Mijn favoriete chocolade winkel gaat sluiten, omdat chocola te duur wordt
dus ik heb gister voor 80 euro aan mân favoriete bonbons en repen ingeslagen, wat ik al niet van plan was, maar yolo. De eigenaren zijn ook zo lief, dus bij het afrekenen kregen we wat gratis mee en dat heb ik dus net opgegeten. Maar man, dat was ZO ontzettend lekker. Dus ik wilde dat opzoeken, want alles is wel te vinden online. Nou mooi niet hoor. Ik kan alleen Amerikaanse websites vinden die het verkopen en nu kan ik het ook niet meer in de winkel kopen
maar ik ga zo nog even wat verder deepdiven, want ik moet en zal het vinden
Oooooh mijn HEMEL JA echt mijn grootste irritatie tijdens bakken
Het staat ook altijd zo casual bij punt 6 opeens âlaat nu negenhonderd jaar rustenâ jeeeezus zet het in blokletters in de recepttitel aub
Om wat voor product gaat het? Wie weet kan iemand hier je helpen!
Ik maak zo vaak de fout dat ik denk een makkelijk recept te kiezen. En dan is het derde ingrediënt opeens maanzaad geweekt in eenhoorntranen tijdens een zonsverduistering ofzo.
Het gaat om Lampone chocoviar raspberry! Heb het net nog op een Britse website gevonden, maar heb het liefst toch binnen Nederland indien mogelijk haha
Ooh is dat van Venchi? Ik heb volgens mij niet specifiek deze gezien, maar tijdens Pasen had ik wel van Venchi bij Bijenkorf de dark chocolate raspberry paaseitjes gekocht. Die waren ook erg lekker. Zal even voor je gluren als ik er langs kom vandaag of ze ook zoiets hebben liggen in de bakken.
Ja, klopt! Ik heb wel andere dingen gevonden in NL daarvan, maar niet de chocolade die ik specifiek zoek. En dank je wel!
Dit is gewoon woestmakend
Huh en dat 1 uur wachten dan?? Zijn ze daar gewoon een 2 vergeten
Ze hebben bij Bijenkorf (Rotterdam) wel om te scheppen de chococaviar maar net niet die smaak, wel bloedsinaasappel, crÚme brûlée, cacao en pistache. En in dozen zit nog wel de straciatella en de 75%. Dus werkelijke alle smaken behalve lampone/ framboos haha. Maar ze wisselen dus wel eens, dus zou me niks verbazen als na een tijdje bijv de bloedsinaasappel voor die smaak wordt vervangen.
Wat super lief dat je gekeken hebt! Dank je wel haha. Maar jammer dat ze net niet die smaak hebben! Al klinken de smaken die ze wel hebben ook erg goed. The search continues
Jordi Warners
En zijn vriendin
Ik erger me aan mensen die last-minute nog een groepscadeau willen organiseren.
Over 1,5 week gaat een vriendin trouwen. De bruiloft vindt plaats in het land waar ze vandaan komt, dus iedereen heeft al extra kosten voor de reis + overnachtingen, en dan nog het standaard geldcadeau waarmee je uiteindelijk voor je eigen eten en drinken betaalt die dag. Uiteindelijk zijn we zeker zoân âŹ1500 kwijt voor die bruiloft.
En nu komt er dus nog iemand uit onze vriendengroep die nog extra een groepscadeau wil organiseren. Maar omdat ze zelf vliegt en niet met de auto komt, kan ze het cadeau zelf niet meebrengen - ze wil een plant/boom voor op hun terras cadeau doen.
Wij moeten dat ding dus nu meenemen en omdat ze er al vanuit gaat dat de bruid en bruidegom de plant ook niet mee terug kunnen nemen, wilde ze ook nog dat wij datzelfde ding weer mee terug nemen. Dat laatste heb ik nu afgeketst.
Maak gewoon een foto van die plant en geef dat en zeg dat ie thuis op ze wacht. Dat ga je toch niet mee heen en weer slepen ![]()
slechtste idee ooit om met die plant te reizen haha
Ja, echt! ![]()
![]()
![]()
We hebben nog voorgesteld dat we de plant ook nog op de plaats van bestemming zouden kunnen kopen, maar dat vond ze dan weer te stressig. ![]()
![]()
![]()
Dat ze het dan zelf regelt ![]()
Plus als je alles al ruim voldoende vindt qua uitgaven/geldcadeu, dan zeg je toch gewoon dat je niet meedoet? @Scarlett Je bent toch niet verplicht mee te doen? En dan ook nog eens die logistiek te moeten oplossen. Dan geeft ze die plant lekker zelf en/of met de mensen die dat ook leuk vinden om te geven of zich daadwerkelijk laten verplichten. ![]()
Misschien dat ik me dan gierig / ongemakkelijk zou voelen als iedereen verder wel mee doet, maar tja tegen mijn zin in met allerlei ergernissen meedoen vind ik ook maar raar?