net zo erg: naar bed gaan en ontdekken dat je daar de berg schone was hebt uitgestort die je nog moet opvouwen.
Of: het is al opgevouwen en in stapeltjes dus in een hoek smijten zodat je snel kan slapen is zonde van je werk
net zo erg: naar bed gaan en ontdekken dat je daar de berg schone was hebt uitgestort die je nog moet opvouwen.
Of: het is al opgevouwen en in stapeltjes dus in een hoek smijten zodat je snel kan slapen is zonde van je werk
Nog erger: recht je bed in willen kruipen en er dan achter komen dat je je lakens had gewassen, en je bed nog niet opnieuw opgemaakt had ![]()
Ik ben echt al de HELE ochtend bezig met kut tech dingen die vastlopen of niet werken maar ik al wel geld voor heb betaald. Eerst een abonnement afgenomen bij de Online Bibliotheek, werkt Adobe Digital Editions niet mee. Is het eindelijk gelukt om daar boeken in te zetten wil mijn Kobo niet meer synchroniseren en lijkt niks te werken.
Daarnaast een duo sim gekocht, activeren lukte niet want de Odido website gaf al weken storing. Deze week naar een shop gereisd om hem te laten activeren omdat dat de enige optie was, en nu accepteert mijn oude telefoon deze simkaart niet.
waarom werkt niks met ‘verouderde software of hardware’ er is niks mis met die e-reader of telefoon waarom ben ik nu gedwongen nieuwe apparaten te kopen.
Ja ik kan daar ook woest van worden dat je bijna wordt gedwongen om overal het nieuwste van te hebben.
Ik zou naar m’n ouders vandaag aan de andere kant van het land en wilde vanochtend gaan, maar heb te lang liggen niksen op de bank. Kom ik op het station, vallen precies vanaf dat moment alle treinen uit naar Utrecht en naar Schiphol en dat gaat nog wel even duren wss. Als ik niet zo had liggen uitstellen, was ik er al zonder problemen geweest
Nu ga ik maar naar huis, kan het ook niet aan om daarna met al die mensen in de hitte in een volgepakte trein te zitten.
Ja ik heb laatst ook zovaak geprobeerd om van de online bibliotheek boeken op mijn e reader te zetten en heb het gewoon maar opgegeven. Hopelijk kom jij er wel uit! Ik snap echt hoe gefrustreerd je bent want het is zo kut!
Ik had online een oplossing gevonden waardoor het wel lukt. Ben nu onderweg, maar zal t later ff doorgeven.je moet wel een programma downloaden
Love dit weertje hoor maar mijn kat is 13 en heeft een verzwakt hartje dus zij heeft nogal last van bloeddrukvallen (het is al 30 graden in mijn woning). Dus nu staat de airco in de slaapkamer maar blijft die koppige trien in de woonkamer liggen.
Dit klinkt echt heel eng! Moet je die eigenwijs niet gewoon in de slaapkamer leggen? Ik dacht dat het wel erg gevaarlijk kan zijn, of valt het mee en zijn jullie eraan gewend?
Dan loopt ze gewoon terug haha. Ze valt gelukkig niet flauw, maar heeft in deze hitte soms een slap moment. Een beetje zoals wanneer een mens te snel recht staat en duizelt.
Ah zo, echt weer van dat kattengedrag hè
🫠
Ik weet niet hoe het zit met hartproblemen maar de thermoneutral zone van katten is heel hoog, dat is de ideale temperatuur waarin ze geen extra energie hoeven te verbranden om warm te blijven of om af te koelen. Dit ligt tussen de 30-38 graden! Dus waarschijnlijk geniet ze gewoon van de warmte!
Ik had besloten vandaag toch even op en neer te gaan, sta ik nu vast op Houten ivm een aanrijding. Volgens mij zit ik nu in de laatste trein die nog terug richting Utrecht gaat. Hopelijk gaat er ook nog iets terug naar huis. Ik ben inmiddels m’n halve weekend onderweg zonder dat ik ooit ga aankomen ![]()
De ebooks en kobo: ik doe het met calibre. Heb dan ook nog 2 plugins gedownload. Kwam toen online een uitleg daarover tegen. Als het allemaal is ingesteld kan je de boeken uploaden in het programma, daarna direct weer downloaden en toevoegen aan je ereader.
Dronken vriendin die vanaf een festival al 10x probeert te videobellen, rot op.
Babyshowers (sorry not sorry)
Huh hoezo ks dat zo erg? Neem gewoon op en lach even mee? Part ot the deal
Misschien wil ze je wel je favo artiest laten zien of is er iets gebeurd ofzo? En anders hang je op na een minuut en zeg je dat het te lawaaiierig is om te bellen. Vind jou wel echt aanstellen.
Nou we weten wie er op festivals dronken vrienden FaceTimen ![]()
Bellen met dronken mensen is alleen leuk als je zelf ook dronken bent, laat staan Facetimen met iemand die dronken is ![]()