Ik denk wel oprecht dat ik liever dronken dan rand-psychotisch ben. ![]()
![]()
Edit: Sia bedoel je. En bij mij zou het niet werken als versiertruc.
Ik denk wel oprecht dat ik liever dronken dan rand-psychotisch ben. ![]()
![]()
Edit: Sia bedoel je. En bij mij zou het niet werken als versiertruc.
Ik ben nu redelijk in de olie maar na drie keer lezen snap ik het nog steeds niet
Ik hoop oprecht dat je oké bent en mensen offline om je heen hebt die op je letten.
Ja dit klinkt niet helemaal normaal. Ook met die e-reader laatst…
Los van dit hele (disturbing) bericht, waarom zet je een wekker voordat je gaat slapen?
Part of welke deal?
Nou ik vergeet soms om naar bed te gaan
Dan doe ik alles in de badkamer op tijd en ga dan weer naar de bank chillen haha
We zijn bij de zus van mijn man en haar gezin. We zijn hier sinds 10 uur volgens mij en ik zei net (14.00 uur): zullen we zo gaan?
En man zo: zucht, dat dacht ik al.als jij meegaat wil je altijd zo vroeg gaan.
Eeh dude, ik zou zelf niet willen dat bezoek zo lang blijft. Sorry dat ik wil chillen in bed ![]()
Ja de volgende x blijf ik wel thuis. Altijd gezeik
Ligt niet aan jouw olie
Een vier uur durend bezoek kan ik niet kort noemen
Ik kan 4 uur op bezoek bij mijn zusje en zwager wel kort vinden, daar kan ik rustig de hele dag blijven omdat ik me daar meer dan thuis voel maar andersom maak je mij ook echt niet blij met een bezoek van 4+ uur aan mijn schoonfamilie. Ga daarom ook vaak zat lekker alleen naar mijn familie en mijn vriend naar die van hem, iedereen blij. Hoeven niet overal heen als een soort siamese tweeling en zo kan iedereen lekker zo lang blijven als ze willen zonder dat er iemand bij is die denkt ik wil naar huis.
Nee hè. En het is ook zo heet, ik wil gewoon mn bh uit en onflateus hangen…doe ik toch minder snel bij schoonfamilie (als in: niet).
We zijn nu thuis en jezus, wat is ie chagrijnig 🫠🫠🫠🫠
Zoals gezegd, ik blijf de volgende x dan wel thuis.
Dat of er later er naar toe gaan. Van 14:00 tot 18:00 lijkt langer dan van 10:00 tot 14:00. Maar dan ben je wel je middag daar
Ik kan ook een hele dag bij mijn familieleden blijven. ‘s ochtends tot einde dag haha. Partner en ik gaan inderdaad apart van elkaar of ik in mijn eentje. Voelt gewoon als thuis als ik daar ben.
Als hij dat al denkt had hij ook z’n intentie om daar de hele dag te blijven kunnen aangeven toch? Of hij moet altijd een dag willen blijven
Die stem van de voice-over van de Hema-reclame. Wat is dat voor een geluid? En dan ook nog die zelfvoldane tekst erbij. Wie heeft een pijtje nodig om de korte kant van een hoeslaken te herkennen? De korte kant is toch de kant die het kortst is jezus. Maar vooral die stem.
Wielrenners (vooral mannen)
Doe gewoon normaal.
Dankjewel hoor, ik ben redelijk voor nu/vandaag (heb veel geslapen/gerust dus mn hoofd is meer bedaard dan eerst). Maar ik ga wel even van forum/internet af en wat rust nemen. En geloof me maar dat alle grappige (
) smileys kwetsend kunnen overkomen, maar goed vrijheid van humor. Hoop dat niemand zich ooit zo hoeft te voelen.
Fijn dat het wat rustiger is in je hoofd. ![]()
Wat vervelend. Het klonk een beetje als een dronken of onder invloed bericht maar ik begrijp dat het echt niet lekker gaat. Heb je mensen met wie je erover praat? Rustig aan en genoeg drinken met de warmte.