Mn kat ligt nooit op schoot en net is ze opeens bij me komen liggen maar nu laat ze hele vieze scheetjes ![]()
Ik erger me ook altijd aan yoga- en pilatesdocenten die âbekkenâ gebruiken alsof het meervoud is.
ze hebben gereageerd dat ze het intern gaan bespreken!!! maar niet dat het niet de bedoeling is/was ofzo dus ik denk dat het gwn hun beleid is
kwam net nog een andere recensie tegen van een vrouw hierover met âdit is echt onvriendelijk. misschien is mijn man wel net overleden?â
![]()
![]()
![]()
Hoe werkt dit? Hou je bek, hou je bekken?
Bijvoorbeeld: adem nu naar je bekken, ontspan ze helemaal
Yogadocenten die zoiets zeggen vertrouw ik sowieso voor geen meter.
dit zeggen toch alle yoga docenten ooit ![]()
![]()
Nee, je hebt ook docenten die de fluff en bullshit achterwege laten en cuen op een heldere en specifieke manier.
âEen marktconform salarisâ
Zet gewoon in je vacature wat het salaris is. Ik haak bij marktconform echt meteen af
Dit is echt synoniem voor âhet minimale waar we mee weg kunnen komenâ.
Ik denk dat meteen dat het het minimumsalaris is voor het maximum aan taken, ja sorry maar eerste gedachte
Mijn schoonouders geven een groot feest (100 man ong) en ik zeg tegen mijn man dat ik een feestelijke outfit heb gekocht. Zegt hij dat iedereen uit hun kring waarschijnlijk in hun gewone kleding komt.
Wie komt er nou in gewone kleding naar zoân feest
ik ga mezelf maar weer downdressen
hahahaha dit doet mijn moeder altijd met âraad eens wie ik tegenkwam gisteren??â en dan is het een of andere rando van dâr werk
heel irritant.
Mijn schoonouders sturen graag een foto in de groepsapp als ze in een andere stad zijn met daarop vooral heel groot hun eigen hoofden en dan een wazige achtergrond met âwaar zijn wij?â. Ze zijn pas tevreden als iedereen heeft geraden.
misschien bedoelen ze je bekkens

Hahahah bij mijn moeder is het altijd de moeder van iemand bij wie ik op de basisschool heb gezeten die ik me niet herinner
Zomaar in het wild op de markt hè! Ongelooflijk
Ik heb al zo lang gezeik met mân lenzen, ik heb nu weer nieuwe lenzen maar die zijn na een dag al kurkdroog (ik zou ze twee weken in moeten houden). Ik wil gewoon weer normaal zien
het kost ook allemaal geld en het is allemaal gedoe.
Maar hoe bedoel je 2 weken, niet non stop toch? Houd je ze te lang in?
Oooh dit! En als ik dan zeg dat ik geen idee heb wie dat is: och jawel!!! Daar heb je nog mee op de zwemles gezeten!
Heb je al van die extra zuurstofdoorlatende? Normale kan ik ook niet hebben, deze wel!