Waar erger je je aan? #21

Hooikoorts my god wat kut

5 likes

Jaaa… ik had dat nooit maar ben er vandaag achter gekomen dat ik het heb. Sta op een camping en ik kwam bij de receptie met de vraag of ze misschien tabletjes verkochten. Gaf ze me iets uit haar eigen stash omdat ze zag hoeveel last ik had. Zo lief!

4 likes

Ze heeft dertig accounts op Facebook ofzo… I know, het kan heel even fascinerend zijn. Vooral om te zien hoe sneue mannen dan berichtjes aan haar gaan schrijven. Zo van: nou ik wil jouw koplampen wel wassen hoor.

3 likes

Het wordt echt tijd voor gezichtscovers in paskamers, want ik word gek van al die leuke kleren onder de foundationvlekken

7 likes

Zonne-allerige :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph: M’n armen aaaaaaah ik word er gek van

3 likes

Ik heb het ook een beetje op mijn knokkels. Het helpt bij mij om tijdig zonnebrandcrème op mijn handen te smeren. Maar tijdig is soms wel een truc

De obsessie met elk zonnestraaltje. Ik werk ergens waar we een grote tuin hebben. Vol in de zon. Helaas geen enkele cm schaduw. Bij veel zon ga ik dus binnen zitten. Vind ik totaal niet erg. Maar sommige collega’s. Omg. WAAROM. ZIT JE BINNEN!!! Er is zooooohoooooooon!!! Als ik uitleg dat ik niet echt tegen zon kan en sterk verhoogde kans heb op verschillende soorten kanker. Is het, MAAR ZOOOOOHOOOOOOON!!! Alsof ik iemand vermoord omdat ik niet in de felle brandende zon wil zittwn,

31 likes

Ja omg ik heb het ook nog nooit zo erg gehad als nu. Echt mijn armen en benen zitten er he-le-maal onder. Dacht even lekker strak getand naar werk te gaan komende week maar lijk nu gewoon pokken of mazelen te hebben. En die jeuk :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik denk ineens dat ik dit misschien ook heb? Heb sinds woensdag ofzo ineens uitslag in mijn hals en onderarmen.
Kan dat ineens opkomen op latere leeftijd dat je weet?
Echt klote wel

1 like

Ja, denk dat dat wel kan. Ik heb t denk een jaar of acht of tien ofzo nu en niet al vanaf kinds af aan :sob:

@Rozevarken Oh zo ellendig he? Egaal bruin worden heb ik jaren geleden al opgegeven inderdaad maar dat is echt nog m’n minste zorg. De jeuk, de jeuk :sob::sob::sob::sob::sob: Heb ook idee dat alcohol het nog erger maakt en laat een roseetje in de zon nou m’n allerlievelings zijn. Gestraft voor al m’n favo’s :sob:

3 likes

Ik slik al jaren antihistamine vanwege zonneallergie en als ik weer een onder zit, slik een extra pilletje.

En hormoonzalf helpt altijd wel goed.

Ik heb ook nog lichttherapie gehad, omdat het bij mij best heftig was en heel het jaar door bijna, dat ik naar de dermatoloog gestuurd werd door de huisarts. Dus als je er veel last van hebt, kan ik alleen maar aanraden echt ff langs de huisarta te gaan.

@iloveblush @Rozevarken

1 like

Is dan vaak een reactie met medicatie of skincare, of heb je een nieuwe parfum? Vooral omdat je hals en onderarmen noemt!

1 like

Ik heb het het ene jaar wel en andere jaar niet
Ik weet wel als ik hele winter amper buiten ben geweest en dan zoals gister opeens uren in de zon zou zijn, zelfs met zonnebrandcrème Ên kleding aan, ik overal bultjes kan krijgen. Opeens een blootstelling aan VEEL zon is funest.
En nderdaad letten op cosmetica en/of parfum, ook in de zonnebrand. (En niet elke is even fijn, ik had van Lidl parfumvrik en voor gevoelige gezichtshuid maar daarmee ging het ook niet goed)

1 like

Nee, heb ik ook al over nagedacht, maar heb niks nieuws in gebruik. Wellicht iets ontwikkeld of uitslag door iets anders.

Ik weet dat elke dag van het jaar een mogelijk consumptiemoment is voor alle marketeers en koopverslaafden, maar de Moederdag campagnes zijn wel deranged hoor. Waarom krijg ik mails van een lingeriewinkel ‘voor Moederdag’, zodat ik een bh voor mams kan kopen?

16 likes

Wat een bewijsdrang :sob:

14 likes

Ik kende deze Merel niet maar 3 seconden Googlen was genoeg om dit voorlopig zo te houden.

8 likes

At net een cornetto zonder goed chocoladestukje aan het einde :sob::sob::sob: wat een deceptie

20 likes

Oh dat is echt zo’n teleurstelling! Je eet dat ding toch vooral voor de beloning op t eind.

3 likes

Maar eeecht :sob:

1 like