Waar erger je je aan? #21

Nou idd! Waarom niet tegenover elkaar? Pfff

1 like

Er is hier in de buurt een feest met een DJ die zichzelf erg graag hoort praten en die liedjes niet verder dan een couplet afspeelt :tired_face:

1 like

De bibliotheek vlak bij mijn huis wordt drie maanden lang verbouwd en nu is mijn account op de online Bibliotheek geblokkeerd omdat ik 15 cent boete heb
 Toevallig ben ik vorig weekend naar een bieb verderop gegaan, maar toen natuurlijk vergeten dat te betalen.

1 like

Kun je dat bij jouw bieb niet in je account online betalen?

2 likes

Ja, blijkbaar wel! Thanks, dat wist ik helemaal niet! :smiley:
Edit: kan alleen nog steeds niet inloggen in de app :sweat_smile:

1 like

Dat ik niet kan inloggen in mn bank. En nu lees ik ook dat men niet meer kan pinnen. Grrrrrrrr

Waar lees je dit? Ik probeer ook in te loggen. Storing?

1 like

ik heb gisteren schoenen besteld, eerste keer gaf het een foutmelding bij verwerking van de betaling, dus opnieuw besteld. Zelfde bestelling ‘toevallig’ 30 euro duurder. Nu blijkt dit eerste bestelling er wel doorgekomen te zijn waardoor ik dus een dubbele bestelling heb :melting_face:

1 like

Dat is de reden waarom ik een tas naast me op de stoel zet als de twee stoelen tegenover me nog vrij zijn. Mannen. Naast elkaar zitten is zeker niet masculien genoeg. :face_vomiting: :nauseated_face:

3 likes

Op allestoringen.nl en later zag ik ook een melding bij de app van abn. Maar inmiddels is het opgelost gelukkig

2 likes

Ja helaas had ik geen grote tas bij haha! En tegenover elkaar had ik ook nog prima gevonden, maar nu zat ik echt ingeparkeerd :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Dat boek ‘The let them theory’ en dat je dat nu overal tegenkomt :weary:

9 likes

Mensen die zeggen ze hebben SAMEN een kind op de wereld gezet. Of we zijn zwanger.
Nee lieffie nee!!!

10 likes

hmmmm “samen” een kind op de wereld zetten snap ik wel, maar samen zwanger zijn dan weer niet

7 likes

Ik las laatst bij iemand ‘we zijn helaas weer ongesteld geworden’. Vond ik toch wel de overtreffende trap.

24 likes

Ik vind het ook passief en negatief. Mensen kunnen niet ruiken wat jij wil of denkt, dus soms moet je gewoon communiceren in plaats van ‘let them’

2 likes

Aan mijn buik. Ik heb ontbeten met een stuk turks brood en nu is m’n buik zo opgeblazen dat ik hoogzwanger lijk en het doet pijn :skull:

2 likes

Er zitten wat jongeren tegenover mijn huis onder een afdak van een verlaten gebouw en ze zitten er al de hele ochtend. Wat prima is, maar ze zitten nu al uren alleen maar te schreeuwen. Ik heb m’n ramen dicht en noise cancellation op + muziek en ik hoor die meiden nog. Ik word hier echt gek van :sob: hoezo is het zo moeilijk om op een normaal volume te praten

3 likes

Oww
 Weet je nog niet of jullie het huis van je opa kunnen overnemen?

1 like

Nee, op de dag waarvan we dachten dat we zouden horen of we het wel of niet zouden krijgen, kregen we te horen dat we het pas begin juni gaan horen.
Gelukkig is het de afgelopen 2 weken wel vrij rustig geweest, op vorige week zondag na (heerlijk rap/techno 's ochtends om 9 uur onder je balkon
). Dus heb wel een beetje kunnen opladen door het koude en regenachtige weer

7 likes