Waar erger je je aan? #21

Hoe oud is ze hahahaha. Kunnen haar ouders niet even met haar praten.

6 likes

Dat de h&m geen 200x200 dekbedovertrek meer lijkt te verkopen. Ik vond de prijs/kwaliteit zo chill. Daardoor bij de Hema besteld en dat is blijkbaar ook voor 220 waardoor er een heel stuk leeg is aan het einde en het lelijk en niet lekker is. Zo zonde. En bij de Zara zag ik ook wel mooie maar dan blijken de kussenslopen opeens 2420 euro te zijn.

4 likes

Omg ja eens! 200x220 lukt ook maar mis 200x200 echt

3 likes

21 🫠

2 likes

Nou als mijn nichtje liever voor de verstandskiezen van dr vriendje zou zorgen zou ze ook niet meer hoeven komen hoor :joy:

9 likes

Stel je even voor dat je man over je klaagt op een openbaar forum je ‘mevrouw’ noemt :sob: Het is toch wel klaar als je zulke benamingen gaat gebruikem, zo denigrerend.

4 likes

Ik vind HEMA beddengoed sowieso kut want (diegene die ik heb) heeft helemaal geen knoopjes maar alleen een flap. Dus de deken gaat eruit en je hebt zo’n rommelig stuk.

1 like

Hahaha ik heb denk ik een hele gezonde relatie en zeg op dagelijkse basis waar hij bij is denigrerendere dingen dan “mevrouw” of “meneer” hoor

15 likes

Heb je toevallig een aanrader?

Nou veel plezier daarmee :joy:

3 likes

Ik hou juist van die flap! Niet genoeg dekbedden hebben een instopstrook

7 likes

Maar echt, als hij daar al op z’n pikkie mee is getrapt dan hoef ik ‘m niet meer.

5 likes

Hier ook echt team flap! Bed verschonen is al vervelend genoeg zonder dat je nog tien minuten met die knoopjes moet frommelen en je je dekbed niet lekker vast kunt leggen bij je voeteneind.

3 likes

De zoveelste persoon vandaag die ervanuit gaat dat iedereen (ik) vrij is vandaag :tired_face::-1:t4:

6 likes

Ik haat het als mensen in een wachtrij medestanders gaan zoeken voor hun eigen (meestal niet terechte) gezeik. Ik snap dat wachten vervelend is maar laat mij erbuiten aub.

39 likes

De tape waarmee ze het watje aan je vastplakken na het bloedprikken. Echt dat spul neemt je halve huid mee als je het weghaalt

39 likes

En dan heb je van die mensen die dat miniwatje met twee stukken tape afplakken?? Echt why
Had er pas een lichte allergische reactie op, haalde ik de tape er af en had ik een vuurrood vierkant in m’n elleboog :”)

4 likes

Ik erger me aan

• werkbusjes in de spits
  • werkbusjes met lelijke logo’s en bedrukking
  • mannen in werkbusjes
33 likes
  • werkbusjes die bumperkleven en op 15cm achter je rijden omdat ze omdat ze blijkbaar fucking veel haast hebben om 11:00 in de ochtend

Verder vind ik het stiekem wel genieten als er zo’n megaspecifieke url op een bus staat, a la www.123rioleringsbuizendiscounter.nl

19 likes

Haha heel herkenbaar! Ik ga dan ook vaak expres op mijn telefoon kijken of kijk een andere kant op.

2 likes