Waar erger je je aan? #21

Ik krijg nog minder :grimacing:

Ik wil zo graag die nieuwe samenwerking Adidas x ASOS kopen maar ik zie nu dat ik ze vanuit België niet mag bestellen. De mensen bij ASOS hadden dit toch op voorhand kunnen zeggen. Ik zit hier lijk een loser die pagina te refreshen.

1 like

Ja ik ook, 0,0 :clown_face:

2 likes

Wat raar! Naar Nederland lijkt wel gewoon te kunnen. Kan je het niet naar een Nederlands pakketpunt laten sturen?

1 like

Neen, ik kan mijn regio wel veranderen naar NL of FR maar dan laadt de website naar een andere pagina zonder collectie. Ze hebben de mogelijkheid om in andere winkels te shoppen uitgezet.

4 likes

moet ik iets voor je bestellen en het opsturen? ik ga wel zondag op vakantie dus ik kan het wel pas daarna versturen. of is het preorder of iets?

5 likes

Lief dat je het voorstelt. Ik heb het door mijn nicht laten bestellen. Zij zal hem naar mij opsturen.

2 likes

Heel raar! Gelukkig kon je nicht voor je bestellen, heel vet pak :star_struck:

3 likes

Aan mezelf.

Ik werk heel veel thuis (als in zeker 3 a 4 dagen in de week). De dagen na die kantoordagen (of andere externe afspraken) ben ik echt zo moe, niet normaal.
Heb ook altijd veel reistijd die dagen, dus dat zal er niet aan mee helpen maar echt belachelijk.

Na een dag met vrienden oid heb ik het gelukkig niet :sweat_smile:

7 likes

Toch afgemeld want ik had 39 graden koorts erbij die ook niet omlaag ging met paracetamol en een hoofd vol watten maar nu hebben ze niet laten weten of het verplaatst kan worden dus ik ben bang van niet. Uggggh zo zonde, ik ben ook al superlang niet ziek geweest en ik keek echt uit naar dit gesprek.

1 like

Ah shit wat rot!!!

2 likes

Ik doe dit ook als ik moe ben. Ik vergeet dan gewoon dat de rest van het gesprek/associatie alleen in mijn hoofd plaatsvond. Of ik blijf iemand aankijken terwijl ik het antwoord denk en dan blijkt dat ik het nooit hardop heb gezegd.

Mijn eigen ergenis. Ik moet nog bijna 3 uur naar colleges luisteren maar er zijn niet genoeg stopcontacten dichtbij genoeg. Dus kan straks geen aantekeningen meer maken.

3 likes

Old school aantekeningen met pen en papier maken?

4 likes

Dat deed ik vroeger altijd en heb wel pennen maar geen papier. Dus dat is probleem twee.

1 like

Werd net echt gegijzeld door een Volkskrant verkoper. Ik ben daar al lid van, maar zijn overtuigingskracht om het om te zetten naar op papier i.p.v. digitaal was creatief. ‘Het is niet goed voor je ogen!’ riep ‘ie nog na.

3 likes

Haha volgens mij is veel lezen vanuit een boek ook niet goed voor je ogen dus nice try Volkskrant verkoper

4 likes

Ik moet eerst m’n telefoon maar eens wegleggen voor ik me hier druk over kan maken

4 likes

Lale Gul

12 likes

Ik zat laatst in de sollicitatiecommissie op werk en toen was ook een kandidaat ziek. Wij hebben toen wel gewoon gekeken naar een nieuwe mogelijkheid. We knapten alleen wel af op die persoon toen hij daar pas laat op reageerde en zonder goede reden te noemen vroeg of we ook een andere datum konden. Dus nouja, ik zou er na het weekend gewoon meteen achteraan gaan! Wel echt vervelend voor je zeg!

1 like

Ik heb inmiddels al antwoord en helaas gaat het niet meer lukken. Ze hadden sowieso wel veel reacties dus geen tekort aan goede kandidaten.

2 likes