Waar erger je je aan? #21

Bij mij in de buurt zat een goede vegan ijssalon en omdat ze hier zo fucking bekrompen zijn is die salon gesloten. Want stel je voor dat je veganijs eet :woman_facepalming:t3:

4 likes

Niets basic aan, goed vanilleijs is echt zo freaking lekker.

5 likes

Er is een nieuwe ijssalon in Den Haag die er echt top uit ziet met aparte smaken enz! Soul Be It Gelato heet het

3 likes

Haha dat is wel een goede, wel even proeven maar dan gewoon terug naar je trouwe smaken :sweat_smile: dat is ook deels waarom ik steeds naar t zelfde grijp, kies je zo’n fancy smaak en straks is t vet ranzig, da’s echt zonde van je ijsje

1 like

Zelfde hoor. Leuk om te zien wat ze allemaal bedacht hebben, maar ik vind citroenijs toch gewoon echt altijd lekkerder.

3 likes

Wc’s of de trein, zeker als ze ondergescheten zijn.
En mannen.

1 like

Is dat die in Den Haag?

2 likes

Jep

Ja zalm en kappertjes ijs, no thank you :face_with_spiral_eyes:

1 like

Die so low winkels zijn toch echt vreselijk he. Ik moest elastiekdraad halen maar eerst moet je door allerlei gangen vol meuk en langzaam lopende mensen. Echt niks voor mij :face_with_spiral_eyes:

15 likes

Pfff ja echt vreselijk. En alles is plastic en hysterisch, een soort AliExpress magazijn. Ik had laatst haakjes nodig om een sleutelhanger mee te maken en ben lekker in tegengestelde richting de winkel in gelopen haha. Echt geen zin om dat doolhof door te gaan terwijl die haakjes ongeveer om de hoek bij de kassa lagen.

5 likes

Vind dat in de Normal ook altijd zo irritant

1 like

Altijd met Koningsdag denk ik o ja ik heb niks wat oranje is in mijn kast liggen en dan zoek ik het op het laatste moment en dan is alles natuurlijk alweer uitverkocht. Ik heb nu een kindershirt gevonden wat wel prima is en dan hoef ik dit volgend jaar in ieder geval niet weer te doen.

Ik vind oranje kleding lelijk, MAAR nu heb ik afgelopen juni in zo’n typisch toeristenwinkeltje op vakantie in Griekenland zo’n oranje sjaaltje/zakdoek gekocht voor 99ct en nu kan ik die om/aan, hujjjj. :orange_heart: Echt respect voor mijn 10-maanden vooruit aankoop. :netherlands: (Hebben ze hier vast ook wel.)

6 likes

Flying tiger, en sostrene grene hebben het ook. Eigenlijk is het natuurlijk heel slim bedacht maar bij zo’n drogist als een normal heel onnodig.

In het dorp hier wordt de kleedjesmarkt steeds groter met als gevolg dat alle parkeerplaatsen nu al volstaan met geclaimde plekken. Koningsdag moet nog beginnen en ik kan al nergens meer mijn auto kwijt. En ik weet nu al dat mensen hun fietsen morgen ongevraagd in mijn tuin gaan zetten en wanneer je er dan iets van zegt ben jij de zeur.

1 like

Ja vind ik wel. 1 dag in het jaar iets meer chaos dan normaal. Ik vind dat wel een beetje zeuren

6 likes

Ook al is het maar een keer per jaar koningsdag dan nog zie ik niet in waarom ik dan niks mag zeggen van mensen die mijn tuin als openbare fietsenstalling zien.

20 likes

Ik ben toch benieuwd hoe jouw voortuin er uitziet als mensen het verschil niet zien tussen een tuin en een openbare plek waar je een fiets kan neerzetten.

Wij hebben een parkeerprobleem in de wijk en het blok waar wij parkeren is ook altijd heel vol, met ik denk zo’n 20 parkeerplekken voor veel meer dan 20 huizen. Maar nu hebben ze vier parkeerplekken voor elektrisch laden gemaakt :upside_down_face: ik woon niet in een wijk waar veel mensen een elektrische auto kunnen betalen, ik zie ook steeds dezelfde auto op één van de vier plekken staan :’)

2 likes