Waar erger je je aan? #21

Helemaal waar

1 like

Nou zeg wat een lelijke reacties op een kwetsbaar bericht. Hopelijk vind je iemand die je huidhonger kan stillen. En dus lekker huidhonger blijven zeggen.

37 likes

alles op instagram hallelujah
domme steekworden hallelujah
allemaal kopieen van elkaar hallelujah

21 likes

Ja wat is dat gehallelujah ineens bij echt alles wat wordt gepost??? Ik zie de hele tijd ‘boterham eten hallelujah’ ‘op de koffie bij tante toos hallelujah’. Is dat het nieuwe six seven ofzo? Snap ik overigens ook niks van

5 likes

Komt van een liedje van Justin Bieber. Kwam ik ook pas twee dagen geleden door een podcast achter.

2 likes

Ah ik ken het gevoel wel :(. Het kan echt zo door en door eenzaam voelen na zo’ n dag. Hopelijk komen er gauw weer betere dagen voor jou.

En idd wat een ongevoelig gezeur om dat woord? Snap echt niet dat je zo reageert op iemand die aangeeft zich klote te voelen.

16 likes

En @HermandeSchermman

Lief van jullie, maar het is oké hoor. Dat ik mij vandaag zo slecht voel heb ik uiteraard helemaal aan mijzelf te danken. Hetzelfde geldt voor spelfouten maken als singel/single :joy:

Morgen weer een nieuwe dag

2 likes

Ik heb een nieuwe iphone gekregen vandaag en ik doe niet aan ios updates… dus ik heb blijkbaar wat gemist want wat wtff is er gebeurd?? Waarom ziet alles er zo kinderachtig uit met zo’n lelijk effect randje om apps heen enz :sob::sob:

2 likes

Ik MOEST om 3u op de luchthaven zijn want er werd al een gigantische rij aan de controle verwacht volgens Tui. Dus nu zit ik al aan de gate te wachten terwijl nog niets open is en ik heb honger.

3 likes

Wat fijn dat dat leed jou al die die tijd bespaard is gebleven!

3 likes

Ik heb ook pas sinds een maand die update en uurghh!!’ Lelijk!!

1 like

Bij toegankelijk en dan weergave kun je het minder doorzichtig maken

2 likes

Ohja top dat ziet er al beter uit!! Dankjewel

2 likes

Huidhonger?

2 likes

De kachel op mijn werk die op standje 22 staat en niet lager gaat.

1 like

Mijn lens zit niet fijn en ik heb niks in de buurt om hem even goed te doen dus ik zit nu de hele dag al te knipogen. Nog maar 4 uur en dan kan 'ie weer uit…

3 likes

Ik ben niet zo moeilijk met geld uitgeven maar geld uitgeven aan dingen die als luxe voelen en ook goedkoper kunnen vind ik wel heel lastig. Nu moet ik kiezen tussen een mooi hotel in het centrum met zwembad en gratis parkeren of ga ik toch maar ergens achteraf in een crappy Airbnb voor een paar tientjes minder, die ik sowieso ga vervloeken omdat we dan steeds naar het centrum moeten reizen?? Ik ben hier echt te calvinistisch voor.

4 likes

Ogen dicht en hotel boeken, lijkt me een echt heel makkelijke keuze voor een paar tientjes.

63 likes

Ja eens maar het is al zó duur en dan nog die extra tientjes. Ik vind dat echt lastig dan, terwijl ik het heel erg met je eens ben.

3 likes

Wat kosten de trein/bus/metrokaartjes vanaf die andere plek? Misschien trekt het dan al weer meer recht? :innocent:

10 likes