Waar erger je je aan? #21

Mn kat ligt nooit op schoot en net is ze opeens bij me komen liggen maar nu laat ze hele vieze scheetjes :rage:

4 likes

Ik erger me ook altijd aan yoga- en pilatesdocenten die ‘bekken’ gebruiken alsof het meervoud is.

1 like

ze hebben gereageerd dat ze het intern gaan bespreken!!! maar niet dat het niet de bedoeling is/was ofzo dus ik denk dat het gwn hun beleid is

kwam net nog een andere recensie tegen van een vrouw hierover met “dit is echt onvriendelijk. misschien is mijn man wel net overleden?”

:sob::sob::sob:

6 likes

Hoe werkt dit? Hou je bek, hou je bekken?

12 likes

Bijvoorbeeld: adem nu naar je bekken, ontspan ze helemaal

4 likes

Yogadocenten die zoiets zeggen vertrouw ik sowieso voor geen meter.

3 likes

dit zeggen toch alle yoga docenten ooit :joy::joy:

1 like

Nee, je hebt ook docenten die de fluff en bullshit achterwege laten en cuen op een heldere en specifieke manier.

2 likes

“Een marktconform salaris”

Zet gewoon in je vacature wat het salaris is. Ik haak bij marktconform echt meteen af

68 likes

Dit is echt synoniem voor ‘het minimale waar we mee weg kunnen komen’.

22 likes

Ik denk dat meteen dat het het minimumsalaris is voor het maximum aan taken, ja sorry maar eerste gedachte

5 likes

Mijn schoonouders geven een groot feest (100 man ong) en ik zeg tegen mijn man dat ik een feestelijke outfit heb gekocht. Zegt hij dat iedereen uit hun kring waarschijnlijk in hun gewone kleding komt.

Wie komt er nou in gewone kleding naar zo’n feest :cry: ik ga mezelf maar weer downdressen

4 likes

hahahaha dit doet mijn moeder altijd met “raad eens wie ik tegenkwam gisteren??” en dan is het een of andere rando van d’r werk :skull: heel irritant.

1 like

Mijn schoonouders sturen graag een foto in de groepsapp als ze in een andere stad zijn met daarop vooral heel groot hun eigen hoofden en dan een wazige achtergrond met “waar zijn wij?”. Ze zijn pas tevreden als iedereen heeft geraden.

5 likes

misschien bedoelen ze je bekkens

image

10 likes

Hahahah bij mijn moeder is het altijd de moeder van iemand bij wie ik op de basisschool heb gezeten die ik me niet herinner

Zomaar in het wild op de markt hè! Ongelooflijk

15 likes

Ik heb al zo lang gezeik met m’n lenzen, ik heb nu weer nieuwe lenzen maar die zijn na een dag al kurkdroog (ik zou ze twee weken in moeten houden). Ik wil gewoon weer normaal zien :upside_down_face: het kost ook allemaal geld en het is allemaal gedoe.

1 like

Maar hoe bedoel je 2 weken, niet non stop toch? Houd je ze te lang in?

4 likes

Oooh dit! En als ik dan zeg dat ik geen idee heb wie dat is: och jawel!!! Daar heb je nog mee op de zwemles gezeten!

9 likes

Heb je al van die extra zuurstofdoorlatende? Normale kan ik ook niet hebben, deze wel!

2 likes