Waar erger je je aan? #21

Dat iedereen nu van sad beige interieur en sad beige kinderen naar kleur overgaat. Love kleur in het leven maar vond het zo vermakelijk al die beige plaatjes en saaie kinderen

4 likes

Ze zijn er nog hoor! Ik was in de dierentuin en daar liepen nog volop compleet beige families. Maar ben het met je eens dat er een verschuiving is :smile:

3 likes

Haha ze bestaan dus nog!

1 like

Haha, ik moet meteen weer denken aan de beige familie achter de vangrail

6 likes

Hahahaha geweldig!

2 likes

Ik klikte en dacht een foto te gaan zien van deze familie. Kan niet meer helder denken zo rond mijn bedtijd, want natuurlijk heb je geen foto.

Chattie to the rescue:

10 likes

…Chattie?

11 likes

Die harde geluiden in de sportschool altijd van die mannen jezus
Gedraag je ff

13 likes

Als je het trekt is het verstandig om elke keer dat je overlast hebt een opname te maken en een melding. Voelt heel zinloos maar dan kan de gemeente een dossier op bouwen en een samenscholingsverbod opleggen. Dan kan de politie makkelijker ingrijpen.

2 likes

Zijn we idd mee bezig. Heb ook al gesproken met de wijkagent, handhaving, iemand van de gemeente die mij om de maand belt voor een update. Hele reutemeteut.
Gelukkig heeft de gemeente nu naar de politie gecommuniceerd dat dit een probleem gebied is, dus toen ik de afgelopen keer weer belde, voelde ik me voor het eerst in het afgelopen jaar serieus genomen.

7 likes

Waar is de hond? Haha. Voelt zo vreemd als mensen meteen iets laten maken door chatgpt. Doen mijn collega’s ook. Krijg je van die afbeeldingen die lijken op een sprookje maar niet echt een bestaand sprookje en als je echt goed kijkt zie je rare foutjes. Niet kloppende neuzen enz.

3 likes

Je ziet het hier ook aan de kinderwagen goed. De duwstang is veel te kort en de voorwielen staan verkeerd om

3 likes

Dat was dan 50 liter water maar gelukkig wel een beige gezin kunnen zien!

42 likes

Bedankt voor dit beeld, dat was zeker de liter water waard!!!

Edit: haha shit @Kauai was me voor :joy:

13 likes

Heb je tips voor minder watergebruik of zal ik toch chat gebruiken?

1 like

Ik word zo moe van de sobriety community en hoe erg ze de nieuwe Jehova’s getuigen beginnen te lijken.
‘Als je niet kan feesten zonder alcohol dan ga je niet naar de juiste feesten’ hjb Freek. Je verhaal is dood saai.

Hetzelfde geld voor alle geen schermtijd strijders trouwens. Gaaaaaaap

Maar dit zal vast wel aan m’n algoritme liggen.

9 likes

Zo zag het er ongeveer uit. Maar dan donker haar en zonder kinderwagen. De kinderen iets ouder en op hun telefoon. Puur ter info.

3 likes

De zon gaat weg en ik heb net een lading was opgehangen halloooo kom terug?!?!

1 like

Elk jaar weer op eigen initiatief een moederdagcadeau kopen en elk jaar toch maar uit solidariteit de naam van mijn broer op de kaart zetten, terwijl hij niet eens van het cadeau weet tot ik een tikkie stuur.

1 like

Fijn!

Ik zit in de raad en had toevallig van de week een informatie avond hierover. En de ambtenaar had ook een casus waarbij er veel overlast was en zei ook dat mensen een melding maken op het moment dat ze het niet meer trekken, maar dat dat voor de ambtenaren helemaal niet handig is want dan begint het dossier pas. En ze hebben (logisch) veel bewijs nodig. Had het echt met de ambtenaar te doen, ze zat er persoonlijk helemaal doorheen omdat ze een gezin zo graag wou helpen maar die meldingen steeds niet gedaan werden.

Dus, aan iedereen: nee meldingen maken zijn niet “dat is wel heel vergaand” maar juist helpend. En de gemeente / politie kan zelf na onderzoek bepalen of de melding terecht (volgens de wet) is of niet.

Ook qua huiselijk geweld, overlast, zorgvragen, de gemeente gaat over zo veel dingen.

8 likes