Hahaha ja mijn eerste gedachte was: nu hebben we ineens 2 cadeaus???
ā¬40 verdeeld over 6 personen is goed te doen. Maarja, gelijk heb je; ik vind het ook onzin nog zoān cadeau te geven bovenop al de kosten die al gemaakt zijn.
Maar merk dat ik dan toch onder de groepsdruk bezwijk.
Ben ook wel benieuwd of de echte boom er echt gaat komen, want de personen die het bruidspaar een beetje kennen, weten dat ze allebei geen groene vingers hebben. Maar dat kunnen we dan nog tijdens de bruiloft zelf bespreken.
Zolang wij maar geen boom mee in de auto hoeven te slepen, vind ik op dit moment alles prima eerlijk gezegd.
De bruidegom is een lego fanaat.
Ja ik snap dat je alles okƩ vindt met die dreiging boven je hoofd.
Ik heb een lichte hint gegeven aan de persoon die met het hele groepscaeauvoorstel kwam, dat ze hem van te voren zelf al kan opbouwen, omdat hij toch niet zo groot is.
Ze kwam namelijk inderdaad al met de vraag in de groep, door wie en wanneer we zoiets dan in elkaar zouden kunnen zetten.
Als hij van Lego houdt dan wil hij dat toch zelf doen? ![]()
Zij moet een ideeƫnverbod krijgen hoor
Ja dat is toch het hele idee van Lego? Geen enkele Lego liefhebber zal blij worden van een in elkaar gezet pakket ![]()
Het wordt nog beter. Als alternatief kwam ze ook nog met dit idee - takken waar we dan allemaal onze gelukswensen ipv paaseieren in hangen. Maar het moet dan wel met de auto getransporteerd worden, want het idee dat je iets op de plaats van bestemming iets koopt, ziet ze nog steeds niet zitten.
Heb er maar sarcastisch op geantwoord dat ze die takken lekker als handbagage met het vliegtuig mag transporteren.
Best knap dat ze zoveel slechte ideeƫn weet te verzinnen ![]()
Die meid moet echt stoppen met ideeƫn opbrengen, jeeeeeezus
Ja en misschien moeten die 5 makke schapen die er achteraan hobbelen en op elk idee ja leuk zeggen nu gewoon zeggen volgens mij is t wel ff mooi met alle ideeƫn
Het oorspronkelijke idee was dat we onze gelukswensen voor het bruidspaar in een boom hangen en zo als cadeau presenteren. Eerst was het idee een echte boom, en nu dus zoān boom.
Maar dat is dus de reden waarom die lego boom al opgebouwd moet zijn, zodat we die wensen er alsnog in kunnen hangen.
Dat met die gelukswensen die op de een of andere manier als cadeau gepresenteerd worden heb ik al vaker gezien op Duitse/Oostenrijkse/Italiaanse bruiloften, dus dat vind ik nog niet eens zo gek.
Dat het last-Minute in een boom moet zijn die met de auto van Wenen naar Belgrado getransporteerd moet worden (en weer terug), dat begrijp ik dan weer niet.
Zou zeggen dat je een snoeischaar meeneemt in de auto. In Belgrado groeien ook wilgen.
Ik zou helemaal niet deelnemen aan dat gesprek
Ze zoeken het maar uit als ze zo nodig nog iets willen geven. Als je je dan verplicht voelt tot meedoen zou ik op zijn minst zeggen " prima om een tientje mee te betalen, top dat je het regelt, ik hoor wel wat het wordt! " Waarom zou je hier vrije tijd en energie aan besteden :ā)
Jeetje zeg. Gooi gewoon in de groep dat het zo last minute makkelijker is om het op de huidige cadeaus te houden.
Naja, omdat wij de enige zijn uit het groepje die met de auto gaan, en alle ideeƫn waarmee ze kwam waren voorstellen waarvan zij dus vond dat die alleen met de auto mogelijk waren.
Dus alleen via ons.
Als er nog een raar voorstel komt, ga ik dat inderdaad zeggen. Maar ik hoop stiekem nog dat ze antwoordt dat ze de legoboom zelf in elkaar gaat zetten en meeneemt als handbagage in het vliegtuig.
Ja kan me wel voorstellen dat als je bijv met alleen handbagage reist het onhandig kan zijn om een boom mee te slepen. Ze trouwen vast ook nog voor de Oostenrijkse wet, geef ze op die dag de boom met gelukswensen. Hoeft niemand met die boom te slepen.