplakt vanwege een leeggelopen blik drinken van iemand anders, terwijl je, ondanks je noise cancelling koptelefoon, helemaal lijp wordt van een Gerda die achter je een metalen bakje met yoghurt uitlepelt en je uit alle macht probeert geen fysiek contact te hebben met de benen van de man spreader naast je. En dan nog hopen dat je niet ergens strandt en voldoende je veters hebt gestrikt, zodat je meteen na de mededeling dat ‘deze trein helaas niet verder rijdt’ je de sprint kunt trekken naar de sprinter die nog wel rijdt (daarom heet dit boemeltje waarschijnlijk sprinter, omdat je zelf er naartoe moet rennen).
Ja, echt lekker werken in dat ov. De marketingafdeling van de NS bestaat blijkbaar uit sadisten.
Ik snapte dus een hele tijd niet welke trein de sprinter is. De sprinter klinkt alsof het snel gaat en niet bij elk dorp stopt? Wel dus. Ik moest dan bewust nadenken “sprinter vs intercity, Oja intercity gaat tussen 2 steden, ik moet de intercity hebben en zeker niet de sprinter”
Ja sowieso suf wat was er mis met het woord stoptrein
Ja vroeger heette dit toch ook gewoon de sneltrein en de stoptrein? Dan zou je zeggen dat de sprinter juist de ‘nieuwe benaming’ van de sneltrein zou zijn want sprint = snel. Dus ik snap de verwarring.
Ja die omschrijft dat toch veel duidelijker dan de benaming sprinter! Daarvan denk je inderdaad dat het snellll gaat terwijl het juist als een boemeltreintje alle dorpen afgaat.
Dit had ik ook heel erg! Ik kon daar maar niet aan wennen!
Iemand die sprint rent maar een klein stukje en dan heel snel. Dus daar hebben ze het vandaan denk ik. Maar inderdaad heel verwarrend want het klinkt alsof je snel op locatie bent en das nie zo
Ja inderdaad daarvan volgens mij, maar het is alsnog stom want een sprinter in de sport gaat sneller dan een langere afstand sporter, en een trein-sprinter gaat ook niet sneller dan een intercity dus zelfs met die uitleg verwarrend!!!
Ik heb zo’n allesomvattende en vermoeiende verkoudheid maar ik heb morgen een sollicitatiegesprek waar ik me echt heel goed voor heb voorbereid en het was ook van tevoren al gepland op een vaste datum en ik heb al eens meegemaakt dat ze heel streng zijn en dat het niet later kan ![]()
En ja ik kan bellen of het verplaatst kan worden maar als ik dan zeg ‘oh dan kom ik toch’ is het ook weer raar.
Sowieso kut om verkouden te zijn met dit weer trouwens.
Girl same! Al solliciteer ik binnen mijn eigen organisatie. Ik ga voor pijnstilling en neusspray en doorzetten want if I snooze I lose. Succes!
Jij ook succes (tenzij het dezelfde functie is!!). Ik ga ook voor neusspray en ik heb net nog Amerikaanse Dayquil gevonden in de medicijnkast ![]()
Mjjn ergernis: Wij krijgen nog steeds maar 0,19 cent, komt nog uit de middeleeuwen denk
Op dagen dat ik moet werken ben ik niet uit bed te krijgen, en op mijn vrije dag sta ik om 6 uur naast mijn bed.