Waar erger je je aan? #21

Ja dit hahahaha. Wie gaat in vredesnaam een plant naar Frankrijk/Italie/Spanje/Whatever meesjouwen? Alsof zo’n ding daar ook beter van word.

7 likes

Los van de situatie is dit voor de plant zelf echt funest. Gewoon niet doen.

15 likes

Dit doet mij echt denken aan dat wij een keer met een groepje een grote plant aan iemand cadeau gaven. Had diegene die de plant gehaald had die plant 2 dagen in de auto in de zon laten staan hartje zomer.

Moesten wij vervolgens dit als cadeau aanbieden:

47 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

Kattenstront. Gisteren een moestuinbak geplaatst en gevuld, de aarde zat er echt nét in of ik zag al een buurtkat zich klaarmaken om een kakje te doen in de bak. Die heb ik op tijd weggejaagd, meteen de hele bak gevuld met takken zodat ze er niet bij konden. Dacht ik iig. Want ik liep er net heen en zag toch een hoekje vrij met een bult aarde en twee dikke kattendrollen erin :nauseated_face::sob:

Komt waarschijnlijk van de kat van mijn buurvrouw, die heeft twee buitenkatten en geen kattenbak en één van die twee komt steeds in onze tuin voor de wc. Élke buurtvergadering klaagt ze over hondenpoep, maar als ik eens iets zeg over haar katten die overal in mijn tuin poepen (aarde, grind, potten etc) gaat ze lachen. Lekker hypocriet.

6 likes

Stront oppakken en in haar tuin gooien

19 likes

Gatttver wat kut!

Deze kattenstronthater heeft inmiddels een eigen kat maar ik ben nog steeds 100 procent team kat binnenhouden.

Geen stront in de tuin van de buren, geen platgereden kat, geen vermiste kat. Ik zie alleen maar voordelen.

Echt aso als je kat in andere tuinen kakt.

1 like

De NS. Ik heb een fietskluis aangevraagd bij een station, moest ik telefonisch aanvragen want online lukte niet en ik zou binnen twee weken de sleutel krijgen. Die twee weken zijn al voorbij, maar toen ik belde om te vragen waar mijn sleutel blijft kreeg ik als reactie dat er achterstanden zijn met het versturen van de sleutels en geen idee hoe lang het gaat duren. A) Hadden ze dat niet telefonisch bij afsluiten kunnen aangeven? En B) ik moet wel al betalen vanaf het moment dat ik de kluis heb aangevraagd. En toen ik vroeg bij wie ik moest zijn om een klacht in te dienen over deze gang van zaken was de reactie: maar wat is de klacht dan? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Sowieso zijn die kluizen niet meer helemaal van deze tijd, waarom moet er nog een fysieke sleutel opgestuurd worden? Zo kun je ook niet in de gaten houden als NS of zo’n kluis wel gebruikt wordt, ik heb het idee dat er veel kluizen zijn die eigenlijk niet meer in gebruik zijn maar waar iemand ongemerkt nog voor betaalt ofzo. En ja, dat is vervelend, want ik heb bij mijn station twee jaar op een wachtlijst gestaan voor er eindelijk een kluis beschikbaar was. Als je zo’n kluis opent kun je zien hoeveel kluizen er nog meer bezet zijn, en dat zijn er zelden meer dan twee in mijn rijtje.
Het zal de NS weinig kunnen schelen zolang er maar betaald wordt, maar zo lopen de wachtlijsten wel op.

5 likes

Toen ik een kluis wilde op mijn lokale station in zeeland moest ik borg betalen voor een sleutelpasje, maar toen ik het pasje kwam inleveren moest ik die borg terugvragen bij de NS. Die hadden natuurlijk geen idee waar ik het over had en ik heb die borg nooit teruggehad. :clown_face:

3 likes

Ik had gelukkig geen wachttijd (behalve voor die stomme sleutel nu) maar inderdaad echt niet van deze tijd dat ze nog fysieke sleutels moeten opsturen. En 2 jaar wachttijd is wel echt om te janken ja :sob:

Dat veel Podcast zolang duren. Stel betere vragen, kom met een goed opgebouwd verhaal of laat de eindredactie beter knippen in het materiaal want 1,5 a 2 uur en gepsrek voeren is negen van de tien keer niet nodig.

2 likes

Hahaha ik vind die trends met podcast die steeds korter moeten juist jammer! Ik luister echt uren per dag podcast en vind dat geklets op de achtergrond juist fijn! En anders ga ik er zo snel doorheen.

23 likes

Ik snap sowieso die geouwehoer podcasts niet. Als ik dat gelul wil horen ga ik wel biljarten in mijn buurthuis

15 likes

Oh nee love lange podcasts!

3 likes

En die hebben ze laten staan totdat het ging sneeuwen?? :skull:

1 like

Het is niet letterlijk deze plant, dit is een foto van internet haha. Maar hij zag er wel zeker zo beroerd uit.

3 likes

Er zit verbetering in de zaak. Er wordt nu overwogen om op de bruiloft symbolisch een lego-bonsai te geven en de echte boom als iedereen weer terug is.

Hoop dat iedereen hier mee instemt. :crossed_fingers:

30 likes

Dat is nog duurder dan sommige echte bomen :joy:

Ach, want wat is nog eens (een deel van) €50 als je al €1500 kwijt bent :joy:

16 likes

Zo inderdaad, zonde van het geld ook. Ik zou al niet blij zijn met zo’n LEGOboom en wie gaat hem in elkaar zetten of krijgen ze gewoon de doos?

Wat is er mis met een foto in een lijstje geven en dat inpakken?

11 likes