Doe je dit via werkspot oid? Want daar is het algemeen bekend dat ze veel te veel vragen voor de meest simpele klussen. Echt enorm irritant.
Nee, Zoofy, dus je krijgt een vast bedrag aan de hand van je aanmelding en daar een klusjesman bij. Die vroeg ineens meer. Is inmiddels gelukkig opgelost, zoals altijd als ze ontdekken dat ik prima snap hoe zoân klus in elkaar zitđ
Ik wil al een paar jaar een nieuwe camera. Ik heb onverwachts een financieel extraatje gehad, maar dat is op zichzelf staand niet genoeg om die camera te kopen. Ik moet zelf de helft bijleggen. Het is niet zo dat ik normaal geen geld uitgeef of heel gierig ben en heb het geld ook, maar ik vind het gewoon moeilijk om zoân groot bedrag in 1x uit te geven. Dus ik doe het niet. Ik erger mij eraan dan ik hier zo moeilijk over doe. Ben ook gewoon in de dertig en alles. ![]()
Dit is juist superinteressant om eens in te duiken vind ik. Iedereen heeft bepaalde restricties/verwachtingen/emoties rondom geld wat je in de weg kan zitten, dit is een duidelijk voorbeeld en kan nuttig zijn eens te zoeken wat daarachter zit.
Ik herken dit patroon ook!
Irritant is dat he! Er zal vast meer achter zitten inderdaad. Gek hoe het brein soms werkt. In dit geval denk ik dat ik mezelf op een gegeven moment naar de winkel stuur en die camera âdwingâ te kopen.
Altijd als ik besluit iets te gaan bakken kom ik er halverwege achter dat het duizend uur moet rusten bij volle maan
Mijn favoriete chocolade winkel gaat sluiten, omdat chocola te duur wordt
dus ik heb gister voor 80 euro aan mân favoriete bonbons en repen ingeslagen, wat ik al niet van plan was, maar yolo. De eigenaren zijn ook zo lief, dus bij het afrekenen kregen we wat gratis mee en dat heb ik dus net opgegeten. Maar man, dat was ZO ontzettend lekker. Dus ik wilde dat opzoeken, want alles is wel te vinden online. Nou mooi niet hoor. Ik kan alleen Amerikaanse websites vinden die het verkopen en nu kan ik het ook niet meer in de winkel kopen
maar ik ga zo nog even wat verder deepdiven, want ik moet en zal het vinden
Oooooh mijn HEMEL JA echt mijn grootste irritatie tijdens bakken
Het staat ook altijd zo casual bij punt 6 opeens âlaat nu negenhonderd jaar rustenâ jeeeezus zet het in blokletters in de recepttitel aub
Om wat voor product gaat het? Wie weet kan iemand hier je helpen!
Ik maak zo vaak de fout dat ik denk een makkelijk recept te kiezen. En dan is het derde ingrediënt opeens maanzaad geweekt in eenhoorntranen tijdens een zonsverduistering ofzo.
Het gaat om Lampone chocoviar raspberry! Heb het net nog op een Britse website gevonden, maar heb het liefst toch binnen Nederland indien mogelijk haha
Ooh is dat van Venchi? Ik heb volgens mij niet specifiek deze gezien, maar tijdens Pasen had ik wel van Venchi bij Bijenkorf de dark chocolate raspberry paaseitjes gekocht. Die waren ook erg lekker. Zal even voor je gluren als ik er langs kom vandaag of ze ook zoiets hebben liggen in de bakken.
Ja, klopt! Ik heb wel andere dingen gevonden in NL daarvan, maar niet de chocolade die ik specifiek zoek. En dank je wel!
Dit is gewoon woestmakend
Huh en dat 1 uur wachten dan?? Zijn ze daar gewoon een 2 vergeten
Ze hebben bij Bijenkorf (Rotterdam) wel om te scheppen de chococaviar maar net niet die smaak, wel bloedsinaasappel, crÚme brûlée, cacao en pistache. En in dozen zit nog wel de straciatella en de 75%. Dus werkelijke alle smaken behalve lampone/ framboos haha. Maar ze wisselen dus wel eens, dus zou me niks verbazen als na een tijdje bijv de bloedsinaasappel voor die smaak wordt vervangen.
Wat super lief dat je gekeken hebt! Dank je wel haha. Maar jammer dat ze net niet die smaak hebben! Al klinken de smaken die ze wel hebben ook erg goed. The search continues
Jordi Warners
En zijn vriendin