“We gaan lekker Utrecht/Amsterdam/random stad onveilig maken!!!”
en het is een groep huisvrouwen die ergens een wijntje gaan drinken
“We gaan lekker Utrecht/Amsterdam/random stad onveilig maken!!!”
en het is een groep huisvrouwen die ergens een wijntje gaan drinken
Bende van ellende
Uit met de stichting!!
Kan wel, maar wij betalen niks!!!
Ja dit!!! Hou op hoor, vind dit zo belachelijk. Sowieso dat hele losgeslagen moeder met een wijntje op gedoe
Aaawww denk dan juist altijd wat leuk dat ze het zelf zo noemen en zoveel plezier hebben 🥹
Hahah ja ik vind dit juist lief. Laatst was mijn schoenmoeder met haar vriendin bij mij koffiedrinken voordat ze in mijn woonplaats gingen winkelen. Toen zei ik ook: “Gaan jullie lekker de stad onveilig maken meiden?” Terwijl het echt twee super degelijke zachtaardige vrouwen zijn.
Jaaa is toch leuk! ![]()
Dat alles waar we mee bezig zijn in ons huis weer een nieuw klusje oplevert in plaats van dat het dan af is.
Muren geschilderd maar onder de tape gekomen (enorm) op m’n net nieuw geschilderde kozijnen dus kunnen we dat weer fiksen.
Zou een hor geplaatst worden, moest latje voor weg. Helemaal voorbereid. Komt hij hem vandaag monteren, nee dit kan niet hier moet op een ander punt maar dan met een andere maat dus duurt én weer 6 weken én mogen nu zelf een nieuw latje erop zetten, in juiste kleur schilderen etc (want oude latje staat bij het oud vuil in de regen).
En zo duurt alles 2 x zo lang (minstens) en het gaat het maar door bij elk project ![]()
Oh ja en dingen die spontaan er gewoon mee stoppen te werken, hallo nieuw keuken apparatuur
Mijn moeder en haar vriendinnen (70+, super degelijk, zullen nooit iets doen wat niet ‘hoort’) hebben een appgroep die De Diva’s heet ![]()
Ik heb 8 dagen geleden mijn Ziggo abonnement opgezegd maar ze hebben me nu al 3x gebeld om me over te halen, wat ik niet wil en dat laat ik erg duidelijk merken. Maar nu heb ik nog steeds geen bevestiging van opzegging gekregen en word helemaal gek van dit kut bedrijf ![]()
Ik had voor het eerst zo’n keuze cadeaukaart van one4all maar wat een crime om in te wisselen, voelde als een straf ipv een cadeau
Ik moest vandaag een kenteken aanvragen voor mijn nieuwe auto en ik was helemaal vergeten dat je in Duitsland zelf iets mag verzinnen. Dus had niks verzonnen
heb nu maar iets met mn naam en geboortedatum gedaan maar er had meer potentie in gezeten denk ik.
Heeft wel een andere klank in een leuke relatie wmb… maar iig is een andere reden om dit niet te doen het feit dat ze dat op het vivaforum altijd doen.
Van die mannen met een bulderende lach terwijl er weinig grappigs aan de hand is.
Ja toch wel aan mensen die dingen aangaan die heel veel moeite kosten terwijl het niet hoeft. Als je het aankan en leuk vindt: priem (alhoewel: niet helemaal waar: ik vind dat er heel veel wordt verbouwd wat echt helemaal niet nodig is) maar anders: waarom? Nu weer een kennis die in haar eentje een klushuis heeft gekocht. Ze heeft drie jaar in haar compleet verbouwde huis gewoond dat nu te koop staat. Kost allemaal weer heel veel tijd, geld en stress: WHY?! En dan wel een social mediapost plaatsen dat ze had verwacht dat ze deze zomer op een tropisch eiland zou doorbrengen.
Ik krijg net een mail van een hotel om me te bedanken voor m’n verblijf terwijl ik daar pas in september heen ga. Zie ik net dat ik per ongeluk voor 11 mei had geboekt ipv 11 september. Ik had dit keer ook alles (het is een wandelvakantie dus veel hotels voor 1 nacht) bij de hotels zelf geboekt ipv via Booking, maar dan mis ik nu toch het overzicht van al m’n boekingen, anders had ik wel snel gezien dat ik het verkeerd had gedaan. Dit is zo zonde van m’n geld ![]()
Ff mailen? Die krijg je misschien nog wel
Ik ben in mijn dagelijks leven echt niet bezig met wat ze op viva doen en of ik daar mijn gedrag aan aan zou moeten passen. Vind het hele idee dat wij cooler of minder burgerlijk zijn dan viva of 24baby ook onzin.