Waar erger je je aan? #21

Ik zie ChatGPT regelmatig Reddit citeren als ‘bron’… :smiling_face_with_tear:

Laatst Google ik iets zeer feitelijks (of een bepaalde ziekteverwekker getest werd met een test die op meerdere ziekteverwekkers test). Uit gemakszucht las ik dat AI stukje van Google en dat gaf compleet het verkeerde antwoord.

Was weer even een goede eye-opener.

2 likes

Mijn collegas gebruiken “chat” constant, ze gebruiken meuk van reddit van Amerikaanse leraren :sleepy:

1 like

Ik lig al vanaf 5 uur wakker omdat onze buren het moeilijk vinden om in stilte te vertrekken naar hun vakantie adres. Elke vakantie weer.

Ik had precies hetzelfde in een periode van veel stress! Super irritant

1 like

dat koosnaampje ook ervoor :sob::sob::sob::sob: ‘chat’ alsof het hun bestie is

15 likes

Lol volgens mij ken ik deze… heeft ze lang rood haar?

Ik stink door mijn deo heen de laatste tijd. Ik wissel al continu tussen merken maar ik word er gek van. Waar komt deze meur vandaan? Bah.
Iemand nog tips voor hele sterke deo?

Mensen die 24/7 op hun telefoon zitten maar het dan te veel moeite vinden om ff 100 berichten in een groepsapp terug te lezen en mij dan prive om een samenvatting vragen
100 berichten is max 2 min werk???

3 likes

prive samenvatting vragen is leip, maar ook dat 100 berichten teruglezen normaal is (en voor jou dus zelfs niet veel)

2 likes

Haha soms is de chat aan :woman_shrugging:

1 like

Ik had vorig weekend sneakers gekocht, maar merkte dat ik er toch niet zo blij van werd, want heb ze nog 0 keer aangehad. Dus ik wil ze toch terugbrengen. Heeft die winkels een retourtermijn van 8 dagen… Ik dacht dat het altijd standaard 14 dagen was, maar blijkbaar is dat alleen bij online aankopen. Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen.

1 like

Rexona maximum protection crème deo.
Ik heb net een half uur berg opwaarts gelopen in Indonesië (dont ask why) en mn oksels waren het enige droge stukje op mijn hele lichaam.
Ik ruik gewoon fris daar alsof ik het net heb opgedaan.

Vraag me af of dit gezond is btw.

3 likes

Deze? Ik kan de cream variant niet in de fysieke winkel vinden

2 likes

Online is min. 14 dagen verplicht, in een winkel mogen ze vgm helemaal zelf weten hoe en wat met retour. Als ze moeilijk doen kan je misschien zeggen ‘ja maar 2 zondagen en een feestdag’. :sweat_smile:

5 likes

Ja nu ben ik natuurlijk wel mega nieuwsgierig, haha

@Hippe_kikker Ik gebruik of Lady Speedstick of Old Spice en die werken voor mij goed. Ik zag dat Kruidvat nu ook Old Spice verkoopt. Is wel mannendeo, maar zitten ook wel wat neutrale geuren tussen.

4 likes

Ja ik heb hetzelfde… ik heb sowieso altijd wel problemen met zweetgeur, maar nu sport ik 4 keer in de week en stink ik echt een paar uur na het douchen alweer!?

Ik probeer ook echt goed mn oksels te wassen met scrub of een washand, omdat ik de geur anders ook nog op mn oksel ruik na het douchen. Ik douche sowieso na het sporten en nu doe ik tussendoor soms alleen even afnemen met een washand.

Misschien een heel domme vraag, maar zweet je wel goed uit na het sporten?
Als ik direct na sporten ga douchen, zweet ik eigenlijk nog te veel en heeft douchen minder effect. Als ik even goed uit zweet werkt dat beter.

Had je daarnaast ook niet van the ordinary iets wat heel goed tegen die zweet geur zou helpen? Ik ga het even opzoeken.

Gevonden: glycolic acid van the ordinary. Zelf niet geprobeerd maar schijnt wel goed te werken. Ook @Hippe_kikker

4 likes

Loveli gebruik ik sinds kort en werkt heel goed voor mij.
Ik vond ook dat mijn zweet meer ging stinken de laatste tijd. Ik denk dat het bij mij hormonaal is (overgang)

2 likes

Ik heb dit ook, maar ik zit in de peri menopauze. Ook als ik voor mijn gevoel niet heb gezweet (op kantoor gewerkt, niet warm gehad) meur ik intens. Dus ik ben ook weer loveli aan het gebruiken.

Ja ik ben ook altijd een beetje ‘bang’ voor deo’s die zo goed werken…