Waar erger je je aan? #21

Terugkerende ergernis hoor: dat ik altijd zulke idioten aantrek en dat ik mij daar altijd zo door laat jennen.

Ik wilde net hier in de straat parkeren, dus ik keer om en wil achteruit inparkeren, maar de man in de auto achter mij blokkeert de plek, rijdt niet achteruit en toetert. Dus ik denk “ha, die heeft niet door dat ik wil parkeren :slightly_smiling_face:” dus ik probeer met handbewegingen duidelijk te maken dat ik wil parkeren.

Dus die man stapt uit, en ik zeg “hoi meneer ik probeer te parkeren :blush:” en nog voor ik ben uitgesproken begint hij tegen mij te schreeuwen dat hij eerst was maar dat hij, in tegenstelling tot mij op de CORRECTE manier is gekeerd (hij is daarvoor tot het volgende kruispunt gereden? lol why?) en dat HIJ RECHT HEEFT op de plek en dat HIJ EEN KIND HEEFT en AL EEN KWARTIER RONDRIJDT.

Dus ik zeg “meneer keren mag gewoon op de weg hoor daar hoeft u niet voor naar een kruispunt te rijden” en toen ging hij boos weer naar zijn auto (met wapperende armen enzo) dus ik dacht dat hij ging wegrijden… En toen bleef 'ie dus gewoon zitten?

en toen?? hoe liep dit af?

3 likes

Had het bericht geëdit omdat het wel erg lang werd maar bij deze het vervolg:

Ik ben dan ook dusdanig recalcitrant dat ik ook gewoon blijf zitten en in tegenstelling tot hem heb ik gewoon een prima dag gehad, geen kind op de achterbank en nul komma nul stress dus ik kan nog wel een kwartiertje op Instagram scrollen voor ik parkeer. (WAAROM DOE IK DIT IK WEET HET OOK NIET)

Had 'ie nu gewoon gezegd “mevrouw ik was ook net aan het keren iets verderop, vindt u het erg om een andere plek te zoeken” of iets (in elk geval niet leidend met hoe FOUT mijn manoeuvre was) dan had ik met plezier 50 meter verder geparkeerd. Hij heeft nog geprobeerd langs mij in te parkeren maar dat lukte niet en toen kwam er een plekje aan de andere kant van de straat vrij en is 'ie daar gaan staan.

Voor de zekerheid heb ik zijn nummerplaat genoteerd voor het geval ik morgen een poepluier op mijn motorkap vind.

19 likes

Ik kan wel veel via MedGemak! Maar in dit geval moest ik gewoon een fysiek getekend papier ophalen

Een collega/vriendin is met iets bezig voor haar afstuderen en die appte me vanochtend of ik iets wilde invullen en het zou maar 3 minuten duren.

Maar ik heb vakantie en had er overdag geen tijd voor, wilde de hele dag dingen doen met mijn kind en dan ga ik niet midden op de dag achter mn laptop zitten.

Ik zit het nu te doen en het kost echt geen 3 minuten. Het is best uitgebreid en vind het echt heel irritant dat ik het nu ‘moet’ doen. En denk dat zij ook geïrriteerd is dat ik het nu pas doe :weary:

Het is ook echt zo’n chatgpt vragenlijst die er mooi uitziet maar niet te bewerken is, ze zegt er ook al bij dat je het document niet kan bewerken en dat ik t los moet typen?

4 likes

Cheetos die de nibb it rings uit het assortiment haalt :broken_heart: echt een van mn favoriete soorten chips

4 likes

Was ook echt een superieure traktatie vroeger, rip dropveterketting met nibb its.

10 likes

Dat zoveel films op streaming services en vooral Netflix er nu vanuit gaan dat je op je telefoon zit terwijl je het kijkt (second screen writing) waardoor het niet meer leuk is om te kijken als je niet op je telefoon zit. Echt zo ‘bleak’ ook, dat we zo verslaafd zijn aan onze telefoons dat we blijkbaar niet eens meer normaal een film kunnen kijken.

4 likes

Ah wat stom, de mijne ook! Waar zie je dit?

1 like

Als in dat je op je telefoon iets anders zit te doen? En bedoel je dan dat alles 10x herhaald wordt in de film omdat je zoveel mist terwijl je op je tel zit?

2 likes

Ja, precies dat. Zoals Thursday Murder Club.

Ik heb Adidas slippers besteld maar de ene slipper lijkt groter te zijn dan de andere? Terwijl wel op beide dezelfde maat staat

1 like

Blehg, helemaal kut. Ik kijk amper films en series van na 2015 dus had dit gemist :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het staat op hun TikTok, Instagram en website :broken_heart:

2 likes

Ik moet mezelf opnieuw identificeren op mijn bankieren app, prima, wel wat gedoe met paspoort scannen etc. Vervolgens komt de melding: “je gebruikt het legitimatiebewijs van iemand anders, begin opnieuw” maar dat is dus niet zo, pfft! Na 4x proberen wel klaar mee.

Lang leve AI

Ik word toch elk jaar weer chagrijnig dat mijn huur maximaal wordt verhoogd :face_exhaling:

8 likes

Yes, vuurtoren heeft ze als naam ofzo!
Bedoel je dat je die persoonlijk kent? Of krijg je het ook ongevraagd voorgeschoteld?
Ja soms kijk ik toch, grrr

Weeeeeeeer regelgedoe. Ik wil een jaaropgaaf van de spaarrekeningen die mn ouders ooit geopend hebben voor de kinderen. Die jaaropgaaf kan via de app opgevraagd worden. Om de app te activeren moet ik o.a. post ontvangen. De rekeningen staan op verschillende oude adressen en verschillende klantnummers(?). En om een adreswijziging door te voeren moet ik naar een kantoor. En daar ben ik nu al een uur en nu doet hun stomme paspoortscanner het niet om die adreswijzingen te kunnen doen :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Ik overweeg nu om bankloos door het leven te gaan en alles in een oude sok op zolder te bewaren