dat koosnaampje ook ervoor ![]()
![]()
![]()
āchatā alsof het hun bestie is
Lol volgens mij ken ik deze⦠heeft ze lang rood haar?
Ik stink door mijn deo heen de laatste tijd. Ik wissel al continu tussen merken maar ik word er gek van. Waar komt deze meur vandaan? Bah.
Iemand nog tips voor hele sterke deo?
Mensen die 24/7 op hun telefoon zitten maar het dan te veel moeite vinden om ff 100 berichten in een groepsapp terug te lezen en mij dan prive om een samenvatting vragen
100 berichten is max 2 min werk???
prive samenvatting vragen is leip, maar ook dat 100 berichten teruglezen normaal is (en voor jou dus zelfs niet veel)
Haha soms is de chat aan ![]()
Ik had vorig weekend sneakers gekocht, maar merkte dat ik er toch niet zo blij van werd, want heb ze nog 0 keer aangehad. Dus ik wil ze toch terugbrengen. Heeft die winkels een retourtermijn van 8 dagen⦠Ik dacht dat het altijd standaard 14 dagen was, maar blijkbaar is dat alleen bij online aankopen. Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen.
Rexona maximum protection crĆØme deo.
Ik heb net een half uur berg opwaarts gelopen in Indonesiƫ (dont ask why) en mn oksels waren het enige droge stukje op mijn hele lichaam.
Ik ruik gewoon fris daar alsof ik het net heb opgedaan.
Vraag me af of dit gezond is btw.
Online is min. 14 dagen verplicht, in een winkel mogen ze vgm helemaal zelf weten hoe en wat met retour. Als ze moeilijk doen kan je misschien zeggen āja maar 2 zondagen en een feestdagā. ![]()
Ja nu ben ik natuurlijk wel mega nieuwsgierig, haha
@Hippe_kikker Ik gebruik of Lady Speedstick of Old Spice en die werken voor mij goed. Ik zag dat Kruidvat nu ook Old Spice verkoopt. Is wel mannendeo, maar zitten ook wel wat neutrale geuren tussen.
Ja ik heb hetzelfde⦠ik heb sowieso altijd wel problemen met zweetgeur, maar nu sport ik 4 keer in de week en stink ik echt een paar uur na het douchen alweer!?
Ik probeer ook echt goed mn oksels te wassen met scrub of een washand, omdat ik de geur anders ook nog op mn oksel ruik na het douchen. Ik douche sowieso na het sporten en nu doe ik tussendoor soms alleen even afnemen met een washand.
Misschien een heel domme vraag, maar zweet je wel goed uit na het sporten?
Als ik direct na sporten ga douchen, zweet ik eigenlijk nog te veel en heeft douchen minder effect. Als ik even goed uit zweet werkt dat beter.
Had je daarnaast ook niet van the ordinary iets wat heel goed tegen die zweet geur zou helpen? Ik ga het even opzoeken.
Gevonden: glycolic acid van the ordinary. Zelf niet geprobeerd maar schijnt wel goed te werken. Ook @Hippe_kikker
Loveli gebruik ik sinds kort en werkt heel goed voor mij.
Ik vond ook dat mijn zweet meer ging stinken de laatste tijd. Ik denk dat het bij mij hormonaal is (overgang)
Ik heb dit ook, maar ik zit in de peri menopauze. Ook als ik voor mijn gevoel niet heb gezweet (op kantoor gewerkt, niet warm gehad) meur ik intens. Dus ik ben ook weer loveli aan het gebruiken.
Ja ik ben ook altijd een beetje ābangā voor deoās die zo goed werkenā¦
Ik gebruik af en toe die odorex depper. Ook wel erg chemisch denk ik? Maar als ik dat niet doe ruik ik heel snel naar zweet terwijl ik niet eens een activiteit doet waarbij dat hoort. Denk dat het ook wel aan hormonen ligt in mijn geval. Sinds de bevalling pfff
Ja ik gebruik dit soort deoās ook wel eens, probeer dan af te wisselen met meer natuurlijke voor dagen waarop ik minder zweet/verwacht minder te zweten.
Sinds ik ben overgestapt van douchegel naar een blok zeep, ruikt mn zweet bijna niet, je kan ook kijken of je tshirts goed schoon worden en voor de zekerheid nachtje weken in azijn?
Die odorex depper werkt echt fantastisch. Zo fantastisch dat mān oksels helemaal niet meer zweten, maar het ineens in straaltjes over mijn rug loopt
terwijl ik daar dus normaal nooit zweet