Waar erger je je aan? #21

Hahaha de minst gemeende sorry ooit, love it :heart:

27 likes

Ja maar bloggen is dood hoor

Ik weiger met de tijd mee te gaan!! :laughing:

1 like

Aan mensen die zelf met munitie werken maar het als ‘mienuutsie’ uitspreken (ik kijk Schiphol Airport).

23 likes

Ja daar doet ze het precies om, hoe ze haar geld verdiend moet ze zelf weten maar doe dat dan zonder vrouwen af te zeiken, diep triest.
Maak je (potentiële) klanten wijs wat je wilt, zeg dan gewoon dingen als, MIJ lijkt het fantastisch om elke dag bij het wakker worden seks te hebben en aan het eind van de middag thuis te poetsen, koken en meteen op mijn knietjes te gaan als je thuiskomt uit je werk, want ik doe niets liever dan pijpen en van zaad gaat mijn haar zo mooi glanzen blabla, in plaats van alle vrouwen zeuren en zijn preuts of whatever.
Het wekt agressie bij me op :confounded:

Haha wat?

2 likes

Ik denk dat het is dat je ook een only fans mevrouw kan zijn zonder andere vrouwen af te zeiken? Maar schijnbaar kiest zij voor de pick me route

2 likes

https://www.tiktok.com/@amydevuurtoren/video/7601918460116929824?_r=1&_t=ZG-96Ots6SEjWT

En dan reacties als:
“Ik kreeg na een elf uur durende werkdag een maaltijdsalade van de appie die ik zelf uit de koelkast moest halen… Daarna nog even de hond uitlaten en stofzuiger door het huis heen. Dus kan nu zelf heerlijk koken en happy single :relaxed:

@Leverworst ja dat bedoel ik inderdaad

1 like

Onze kinderen krijgen een dubbele achternaam. Die staat de hele tijd goed op alle digitale bestanden van het geboortekaartje en nu is op de proefdruk overal (zowel bij kind als bij mij) mijn achternaam weggehaald en heb ik de naam van mijn vriend gekregen. Ben echt woest.

10 likes

Dat ik in mijn lievelingswandelschoenen de laatste tijd gaten in mijn sokken krijg bij mijn linker groteteen :sob: moet hem blijkbaar tot de huid weg veilen ofzo.

De drukker heeft het naar eigen inzicht aangepast??

4 likes

Ja dat moet haast wel. Echt bizar.

2 likes

Nogal ja. Snap dat je not amused bent

1 like

Pardon??? Mijn werk is geboortekaartjes maken en ik heb dit nodig noooit gehoord

10 likes

Wat belachelijk!!

3 likes

Zou flink klagen en ergens anders laten drukken

4 likes

Ben echt benieuwd wat hier de reactie op is als je vraagt waarom ze dit gedaan hebben.

1 like

Gare reden (per ongeluk ‘weggevallen’ bij het drukklaar maken), maar ze hebben excuses aangeboden en sturen een nieuwe dus ik vind het wel best zo.

3 likes

Haha en de achternaam van je partner is op magische wijze verschenen achter jouw voornaam? Bijzonder. Maar ja gelukkig lossen ze het netjes op.

34 likes

Idd, die zou ik echt geen m’n geld niet meer gunnen.

5 likes