Dit of desnoods een klein bedrag betalen ipv zelf sleutelen
Ja, dat zijn misschien slimmere opties haha. Voelt gewoon zo lullig om ergens een bril te laten fixen die daar niet gekocht is. Sta er zeker voor open om er voor te betalen hoor.
Nee joh dat maakt ze niks uit! En anders idd aanbieden ervoor te betalen.
Ik heb dat ook wel vaker gedaan hoor. Ze zeggen dan wel dat ze het liever niet doen ivm garantie ofzo, maar tegen betaling doen ze het dan toch wel.
Dit hadden wij vorig jaar ook en toen bleken er 2(!) wespennesten in onze spouwmuur te zitten😬
O iewwww. Ik ga de buitenmuren maar eens goed inspecteren.
De meeste opticiens doen dat gewoon gratis maar op voorwaarde van eigen risico. Als er iets mee gebeurd dan zijn zij niet verantwoordelijk.
Mijn kind wilde poffertjes als ontbijt.
Heb net met de nijntje poffertjes pan (dat is al kut) poffertjes gemaakt op inductie (schiet me af)
En toen zei mn vriend ‘maak er gewoon een grote pannenkoek van’
Die kaas stroopwafel marketing van de ah. Ik kan mijn kont niet draaien of ik zie weer reclame voor die koek. Waarom hebben ze zoveel geld gepompt om het promoten van dat ding. Waarschijnlijk is dat product toch binnen een uit de schappen gaat.
En ondertussen wil ik hem proberen en kan ik hem nergens vinden! ![]()
Ik heb 'm laatst geprobeerd en vond het best wel tegenvallen. Mijn vriend vond 'm wel heerlijk, maar ik had op meer kaas gehoopt ![]()
Ik wil hem juist nu niet meer proberen omdat het alleen daar maar over gaat
Ik vind bedrijven die spullen die makkelijk door een brievenbus passen in een gewoon pakje doen ipv brievenbuspakje zo irritant. Moet ik weer naar een pakketpunt terwijl t echt totaal onnodig is.
De huistelefoon van mijn ouders is al tijden stuk en ze zeggen steeds dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurt niet.
Nu kan ik dus mijn moeder nooit bereiken, want zij gebruikt haar mobiel niet.
Dus dan moet ik mijn vaders mobiel bellen maar die is heel vaak de hort op dus dan heb ik weer zo’n halfgaar autogesprek of hij is bij andere mensen en dan zet hij me op speaker (
), terwijl ik dus gewoon even mijn moeder wil spreken!! ![]()
Achter mn huis is een dierenweide met o.a. een pauw en wat een TYFUSHERRIE maakt dat beest. Het is een soort miauwen, echt heel irritant.
Kun je niet gewoon een nieuwe telefoon voor ze bestellen? Wat kost zoiets? Paar tientjes?
Volgens mijn vader ligt het aan kpn, dus hij zegt steeds dat hij ze gaat bellen. Maar het kan ook de batterij zijn, dat gaat hij dan ook steeds binnenkort uitzoeken.
Lukraak een nieuwe telefoon voor ze kopen heeft dus niet zo’n nut en dat willen ze ook niet.
Oh man, in mijn ouderlijk huis zat er een pauw bij de buren maar dat wisten we niet. Meermaals vroeg in de ochtend wakker geworden met een geluid dat leek op ‘papaaaaaaa’ alsof een klein jongetje dat riep. Ik werd daar echt helemaal naar van omdat het leek alsof er een kind in nood was. Bleek het dus een pauw te zijn ![]()
Hahahah ik heb hier ook een tijd gedacht dat er ‘s nachts kinderen buiten schreeuwden, bleken ezels aan de andere kant van het dorp ![]()
![]()
Hahaha ja die beesten gaan ook HARD idd! Zo dacht ik in het begin in ons huis dat ik ons buurmeisje hoorde janken maar dan waren het steeds vechtende katten
Met raam open hoor ik het verschil wel maar met raam dicht blijkbaar niet.