Waar erger je je aan? #21

Maar is het ze dan niet opgevallen dat er niemand is komen opdagen voor die reservering, dan hadden ze toch even kunnen bellen ook

6 likes

Ik had laatst dat ik een overnachting dubbel geboekt blijkbaar. EĆ©n reservering had ik op tijd geannuleerd omdat de reis niet meer doorging ivm ziek kind thuis, de andere boeking viel me pas op toen ik contact opnam omdat m’n cc toch was belast. Maar ik trof een heel stug hotel helaas, geen refund of voucher voor een andere overnachting mogelijk. Is eigen schuld natuurlijk, maar ook niet heel klantvriendelijk als iemand overduidelijk een foutje maakt door twee kamers voor precies dezelfde datum te boeken. Hoop dat ze bij jou meegaander zijn!

3 likes

Ja, ik had ook nog eens om 20:30 geboekt voor die avond, dus wel duidelijk een fout. Ik heb een mail gestuurd dus ben benieuwd hoe coulant ze zijn

3 likes

Dat ik zin had om Rollercoaster Tycoon Deluxe te spelen, alleen ik heb geen windows. M’n oude Macbook kan een parallel desktop niet meer aan geloof ik, en m’n nieuwe wil ik daarvoor liever niet lenen. Nu had een collega een website die windows ā€˜opstart’ alleen als je die website sluit ben je je spel kwijt. Nu dacht ik okĆ©, dan behoud ik dat tabblad apart, 4 landen uitgespeeld, gaat dat tabblad ineens uit het niets op zwart. Alles weg. :cry:

4 likes

Rot voor jou natuurlijk maar dat is toch niet per se overduidelijk? Ik denk dat er zat mensen zijn die meerdere kamers boeken voor een groot gezin, vriendengroep, werk etc

42 likes

Als je een kopie van het spel hebt kan je ook naar wine kijken, is een emulator om windowsspellen op andere systemen te spelen

1 like

Heb je geen iPad toevallig? Daar kun je de RCT app op downloaden. Kost geloof ik een paar euro. Nostalgie op en top :heart:.

Dat iedereen nu ChatGPT gebruikt om promotie posters te maken en je dus overal dezelfde type posters ziet

43 likes

Verschrikkelijk ja! Ik vind die stijl heel lelijk en het is echt overal :smiling_face_with_tear:

2 likes

De lange rij bij de stort :weary::weary: had ik wel kunnen weten natuurlijk op zo’n dag als vandaag maar zo geen zin om lang te wachten

Aan al die betaalde substacks/nieuwsbrieven… vroeger waren blogs gewoon gratis!! Werkelijk alles is tegenwoordig een verdienmodel. (ik snap het allemaal wel maar ik weiger om voor basically een blog te betalen, groetjes een elder millennial)

23 likes

Herkenbaar hoor. Ik zou het ook veel fijner vinden als Substack een soort streamingdienstmodel zou hanteren waarbij je dan voor X bedrag per maand bij verschillende makers kan lezen.

11 likes

Dit mag zo in het gierige acties topic. Je betaalt toch ook voor een magazine of een krant?

Wat @Babka zegt zou een goede oplossing kunnen zijn als het resultaat geen Spotify-achtig uitpersmodel zou zijn.

Schrijvers mogen ook hun geld verdienen.

3 likes

Haha ja sorry ik kom uit het gouden bloggers era!! :older_woman:
Ik vind zeker niet dat alles gratis moet zijn, maar ik vind wel verschil tussen een persoonlijke update of een journalistiek onderzoekend stuk. Bij een krant of magazine werkt een heel team, daar schrijft niet iemand in d’r eentje een update over haar huis :joy:

11 likes

Ergernis: wanneer dertigers ā€œmillennialā€ als geuzenaam gebruiken en inzetten als excuus of reden voor eender welk gedrag of voorkeur, alsof millennials een monoliet zijn.

Sorry @ciselering

2 likes

Hahaha de minst gemeende sorry ooit, love it :heart:

27 likes

Ja maar bloggen is dood hoor

Ik weiger met de tijd mee te gaan!! :laughing:

1 like

Aan mensen die zelf met munitie werken maar het als ā€˜mienuutsie’ uitspreken (ik kijk Schiphol Airport).

23 likes

Ja daar doet ze het precies om, hoe ze haar geld verdiend moet ze zelf weten maar doe dat dan zonder vrouwen af te zeiken, diep triest.
Maak je (potentiƫle) klanten wijs wat je wilt, zeg dan gewoon dingen als, MIJ lijkt het fantastisch om elke dag bij het wakker worden seks te hebben en aan het eind van de middag thuis te poetsen, koken en meteen op mijn knietjes te gaan als je thuiskomt uit je werk, want ik doe niets liever dan pijpen en van zaad gaat mijn haar zo mooi glanzen blabla, in plaats van alle vrouwen zeuren en zijn preuts of whatever.
Het wekt agressie bij me op :confounded: